طراحی سایت پوست کن گردو و بادام

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت پوست کن گردو و بادام شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت پوست کن گردو و بادام شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی و ساخت انواع دستگاه پوست کن گردو خانگی جدید نیمه صنعتی با کیفیت کار فوق العاده برق تک فاز خانگی توسط متخصصین داخلی کمک شایانی به باغداران و کشاورزان جهت پوست گیری سریع گردو کرده و امکان خرید با قیمت ارزان و مناسب تری برای مشتریان فراهم شده است.

دستگاه های گردو پوست که برای جدا کردن پوست سبز گردو استفاده می شود در دو نوع صنعتی و خانگی تولید می شوند.

این دستگاه ها دارای مخزنی می باشند که گردو با پوست در هرنوعی داخل آن ریخته شده و به وسیله نیروی برق پوست گردو خرد شده و تفکییک می شود.

قیمت دستگاه پوست کن گردو خانگی بسیار مناسب بوده و از انواع دستگاه های صنعتی ارزان تر است.

بنابراین با بودجه کم و به سادگی می توان یک دستگاه پوست کن تهیه نمود و به وسیله آن مقدار زیادی از گردو را بدون دخالت دست پوست گیری کرد و با این روش به یک اشتغال خانگی پر بازده دست یافت.

برای دیدن قیمت به روز و مدل های دستگاه پوست کن خانگی می توانید به فروشگاه آنلاین ما مراجعه نموده و انواع دستگاه ها را با جزئیات آن مشاهده نموده و در صورت تمایل از طریق مجازی آن را برای خرید سفارش دهید.

طراحی دستگاه پوست کن گردو توسط طراحان زبردست ایرانی انجام شده و با کمک مهندسان خبره و متخصص ساخت دستگاه با کیفیت پوست کن در داخل انجام می شود.

نحوه ساخت دستگاه پوست کن گردو ساده بوده اما قطعات اولیه آن باید دسترس بوده و از بهترین جنس تهیه شود تا دستگاهی که تولید می شود کیفیت عملکرد بالایی داشته باشد و از دوام کافی برخوردار باشد.

برای تولید دستگاه های پوست کن گردو نیاز به موتور الکترونیکی قوی بوده که توان بالایی داشته باشد.

این موتور سبب چرخیدن تیغه های تیز و برنده دستگاه و جابجایی گردو ها داخل مخزن می گردد.

گردو در اثر برخورد با تیغه و اصطکاک با دیواره های رنده ای دستگاه کاملا از پوست جدا می گردند و پوست ها از محفظه مخصوص خارج می گردند.

پوسته های سبز گردو با دست به سختی جدا شده و پوست دست و ناخنها نیز در این فرایند سیاه می شوند بنابراین وجود دستگاه های پوست کن گردو امری لازم و ضروری می باشد.

انواع دستگاه بادام پوست کن که برای کندن پوسته های سبز بادام استفاده می شوند در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می باشند که انواع اتوماتیک غالبا برای مصارف صنعتی و حجم های بالای تولید استفاده شده و انواع نیمه اتوماتیک دستگاه خانگی محسوب شده و ظرفیت تولید کمتری دارند.

برای آشنایی با انواع دستگاه بادام پوست کن می توانید به سایت فروش دستگاه ها مراجعه نموده و تصاویر دستگاه با توضیحات مربوط به آن را مطالعه فرمایید و در صورت تمایل دستگاه مورد نظر خود را از بین آن ها انتخاب نموده و خریداری کنید.

دستگاه های بادام پوست کن دارای ضمانت نامه و خدمات پشتیبانی می باشند و در صورت داشتن هر گونه مشکل بعد از خرید دستگاه ها می توانید با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل نمایید.

نصب دستگاه های پوست کن نیز توسط تکنیسین های فرستاده شده از سوی شرکت انجام می گیرد و آموزش های لازم برای کار با دستگاه به صورت رایگان داده می شود.

گردو که یکی از میوه های درختی می باشد پس از جمع آوری دارای پوسته، شاخ و برگ و قسمت های اضافی می باشد که برای آن که به صورت مغز یا گردوی کامل تمیز به دست مشتری برسد باید در کارخانه فراوری شود.

مراحل فراوری گردو شامل پاک کردن گردو، پوست کندن، خشک کردن، شکستن و مغز کردن و در نهایت بسته بندی می شود.

برای پاک کردن و پوست کندن گردو از دستگاه های خاصی استفاده می گردد.

این دستگاه ها به صورت خودکار و با نیروی برق عمل نموده و گردوی تمیز و بدون پوست را تحویل می دهند.

دستگاه پاک کننده گردو علاوه بر پوست گیری گردو و جدا کردن مواد زائد همراه گردو آن را شستشو نیز می دهد و گردویی تمیز و عاری از هر گونه مواد خارجی تحویل می دهد.

گردوی پاک شده و تمیز از بازار پسندی بیشتری برخوردار بوده همچنین ماندگاری و بهداشت آن بیشتر است.

دستگاه گردو پوست کن یکی از ساده ترین دستگاه های صنعتی می باشد که به راحتی عمل پوست کندن گردو را انجام می دهد.

طرز کار دستگاه گردو پوست کن نیز پیچیده نیست، برای کار با این دستگاه کافی است دستگاه را روشن نموده و گردوها را از قسمت بالا داخل مخزن دستگاه ریخت.

گردو و پوست جدا شده از آن از خروجی های مشخص در دستگاه خارج می شوند.

در برخی مدل ها نیز پوست داخل محفظه مخصوص ریخته شده و گردوی سالم بدون پوست داخل مخزن باقی می ماند.

برای پوست گیری گردو دستگاه دارای تیغه های فولادی محکم می باشد که با سرعت در بین گردو به حرکت در آمده و برش های در سطح پوست ایجاد نموده که سبب جدا شدن پوسته می گردد.

همچنین دیواره های ناصاف و زبر مخزن نیز در تراشیدن پوسته تازه و سبز گردو کمک می نماید، بدین ترتیب اثری از پوست بر روی گردو باقی نمی ماند.

راه های تماس 0912-8238263 0912-8238263 سیماگر.

com ساعات پاسخگویی: شنبه الی چهارشنبه: 9:30 الی 17 پنج شنبه: 9:30 الی 13 جمعه : تعطیل سازنده انواع ماشین آلات صنعتی کاربردی در صنایع مواد غذایی و کشاورزی که می توانید توسط این ماشین آلات محصولات خود را به بهترین صورت به بازار عرضه نمایید.

0912-8238263 0912-8238263 سیماگر.

com شنبه تا چهارشنبه: 9:30 الی 17 پنجشنبه: 9:30 الی 13 جمعه: تعطیل

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map