هزینه تبلیغات در فیس بوک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با هزینه تبلیغات در فیس بوک مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

همانطور که میدانید، فیسبوک یکی از قدیمی ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر است، فیسبوک بیش از 3 میلیارد کاربر دارد و اگر فیسبوک میتوانست کشور باشد، بزرگترین کشور دنیا بود.

تبلیغات در فیسبوک و یا اصطلاحا FaceBook Ads | فیسبوک ادز یکی از روش های بازاریابی اینترنتی می باشد که در سرتاسر دنیا در حال اجرا است.

اگر شما با افراد خارج از کشور در ارتباط هستید و مشتریان غیر ایرانی دارید، تبلیغات در فیسبوک میتواند فروش شمارا در خارج از کشور چند برابر کند.

با امکاناتی که بخش Ads Manager فیسبوک در اختیار مدیران هر کسب و کاری قرار میدهد میتوانید بالاترین بازخورد را با انجام تنظیمات مناسب فیسبوک ادز دریافت کنید.

یکی از ویژگی هایی که میتوان به آن در تنظیمات تبلیغات در فیسبوک اشاره کرد، امکان قرار گیری تبلیغات شما در بخش News Feed کاربران است.

با استفاده از این قابلیت نرخ کلیک و بازخوردی که میگیرید بسیار بالا است.

این روش تبلیغاتی، تبلیغات بین المللی هم شناخته می شود که مناسب برای افرادی است که می خواهد کسب و کار خود را بین المللی کنند و در دیگر کشور ها صادرات انجام دهند.

حتما برای شما این سوال پیش آمده است که چگونه در فیسبوک تبلیغات کنید و اصلا تبلیغات در فیسبوک یا همان فیسبوک ادز چی هستش و چه کار هایی می شود با آن انجام داد.

اگر قصد دارید فروش بین المللی داشته باشید و محصول خودتان را صادر کنید، تبلیغات در فیسبوک گزینه مناسبی برای شما می تواند باشد.

چرا؟ چون زمانی که در حال برنامه ریزی و اجرای یک کمپین تبلیغاتی فیسبوک هستید؛ می توانید بر اساس علایق کاربران، هدف گذاری کنید و طوری تبلیغات خود را تنظیم کنید که تبلیغ شما فقط برای کاربران هدف نمایش داده شود.

بگذارید با یک مثال برای شما توضیح دهم: فرض کنید می خواهید محصولات کشاورزی مثل لوله به کشور های حاشیه خلیج فارس صادر کنید.

یکی از مزیت هایی که شما نسبت به رقبایتان خواهید داشت این می باشد که می توانید بر اساس کوچه،خیابان، شهر ، منطقه و علایق کاربران تبلیغات کسب و کار خودتان را نمایش دهید.

بسته به بودجه و سرمایه گذاری ای که شما قرار است روی کمپین تبلیغات فیسبوکی خود انجام دهید، هزینه تبلیغات در فیسبوک تغییر می کند و متغیر است، این مبلغ می تواند از 50 یورو شروع شود و تا 500 یورو هم برسد.

همه چیز بستگی به شما دارد.

مسئله دیگری که مطرح است، مدت زمان نمایش تبلیغات شما می باشد که این مورد هم مربوط به بودجه شما می شود.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در فیسبوک ادز ، محتوایی است که روی صفحه یا پیج فیس بوک قرار می دهید.

تولید محتوا در فیس بوک جزو عوامل ضروری و مهم کمپین شما می باشد.

اگر جامعه هدف شما عرب زبان هستند، باید پیج یا صفحه فیسبوک شما عربی باشد و باید به زبان عربی مسلط باشید؛ زیرا هنگامی که تبلیغات شما برای هدفی که انتخاب کردید منتشر شود، مشتریانی که به شما پیام می دهند فارسی زبان نیستند و به همان زبان صحبت می کنند.

همانطور که شاید بدانید، اینستاگرام یکی از زیر مجموعه های شرکت فیس بوک می باشد.

به همین منظور ، شما می توانید علاوه بر نمایش تبلیغ در فیسبوک ، در اینستاگرام هم با همان بودجه تبلیغات کنید و با یک تیر دو نشان بزنید.

تبلیغ دات کام به عنوان اولین و قدیمی ترین مجموعه تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ در ایران ، مفتخر است اعلام کند، به عنوان اولین مجموعه ارائه خدمات تبلیغات در فیسبوک فعالیت می کند.

علاوه بر مشاوره تخصصی توسط مشاورین و متخصصین ما ، به شما کمک در موفقیت کمپین تبلیغات در فیسبوک شما کمک خواهیم کرد.

همچنین علاوه بر ارائه مشاوره، تمامی تنظیمات را ما با توجه به زمینه کاری و نوع تبلیغات شما انجام خواهیم داد تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها بازخورد بالاتری دریافت کنید.

یکی از قابلیت هایی که تبلیغات در فیسبوک دارد، امکان تعیین هدف مناسب جهت نمایش تبلیغ در فیسبوک می باشد.

با استفاده از این امکان فیسبوک ادز میتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و مدت بیشتری تبلیغات خود را نمایش دهید.

فیسبوک ادز، امکانات متعددی نزد کاربرانش گذاشته است، برخی از مهم ترین ویژگی هایی که تبلیغات در فیسبوک دارد عبارتند از : امکان تعیین مخاطبین هدف، امکان تعیین کشور نمایش تبلیغات ، امکان تعیین ساعت و روز نمایش تبلیغ، امکان انتخاب مکان تبلیغ و … تبلیغ دات کام، میتواند به شما در انتخاب متن تبلیغاتی شما برای تبلیغات در فیسبوک کمک کند ، تا به بالاترین سطح فروش و بازخورد برسید.

همچنین پس پایان کمپین تبلیغات در فیسبوک شما، ما به شما یک گزارش حرفه ارائه خواهیم داد.

تبلیغ دات کام بدلیل حجم بالای تبادلات مالی و فعالیت گسترده در بازارهای جهانی هزینه های کمتری برای استفاده از خدمات بین المللی پرداخت می کند بنابراین قیمت هایی که با ارائه می دهیم همواره از تمام شرکت های معتبر کمتر خواهد بود.

تبلیغ دات کام، با ارائه گزارش دقیق از کمپین تبلیغات در فیسبوک شما، می تواند به شما در میزان موفقیت هدف گیری تبلیغات در فیسبوک کمک کند.

تبلیغ دات کام برند تحت مالکیت هولدینگ گرین وب است که بصورت گسترده و با نام گرین هاست در اروپا فعالیت می کند و بواسطه هویت حقوقی خود در دانمارک موفق به دریافت گواهی پارتنر گوگل شده است.

از جمله افتخارات تبلیغ دات کام ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ و سئو به برند های برتر ایران می باشد.

تبلیغ دات کام ©برند تحت مالکیت هولدینگ گرین وب است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map