کتاب پرسنال برندینگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با کتاب پرسنال برندینگ شما میتوانید یک محصول یا یک خدمات را به نحوی ارائه دهید که مشتری با دیدن نام برند شما حس اعتماد و علاقه مندی را در خود ایجاد کند. در برند کردن یک نام مجموعه عوامل مختلفی اثر گذار است که میبایست تمامی این نکات رعایت شود تا نام یک برند تبدیل به یک نام ماندگار در قاب ذهن مشتری شود.

شرکت سیماگر دارای یک تیم قدرتمند برندینگ میباشد که در این زمینه میتواند استراتژی و برنامه ریزی قوی را به شما مشاوره و ارائه نماید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ترجمه این کتاب‌ها برای مخاطبان ایرانی بسیار مفید خواهد بود.

شناخته شوید و در یادها بمانید (نوشته کریستا سیلوی اسمیت) نویسنده این کتاب با ارائه نکاتی ظریف، نشان می‌دهد که افراد حرفه‌ای، دانشجویان، کارآفرینان و حتی والدین می‌توانند برند شخصی خود را ایجاد و تقویت کنند و بر دیگران که شاهد کار و رفتار آنان هستند، تاثیر مثبت بگذارند.

شناخته‌شده (نوشته مارک دابلیو شفر) در این کتاب مارک شفر گام به گام مسیر موفق‌ترین افراد در حیطه‌های کاری مختلف را بررسی کرده و نشان داده که آنها در بانکداری، آموزش و تحصیلات، بازار مسکن، ساختمان‌سازی، مد و غیره موفق شده‌اند.

این کتاب سرشار از موردهای مطالعاتی عالی، تمرین‌های تفکربرانگیز و داستان‌های انگیزه‌بخش است و مسیر کاری شخصی به سوی موفقیت را در عصر دیجیتال نشان می‌دهد.

برند شما (نوشته اریک دکرز) به‌دنبال شغل جدیدی هستید؟ از سکوهای شبکه اجتماعی امروزی استفاده کنید و برند شخصی خود را بسازید.

در ویرایش سوم این کتاب اریک دکرز به شما می‌آموزد چطور با استفاده از شبکه‌های اجتماعی شبکه خود را بسازید، حرفه خود را توسعه دهید و کسب‌وکارتان را رشد دهید.

این کتاب سرشار از ایده‌ها و روش‌هایی است که می‌گویند چطور از فیسبوک و اینستاگرام و اسنپ‌چت و لینکدین برای بهتر شدت کارتان استفاده کنید.

مقدمه‌ای بر پرسونال برندینگ (نوشته مل کارسون) این کتاب پرفروش، دوره آموزشی کوتاهی است که نشان می‌دهد اولین گام‌ها بسوی پرسونال برندینگ چیست و چطور با چند کار ساده می‌توانید پرسونال برندینگ را شروع کنید و در حرفه و مجموعه همکاران خود در یادها بمانید.

لینکدین برای پرسونال برندینگ (نوشته سندرا لانگ) حضور آنلاین در جهان کاری امروز بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است و افراد متخصص هر حرفه در لینکدین حضوری موثر دارند.

این کتاب به شما نشان می‌دهد چطور با کمک شبکه اجتماعی لینکدین برند کاری خود را بسازید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

Tags book brand branding personal branding برند برند شما برندینگ ترجمه آنلاین انگلیسی به فارسی ترجمه تخصصی ترجمه تخصصی آنلاین ترجمه مقاله ترجمه کتاب سایت ترجمه آنلاین لینکدین پرسونال برندینگ پیشنهاد کتاب برای ترجمه 2019-02-25 2019-02-18 2019-01-13 برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

برآورد هزینه ترجمه آدرس: تهران، میدان ونک، بزرگراه حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، خیابان علامه شهیدی، کوی کمان (شرقی)، جنب بوستان آب و آتش، پلاک ۱، واحد ۳ شماره تماس : 88201529-30 (021) طراحی و توسعه توسط مشهد کد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map