ابزار بهینه سازی سایت هاست ایران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ابزار  بهینه سازی سایت هاست ایران کسب وکاری جدید در سطح اینترنت راه اندازی کنید. سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که یک شخص زمانی که در اینترنت دارای یک سایت اینترنتی است نباید آن را ساده و کوچک فرض کند. سئو وب سایت و بهینه کردن لینک ها در گوگل هر چند هم کوچک میتواند وضعیت کسب و کار شما را در بهبود ببخشید. بنده به شخصه چندین بار شاهد این موضوع بوده ام که مشتریان اعلام کردن زمانی از صفحه چهارم به صفحه دوم در گوگل کوچ کردند و رتبه شان بهینه شد چقدر تماس های مشتریان شان بیشتر شده و اعلام رضایت کرده اند. شرکت سیماگر یکی از شرکت های برتر در زمینه توسعه سئو سایت میباشد که به شما تعهد بهینه سازی رتبه سایت را به صورت تضمینی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو) مجموعه‌ای از قوانین است که باید جهت کسب رتبه و ترافیک ورودی از طریق جستجو برای سایت یا وبلاگ خود رعایت کنید.

علاوه بر این، سئو راه‌حلی برای افزایش کیفیت و بهبود تجربه کاربری سایت به شمار می‌رود.

امروزه ابزارهای مختلفی برای بررسی سئو سایت در بستر اینترنت فراهم شده است ولی اعتماد به صحت عملکرد و اعتبار این ابزارها برای کاربران کار دشواری است.

شرکت هاست ایران با فراهم کردن سرویس ابزار های بررسی سئو گامی دیگر در جهت رفاه حال کاربران برداشته است.

این ابزارها توسط واحد طراحی و توسعه هاست ایران ارائه شده اند و به کمک آن‌ها می توان سایت را بررسی و مشکلات آن را اصلاح نمود.

بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو) کاربرانی که محصولی را در اینترنت جستجو می‌کنند به مشتریانی دائمی تبدیل می‌کند.

از طرفی با قرارگیری در رتبه‌های نخست نتایج جستجو و بیشتر دیده شدن، باعث برندینگ و افزایش اعتبار نیز می‌شود.

همچنین سئو نسبت به دیگر روش‌های تبلیغات ی ارزان‌تر و نرخ بازگشت سرمایه بالاتری را دارد.

سرویس بهینه سازی وب هاست‌ایران با تجزیه‌وتحلیل حرفه‌ای سایت شما بر اساس فاکتورهای استاندارد سئو و ارائه یک گزارش دقیق به شما کمک می‌کند تا به‌سادگی سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی نمایید.

Tools.

Hostiran.

Net بررسی بیش از ۵۰ پارامتر بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو این ابزار را هم‌ردیف با نمونه‌های خارجی و مشابه قرار داده است.

این پارامترها عبارت‌اند از: – بررسی تگ عنوان صفحه – بررسی متای توضیحات – بررسی تراکم کلمات کلیدی – بررسی عنوان (Heading) – شمارش تعداد بک لینک‌ها – خصوصیات alt – بررسی تغییر مسیر به آدرس دارای www – آی پی Canonicalization – بررسی لینک‌های صفحه – بررسی لینک‌های شکسته – بررسی نقشه سایت XML – بررسی Robot.

txt – بازنویسی URL – بررسی خط فاصله در URL – بررسی نسبت متن به کد – بررسی وجود تگ‌های embed و Object – بررسی Iframe – بهینه‌سازی نسخه موبایل – هماهنگی با موبایل – بررسی URL – بررسی وجود صفحه ۴۰۴ – بررسی اندازه صفحه – تحلیل مدت‌زمان بارگذاری – بررسی زبان وب‌سایت – حریم خصوصی ایمیل – بررسی جستجوی ایمن – بررسی ابزارهای آنالیز بازدید – اعتبار سنجی W3C – تست فشرده‌سازی GZIP – و… در این سامانه سایت شما به‌صورت آنلاین و با توجه به معیارهایی که برای موتورهای جستجو دارای اهمیت است بررسی‌شده و به آن امتیاز تعلق می‌گیرد.

سپس نکاتی به زبان فارسی و به‌صورت ساده و قابل‌درک در ارتباط با ایرادات موجود بیان می‌شود که هر مدیر سایتی خود می‌تواند نسبت به رفع جزئی آن‌ها اقدام کند.

پس از تکمیل بررسی و ورود به صفحه گزارش ابزار در ابتدای صفحه امتیازی از ۱ تا ۱۰۰ را به وب‌سایت شما اختصاص می‌دهد، این امتیاز بر اساس فاکتورهای سئو و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو برای هر وب‌سایت در نظر گرفته می‌شود که در ادامه به‌صورت جزئی‌تر آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

در ابتدای گزارش آیتم‌هایی با عنوان صحیح  ، برای بهبود  ، خطا  وجود دارد که وضعیت وب سایت شما را نشان می دهد.

به ازای هر خطا در سایت، شما امتیاز آن بخش را دریافت نخواهید کرد.

بر اساس امتیازی که سایت شما درنتیجه بررسی به دست می‌آورد، یک نشان ویژه در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما می‌توانید با قرار دادن نشان بهینه‌ساز وب‌هاست ایران در وب‌سایت خود، دیگران را از نتیجه تلاش‌های خود برای سئو سایت خود باخبر کنید و خود را به‌عنوان یک سایت بهینه و استاندارد به دیگران معرفی کنید.

توجه داشته باشید این نشان با توجه به میزان امتیاز دریافتی متفاوت است: اگر وب‌سایت شما امتیاز مناسبی ندارد می‌توانید بعد از اتمام مراحل بهینه‌سازی این نشان را در وب‌سایت خود قرار دهید.

این قسمت خلاصه‌ای از ایرادهای موجود در سایت موردنظر را به شما نمایش می‌دهد که با کلیک روی هر بخش (لینک) می‌توانید قسمت دارای خطا را مشاهده نمایید.

تگ عنوان صفحه می‌بایست بین ۵۰ تا ۷۰ کاراکتر باشد چراکه موتورهای جستجو توانایی نمایش بیشتر از این تعداد کاراکتر را ندارند.

همچنین استفاده از کلمه کلیدی مناسب در ابتدای تگ عنوان صفحه می‌تواند باعث افزایش رتبه وب‌سایت شما گردد.

اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنید می‌توانید از افزونه‌های Yaost SEO یا All in One SEO جهت بهینه‌سازی تگ عنوان صفحه، عنوان‌های داخلی، متال توضیحات و سایر بخش‌های سایت خود استفاده نمایید.

متاتگ توضیحات همانند تگ عنوان صفحه دارای محدودیت طولی است و طول متال توضیحات صفحات وب می‌بایست بین ۷۰ الی ۱۶۰ کاراکتر باشد.

توجه داشته باشید که استفاده از یک جمله ۱۷۰ کاراکتری به همراه کلمات کلیدی موردنظر شما می‌تواند باعث افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو گردد.

استفاده از متاتگ توضیحات تعداد کلیک به نسبت نمایش در نتایج جستجو (Click Through Rate: CTR) را افزایش می‌دهد.

هرچه CTR شما بالاتر باشد در رتبه‌بندی گوگل جایگاه بهتری خواهید داشت.

همچنین با استفاده از ابزار تحلیل‌گر متاتگ می‌توانید متاتگ توضیحات وب‌سایت خود را مشاهده نمایید.

در این قسمت کلمات کلیدی پرتکرار در سایت به نمایش داده می‌شود.

شما می‌توانید این کلمات را با استفاده از برچسب کلمات کلیدی به وب‌سایت خود اضافه نمایید.

وجود این برچسب به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا درک دقیق‌تری از محتوای وب‌سایت شما داشته باشند.

بسیاری از کارشناسان سئو معتقد هستند که موتور جستجوی گوگل دیگر از این متاتگ پشتیبانی نمی‌کند اما دلیل استفاده از آن، فقط موتور جستجوی گوگل نیست بلکه سایر موتورهای جستجو هنوز از این تگ‌ها برای تشخیص محتوای صفحه استفاده می‌کنند.

استفاده از ابزار پیشنهاد دهنده کلمات کلیدی می‌تواند در انتخاب کلمات کلیدی به شما کمک کند.

تگ ۱h به ازای هر صفحه فقط یک‌بار باید وجود داشته باشد.

برای صفحه نخست وب‌سایت، نام برند آن سایت و یا موضوعات اصلی آن سایت می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

برای صفحات داخلی نیز عنوان هر صفحه بهترین گزینه برای قرار گرفتن در تگ ۱h است.

معمولاً کلمات کلیدی مهم در قسمت عنوان‌ها قرار می‌گیرد.

لینک‌هایی که به یک وب‌سایت داده می‌شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

ممکن است فکر کنید هرچقدر که لینک‌های ورودی شما بیشتر باشد رتبه بالاتری را در موتورهای جستجو کسب خواهید کرد، ولی این‌طور نیست.

درگذشته برخی وب مسترها سعی می‌کردند تا تعداد زیادی بک لینک برای وب‌سایت خود داشته باشند.

ولی واقعیت این است که موتور جستجویی مثل گوگل شمارا جریمه خواهد کرد.

گوگل کیفیت را به کمیت ترجیح می‌دهد و در آخرین آپدیت گوگل که پنگوئن نام داشت بسیاری از وب‌سایت‌ها که با تقلب سعی در به دست آوردن رتبه داشتند موقعیت خود را از دست دادند.

این نکته قابل‌توجه است که ۵ بک لینک معتبر و باارزش بسیار بهتر از ۵۰ بک لینک بی‌اعتبار و غیرطبیعی است.

شما می‌توانید برای افزایش تعداد بک لینک‌های سایت خود از ابزار ساخت بک لینک استفاده نمایید.

به کمک این خصوصیت موتورهای جستجو متوجه خواهند شد که موضوع تصاویر قرارگرفته در سایت شما در چه زمینه‌ای است.

این جدول تعداد و نحوه استفاده کلمات کلیدی به‌کاررفته در تگ عنوان، متاتگ توضیحات و سرفصل‌های صفحه را نشان می‌دهد.

برای گرفتن رتبه بهتر در نتایج جستجو، از کلمات کلیدی در سه بخش تگ عنوان، سرفصل‌ها و متاتگ توضیحات استفاده نمایید.

درصورتی‌که DNS سرور سایت شما از دسترس خارج باشد با استفاده از این قابلیت می‌توانید با واردکردن آدرس IP وب سرور، سایت خود را مشاهده نمایید.

و درصورتی‌که از هاست اشتراکی استفاده نمی‌کنید یا سایت شما دارای آدرس آی پی اختصاصی است با قرار دادن کد زیر در فایل.

htaccess می‌توانید با واردکردن آدرس آی پی در مرورگر وب‌سایت خود را مشاهده نمایید.

درصورتی‌که بخواهید وب‌سایت شما با پسوند www یا بدون آن باز شود باید یکی از آن دو آدرس را به آدرس دیگر ریدایرکت نمایید در غیر این صورت موتورهای جستجو دو آدرس را، دو سایت جدا از هم و با محتوای تکراری در نظر می‌گیرند.

برای رفع مشکل از کدهای زیر در فایل htaccess.

استفاده نمایید: با www: بدون www: لینک کردن صفحات داخلی به یکدیگر و لینک دادن به صفحات خارجی می‌تواند تا حد بسیار زیادی رتبه وب‌سایت شمارا در موتورهای جستجو افزایش دهد.

بنابراین ایجاد یک ساختار مناسب برای لینک‌های داخلی نه‌تنها باعث افزایش رتبه وب‌سایت شما خواهد شد بلکه کاربردپذیری آن را افزایش خواهد داد.

برای اینکه سایت شما ازنظر موتورهای جستجو به‌عنوان اسپمر شناخته نشود می‌بایست تعداد لینک‌های هر صفحه از سایت شما حداکثر ۲۰۰ عدد باشد.

از لینک دادن به صفحات غیرضروری و کم‌اهمیت خودداری کنید.

لینک‌های شکسته کاربران سایت شمارا به صفحاتی که موجود نیست منتقل می‌کند و باعث افزایش نرخ پرش (Bounce Rate) در وب‌سایت شما خواهند شد.

برای بهینه‌سازی این بخش می‌توانید از بخش crawl error در ابزار وبمستر گوگل استفاده کنید.

اگر وب‌سایت شما فاقد سایت مپ است، برای ایندکس سریع‌تر مطالب خود توسط crawler های موتورهای جستجو می‌بایست این فایل را که حاوی آدرس صفحات مهم سایت است را در پوشه اصلی وب‌سایت خود قرار دهید.

برای ساخت نقشه سایت می‌توانید از ابزار آنلاین ساخت نقشه سایت استفاده نموده و آدرس صفحات خود را به موتورهای جستجو معرفی کنید.

فایل Robots.

txt از دسترسی ربات‌های موتورهای جستجو به صفحات غیرضروری و دایرکتوری‌ها جلوگیری می‌کند همچنین وجود نقشه سایت را می‌توان در آن مشخص نمود.

همچنین شما می‌توانید آدرس سایت مپ خود را به فایل robots.

txt اضافه نمود.

ابزار ساخت Robots.

txt به شما کمک می‌کند این فایل را به‌راحتی ایجاد نمایید و در فایل اصلی وب‌سایت خود قرار دهید.

کد زیر نمونه‌ای از کد یک فایل robot.

txt است که در صورت وجود شما امتیاز آن را دریافت خواهید کرد.

توجه داشته باشید که فایل robots.

txt می‌بایست در پوشه اصلی وب‌سایت (http://example.

com/robots.

txt) قرار گیرد.

وجود پارامترهای غیرضروری در آدرس سایت (مثال: _، $، = و …) باعث می‌شود موتورهای جستجو نتوانند به‌راحتی محتوای وب‌سایت شمارا تحلیل کنند.

بهترین راه برای داشتن رتبه خوب در نتایج جستجو استفاده از کلمات کلیدی در آدرس صفحات است که بسیار موردتوجه موتورهای جستجو قرار خواهد گرفت.

URL های زیر مثال‌هایی از آدرس‌های دارای اشکال هستند.

http://www.

example.

com/products/women/dresses/green.

htm http://www.

example.

com/products/women?category=dresses&color=green http://example.

com/shop/index.

php?product_id=32&highlight=green+dress&cat_id=1&sessionid=123&affid=431 برای سازگاری بهتر موتورهای جستجو در ایندکس کردن صفحات، بهتر است از تگ Object و Embed در کدنویسی وب‌سایت خود استفاده نکنید.

embed: Object: موتورهای جستجو محتوای درون iframe ها را که معمولاً برای نمایش محتوای سایت دیگر است نادیده می‌گیرند.

استفاده از iframe می‌تواند بر رتبه سایت شما در نتایج جستجو تأثیر منفی بگذارد.

توجه داشته باشید که آدرس صفحه یکی از فاکتورهای مهم در سئو است بنابراین تا حد ممکن از آدرس‌های مرتبط و کوتاه برای وب‌سایت خود استفاده کنید.

URL های توصیفی بهترین گزینه برای کوتاه کردن آدرس صفحات وب‌سایت است که کاربر با یک نگاه ساده به آدرس صفحه می‌تواند موضوع آن صفحه را تشخیص دهد.

مثال: (http://example.

com/fr/computer-science) آیکون اختصاصی (FAVICON) لوگوی کوچک شما در کنار آدرس صفحه است.

توجه داشته باشید که آیکون اختصاصی مشابه علامت یا نام تجاری شما باشد.

برای قرار دادن آیکون اختصاصی می‌بایست نمونه کد زیر را در قسمت <head> سایت خود قرار دهید.

با طراحی یک صفحه اختصاصی برای خطای ۴۰۴، در صورت مراجعه کاربر به صفحات ناموجود در سایت می‌توانید آن‌ها را به این صفحه منتقل کنید.

طراحی صفحه خطای ۴۰۴ باعث می‌شود تا کاربران صفحه موردنظر خود را راحت‌تر پیداکرده و در صورت بروز خطا سایت را ترک نکنند.

ازآنجایی‌که سایز صفحه تأثیر مستقیم روی سرعت وب‌سایت شما دارد، تلاش کنید سایز صفحه را کمتر از ۳۰۰ کیلوبایت نگهدارید.

حجم یک وب‌سایت نباید بیش از ۲ مگابایت باشد چرا‌که کاربران به هنگام مراجعه به وب‌سایت شما دچار مشکل خواهند شد.

تصاویر و فایل‌های جاوا اسکریپت دو عامل مهم در افزایش حجم وب‌سایت هستند.

نکته: استفاده از تصاویر فشرده‌سازی شده، کاهش فایل‌های جاوا اسکریپت از چند فایل به یک فایل و کاهش حجم دانلود با استفاده از Gzip می‌تواند در کاهش اندازه صفحات یک وب‌سایت مؤثر واقع شود.

برای بهینه‌سازی اندازه وب‌سایت خود می‌توانید از ابزارهای بهینه‌سازی فایل‌های جاوا اسکریپت، ابزار کاهش حجم کد های CSS و ابزار بهینه‌سازی تصاویر استفاده نمایید.

مهم‌ترین عامل در افزایش Bounce Rate یا نرخ پرش، پایین بودن سرعت بارگذاری صفحات است که باعث می‌شود کاربر سایت را ترک کند.

سرعت بارگذاری سایت نقش زیادی در افزایش رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو داشته دارد.

کد نویسی غیراستاندارد، مشکلات سرور، اشکالات شبکه، حافظه کش (حافظه پنهان)، تعداد فایل‌های CSS و جاوا اسکریپت، کدهای تبلیغاتی و… می‌تواند باعث افزایش مدت‌زمان بارگذاری وب‌سایت شما شوند.

برای فعال‌سازی حافظه کش می‌بایست کدهای زیر را به فایل htaccess.

اضافه نمایید.

استفاده از متاتگ زبان به موتورهای جستجو کمک می‌کند محتوای وب‌سایت شمارا بهتر و کامل‌تر درک نمایند.

توصیه‌هایی برای وب‌سایت‌های چندزبانه: زبان وب‌سایت را می‌توان مطابق نمونه زیر تعریف نمود.

قرار دادن لینک ایمیل به‌صورت خوانا در وب‌سایت باعث می‌شود ربات‌های اسپمر آدرس وب‌سایت شمارا در لیست خود ثبت نموده و ایمیل‌های ارسالی شما برای کاربران در پوشه Spam قرار گیرد.

برای جلوگیری از این مورد می‌توانید ایمیل ها را به‌صورت تصویری یا ناخوانا برای ربات‌های اسپمر روی سایت قرار دهید.

مثال ۱: Design[AT]hostiran[DOT]net مثال ۲: استفاده از روش فیشینگ (Phishing) و وجود فایل‌های مخرب بر روی سایت باعث می‌شود موتورهای جستجو محتوای آن وب‌سایت را در نتایج خود نمایش ندهند و مرورگرها آن را به‌عنوان یک سایت مخرب در نظر گرفته و مانع از نمایش سایت خواهند شد.

عوامل مختلفی می‌تواند باعث افزایش سرعت یک سایت شوند.

این عوامل عبارت‌اند از: این بخش بررسی می کند که آیاگوگل انالاتیکس برروی وب سایت شما نصب شده است یا خیر.

استفاده از ابزارهای قدرتمند آنالیز وب‌سایت Google Analytics به شما کمک می‌کند آمار دقیقی را از رفتار کاربران سایت خود به دست آورید.

به‌طور کل هدف w3c ایجاد استاندارهایی برای طراحی وب سایت ت است تا وب‌سایت‌ها در تمامی مرورگرهای سراسر دنیا سازگار باشند.

Doctype مشخص می‌کند که در زیرساخت فنی صفحه از چه استانداری استفاده‌شده است.

استفاده از زبان نشانه‌گذاری HTML5 تا حد زیادی به بهینه‌سازی و سئوی وب‌سایت شما کمک می‌کند.

کدگذاری درست صفحات کمک می‌کند موتورهای جستجو داده‌های وب‌سایت شمارا بهتر تجزیه‌وتحلیل نمایند و احتمال نمایش اشتباه متن در مرورگرها کاهش یابد.

برای کدگذاری فارسی نمونه کد HTML زیر را در قسمت <head> وب‌سایت قرار دهید.

پیش از خرید سرویس هاستینگ می‌بایست به فعال بودن قابلیت Gzip توجه نمود.

این قابلیت به شما کمک می‌کند تا حجم وب‌سایت خود را کاهش دهید.

برای این کار وارد cPanle شوید، سپس در بخش Software and Services روی Optimize Website کلیک کنید.

پس از ورود همان‌طور که مشاهده می‌کنید دو گزینه compress all content و compress the specified MIME types و یک فضای متنی جهت مشخص کردن MIME Type های انتخابی وجود دارد می‌توانید گزینه مدنظر خود را انتخاب نموده و روی گزینه Update Settings کلیک کنید تا فشرده‌سازی محتویات سایت انجام شود.

با انتخاب گزینه compress all content تمامی فایل‌های شما فشرده می‌شود و با انتخاب compress the specified MIME types فایل‌هایی که MIME های آن‌ها را مشخص نموده‌اید زیپ می‌شود.

به‌روزرسانی مداوم سایت می‌تواند تعداد صفحات ایندکس شده در موتورهای جستجو را افزایش دهد.

استفاده از سرورهای قدرتمند برای میزبانی سایت، به شما کمک می‌کند صفحات وب‌سایتتان با سرعت بیشتری در موتورهای جستجو ایندکس شود.

ساخت نقشه سایت و ساخت فایل Robots.

txt باعث می‌شود صفحات وب‌سایت شما با سرعت بیشتری در موتورهای جستجو ایندکس شود.

به‌طورکلی هر سیگنالی که از شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص توییتر و گوگل پلاس دریافت می‌گردد خوب است و تا حد بسیار زیادی بر رتبه سایت تأثیرگذار است.

منظور از سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی می‌تواند هر چیزی باشد که درون یک Social Network به نفع شما اتفاق می‌افتد، این سیگنال می‌تواند بک لینک، لایک، اشتراک‌گذاری مطالب و … باشد.

ساخت حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند تا حد زیادی به بهبود سئوی وب‌سایت شما کمک نماید.

بیشتر وب‌سایت‌های موفق درزمینه سئو در شبکه‌های اجتماعی زیر دارای یک صفحه اختصاصی هستند.

دیدگاه نام * ایمیل * وب سایت بله، مرا به لیست خبرنامه مجله هاست ایران اضافه کنید.

سلام اول تشکر میکنم از وبسایت و امکانات خوبی که به رایگان برای عموم فراهم کردید دوما ی سوال دارم و اون اینه که آیا با تغییر سیاست های گوگل شما هم آنالیز هاتون رو تغییر میدین و اینقدر آپدیت هستین که ما به نتایج شما بسنده کنیم؟؟؟؟ عالیه من همیشه چک میکنم خیلی خوبه اما من با اینکه سایتم از نظر سئو از رقبا بهتره اما از نظر رتبه پایین ترم البته قبلا لینک اول بودم پارامتر های متفاوتی در رتبه تاثیر گذار است.

علاوه بر SEO On-Page فاکتور های قدمت سایت، میزان بازدید، Time On Site و … همینطور فاکتور های Off-Page نیز تاثیر گذار هستند.

بطور کل رقابتی وجود دارد که در آن پارامتر های بسیار زیادی تاثیر دارند.

واقعا کارتون عالیه که همچین سیستم خوبی رو رایگان در اختیار عموم مردم قرار داده اید .

از هاستتون هم استفاده میکنم و راضی هستم ،مرسی تیم هاست ایران درود وقت بخیر خصوصیت alt رو باید کجا و چطوری وارد کنم ؟ برای همه تصاویر باید بنویسم یا کد بالا در هدر سایت وارد کنم کافیه ؟ سلام و خسته نباشید .

بسیار سایت مفید و پر کاربردی دارید .

امیدوارم که نتایج مثبتی از کارتون دریافت کنید و اون حس خوب رو به یوزر انتقال بدین <3 بخش ابزار هاتون خیلی خوبه دوستان .

ممنونم بازم سلام.

شما آموزش آنلاین یا دانلودی هم دارید بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را؟ اگر بله، هزینه اش چقدره؟ در حال حاضر این خدمات ارائه نمی‌شود با عضویت در خبرنامه مگ هاست ایران از آخرین مطالب سایت زود تر از دیگران اطلاع پیدا کنید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map