ابزار بهینه سازی سایت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ابزار  بهینه سازی سایت در هر نقطه و هر مکانی در رتبه های بالای گوگل محصولات و خدمات خود را نمایش دهید. اول شدن در صفحه گوگل اتفاقی و ناگهانی نیست بلکه ثمره حداقل 6 ماه تلاش شبانه روزی یک تیم متخصص میباشد تا شما را در کسب و کارتان موفق کند. سئو سایت یک پدیده به شدت هیجان انگیز در متدولوژی های جدید بازاریابی اینترنتی است که از جایگاه بسیار بالا و پر اهمیتی برخوردار است. در سئو سایت باید یک وب سایت پرسرعت و حرفه ای داشته باشید تا بتوانید با رقبا خود رقابت قوی تری داشته باشید و با مجموعه مزایای رقابتی به افزایش فروش محصول و خدمات تان بپردازید. شرکت سیماگر با دارا بودن چند زیرمجموعه و شرکت های چابک و فعال در زمینه سئو میتواند شما را به جایگاه واقعی تان برساند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مدت زمان مطالعه این مقاله 5 دقیقه یکی از مهارت هایی که کارشناسان سئو یا به اصطلاح سئوکاران به آن تسلط کامل دارند کار با ابزار بهینه سازی سایت است.

اگر با مفهوم کلی سئو آشنا باشید، متوجه می شوید که یکی از مواردی که در سئو سایت باید به آن توجه کرد بهینه سازی وب سایت است.

کارشناسان سئو همیشه در تلاشند با بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو موجب افزایش ترافیک وب سایت ها شوند.

دانستن نکات سئو برای بهینه سازی وب سایت کافی نیست.

شما باید در کنار داشتن دانش سئو، دانش استفاده از ابزار بهینه سازی سایت را نیز داشته باشید.

امروزه مشاغل و سازمان های زیادی برای قرار گرفتن در صفحات اول نتایج جستجوی گوگل با یک دیگر در رقابت هستند.

این نشان می دهد که اگر شما خواستار قرار گیری در رتبه های اول نتایج جستجوی گوگل باشید، باید به تحلیل و بررسی رفتار رقبای خود بپردازید.

حال چگونه باید این تحلیل و بررسی ها را انجام دهیم؟ آیا به راحتی می توانیم عملکرد رقبای خود را تجزیه و حلیل کنیم؟ برای پاسخ به این گونه سوالات با همراه باشید.

ادامه ما ابزارهایی را به شما ارائه می دهیم که توسط آن می توانید عملکرد خود و رقبای خود را بررسی کرده و برای بهبود آن راهکار هایی را به کار گیرید.

یکی از معروف ترین و پرکاربرد ترین ابزار بررسی سئو سایت و عملکرد کلی آن، سرچ کنسول گوگل است.

این ابزار قابلیت های زیادی دارد که توسط آن می توانید بخش های مختلفی از وب سایت خود را بررسی کرده و راهکارهایی را برای بهبود آن استفاده کنید.

با این ابزار به راحتی می توانید بازدیدهای وب سایت خود را در بازه های زمانی مختلف بررسی کنید.

همین طور می توانید جذاب ترین بخش های وب سایت که توسط مخاطبان بازدید بیشتری داشته را بیابید.

ویژگی اصلی این ابزار، رایگان بودن این ابزار در کنار قابلیت های فوق العاده آن است.

کافیست سایت خود را در این ابزار ثبت کرده و هویت خود را توسط فایلی که در سرور خود آپلود می کنید، مشخص کنید.

بعد به راحتی می توانید از تمام امکانات این ابزار بهره مند شوید.

در ادامه برخی از امکانات این ابزار را برای شما نشان می دهیم: یکی دیگر ابزارهای آنالیز سایت ابزار Keyword Planner است.

وظیفه اصلی این ابزار پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما است.

البته ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی زیادی در اینترنت وجود دارد که هر کدام قابلیت های خاص خود را داشته ولی این ابزار به دلیل این که توسط گوگل ارائه شده است می تواند قابل اطمینان تر باشد.

برخی از ویژگی های این ابزار به صورت زیر می باشد: این ابزار بهینه سازی سایت به شما آماری از حجم جستجوی یک کلمه در یک بازه مشخص، تجزیه و تحلیل رقبا و … را می دهد تا بتوانید استراتژی بهتری برای خود برنامه ریزی کنید.

یکی دیگر از ابزار های آنالیز سایت که توسط گوگل طراحی شده است، گوگل آنالیتیکس نام دارد.

وظیفه اصلی این ابزار بررسی رفتار کاربران و عملکرد آن ها در وب سایت است.

شما با این ابزار به راحتی می توانید مطالبی که بازخورد زیادی از طرف کاربران داشته را پیدا کرده و عملکرد خود را در تولید محتوا بهبود ببخشید.

در نگاه اول این ابزار یک سایت معمولی است که شما با معرفی سایت خود به این سایت اطلاعات زیادی را به شما می دهد.

این ابزار به سوالاتی که در زیر مطرح کردیم پاسخ می دهد: یکی از ابزارهای آنالیز سایت که شهرت بسیاری در بین افزونه های وردپرس دارد، یواست سئو است.

در نگاه اول این ابزار یک افزونه است که شما می توانید برای بهنیه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجوی گوگل از آن استفاده کنید.

شما با نصب این افزونه در WP Admin وب سایت خود، محتوا وصفحات خود را اساس اصول سئو سایت، بهینه سازی کنید.

این ابزار بهینه سازی سایت با داشتن تجربه کاربری جذاب و ساده باعث می شود که شما بهتر بتوانید استراتژی خود برای بهینه سازی وب سایت را عملی کنید.

برخی از ویژگی های این ابزار به شرح زیر است: تا اینجا ابزارهایی را معرفی کردیم که زمان زیادی از انتشار آن ها می گذرد.

ولی با بروز رسانی های به موقع هیچ وقت از رقبای خود عقب نماندند.

یک ابزار بررسی سئو سایت همیشه در حال بروز رسانی قابلیت های خود است تا بتواند بهترین امکانات را به کاربران و کسب و کاری های اینترنتی ارائه دهد.

Answer the public یک ابزار بهینه سازی سایت است که امکاناتی فراوانی را در رابطه با کلمه کلیدی به شما ارائه می دهد.

این ابزار در سال 2019 طراحی شده و دارای قابلیت های شگفت انگیزی است.

Answer the Public با جستجو و کنکاش در انجمن ها و تالارهای گفتمان و حتی شبکه های اجتماعی، سوالات متداول کاربران را پیدا کرده و آن ها را به کلمات کلیدی جذاب تبدیل می کند.

حالا وقتشه! اینو بخون: آموزش افزایش بازدید گوگل رایگانپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

یکی از نکاتی که با آنالیز وب سایت ها توسط ابزارهای آنالیز سایت بدست آمده است، بروز رسانی محتواهای قدیمی است.

گوگل تاکید زیادی بر این موضوع داشته است و با نتایج بدست آمده، محتوایی که بروز رسانی می شود بازدید بیشتر داشته و در نتیجه ترافیک وب سایت شما را بیشتر می کند.

این ابزار بهینه سازی سایت به شما کمک می کند تا محتوایی که قابلیت بروز رسانی دارد را بیابید.

البته این موضوع شاید با کمی تحقیق و بررسی محتوای وب سایت قابل ردیابی باشد ولی با این سرعت پیشرفت تکنولوژی، ممکن است شما از بروز رسانی جدید موضوعی که برای آن محتوا تولید می کنید به موقع متوجه نشوید.

سخن آخر ما در این مقاله سعی کردیم ابزارهای آنالیز سایت که در سال 2020 ممکن است عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان دهد، را به شما معرفی کنیم.

این ابزار بهینه سازی سایت می تواند راهکارهایی را به شما معرفی کند که با آن بتوانید بهترین استراتژی ممکن را برای بهینه سازی وب سایت در سال 2020 برای خود بسازید.

به طورکلی، این ابزارهای آنالیز سایت در تلاشند که تمام خطاهایی که ممکن است شما در تولید محتوا، سورس کدها و … داشته باشید را به شما نشان داده و راهکارهایی را برای حل آن به شما ارائه دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود باهم تا اوج فاصله ای نداریم! خراسان رضوی - مشهد - سیدرضی 34 6 419 619 0912 سیماگر.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map