استارت اپ در باندوندو جمهوری دموکراتیک کنگو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

راه اندازی استارت اپ در باندوندو جمهوری دموکراتیک کنگو را چگونه انجام دهیم؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی استارت آپ آنلاین را تجربه کنید . با راه اندازی استارت اپ در باندوندو جمهوری دموکراتیک کنگو شما میتوانید کسب و کار و فروش اینترنتی خود را افزایش دهید و در تمامی شبکه های اجتماعی شروع به جذب مشتری کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه برنامه نویسی و تولید نرم افزار میباشد که کادری مجرب و حرفه ای آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

طراحی استارت آپ بسته به حجم کاربران و تعداد بازدیدهای روی وب اپلیکیشن نیاز به معماری های نرم افزار مختلف دارد . اپلیکیشن های فروشگاهی و یا پربازدید امروز به صورت سیستم های توزیع شده شناخته میشوند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در زمان وقوع رکود اقتصادی بسیاری از استارتاپ‌ها و کسب‌وکارها فارغ از اندازشون دچار فراز و نشیب و اختلالاتی می‌شوند تا جایی که برخی از کسب و کارها ناگزیر به پذیرش شکست می‌شوند، اما دوران رکود همیشه هم باعث نابودی کسب و کارها نمی‌شود بلکه می‌تواند زمان مناسبی را برای ظهور گروهی دیگر از کارآفرینان سرسخت فراهم کند تا سفر پر پیچ‌وخم خود را در راه‌اندازی یک کسب‌وکار شروع کنند.

کارآفرینان بزرگ همواره از فرصت‌های پیش‌آمده برمی‌خیزند و راه‌های جدیدی را برای زندگی و پیشرفت بشریت طراحی می‌کنند.

در این مقاله از مجموعه مقالات شتابدهنده برناک، استارتاپ های موفق را که در طی دوران رکود اقتصادی و بحران مالی، متولد شده‌اند و در حال حاضر رهبران بازار خود محسوب می‌شوند را با هم مرور خواهیم کرد.

البته نکته‌ حائز اهمیتی که همواره باید به خاطر داشته باشیم این است که چنین نمونه‌های موفقی نباید ما را گمراه کند که همواره احتمال موفقیت کسب‌وکار در دوران بحران اقتصادی بالا خواهد بود.

در حقیقت، بحران‌های اقتصادی، زمان مناسبی برای شناسایی نیاز بازار و ارائه راه‌حل‌های متناسب با وضعیت جامعه است؛ اما احتمال شکست نیز همواره وجود خواهد داشت.

اینستاگرام زمانی که دو مهندس به نام‌های کوین سیستروم و مایک کرایگر روی یک پروژه چندمنظوره به اسم Burbn کار می‍کردند، گسترش یافت.

burbn در ابتدا یک برنامه عکاسی با گوشی همراه بود که شباهت زیادی به فوراسکوئر (Foursquare) داشت.

اما پس از مدتی این ۲ همکار تصمیم گرفتند كه این برنامه، شباهت زیادی به سایر اپلیکیشن‌های تلفن همراه که در حال حاضر ایجاد شده، داشته باشد.

بنابراین تنها روی به اشتراک گذاری عکس متمرکز شدند.

آن‌ها Burbn را لغو کرده و دوباره از نو شروع كردند و این بار نام برنامه را به اینستاگرام تغییر دادند که ترکیبی از دو کلمه دوربین فوری (Instant Camera) و تلگرام (Telegram) است.

پس از ماه‌ها تلاش، اینستاگرام در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۰ ایجاد و راه‌اندازی شد.

هنگامی‌ که اینستاگرام در این تاریخ از طریق iTunes App Store منتشر شد، توانست در یک هفته حدود ۱۰۰.

۰۰۰ کاربر به دست آورد.

هم‌اکنون اینستاگرام بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد.

واربی پارکر در سال ۲۰۱۰ یعنی در اواسط رکود بزرگ ۲۰۰۷ – ۲۰۱۲ به عنوان یک خرده فروش عینک تأسیس شد.

بنیانگذاران واربی پارکر یک نیاز بزرگ را در بازار روشن کردند و آن فروش آنلاین و مستقیم (بدون واسطه) عینک به مصرف کننده با هزینه کمتر از بازار بود.

جرقه‌ اولیه‌‌ این ایده، زمانی زده شد، که دانشجویان تأسف و ناراحتی خود را نسبت به شرایط موجود این صنعت و گرانی عینک‌ها ابراز می‌کردند.

آن‌ها متوجه شدند که بیشتر عینک‌های طبی تحت لیسانس چند غول بزرگ عینک‌سازی هستند که در حجم انبوه به عینک‌فروشی‌ها عرضه می‌شوند.

به‌ این‌ترتیب مدل کسب‌وکار آن‌ها شکل گرفت؛ یک شرکت یکپارچه‌‌ عمودی.

یعنی اگر آن‌ها می‌توانستند با طراحی عینک‌های خودشان و فروش آنلاین عینک‌ها واسطه را حذف کنند، تا حد زیادی به نفع مشتری نهایی کار کرده‌اند.

در ابتدا این تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسید که بشود یک عینک شیک و ارزان را به صورت آنلاین خریداری کرد.

اما فروش آنها به حدی موفقیت‌آمیز بود که هدف یکساله‌ آن‌ها، تنها در عرض ۳ هفته محقق شد.

داستان پینترست درست از زمان آغاز رکود اقتصادی و در سال ۲۰۰۸، شکل گرفت.

زمانی که بن سیلبرمن عادت کودکی جمع‌آوری کلکسیون تمبر و پروانه خود را با اشتیاق طراحی و مهارت‌های مهندسی ترکیب کرد؛ ایده پینترست متولد شد.

سیلبرمن و همكارانش، از دسامبر سال ۲۰۰۹، داستان پینترست را آغاز كرده و نسخه بتا سایت پینترست را در مارس ۲۰۱۰، راه‌اندازی كردند.

آن‌ها می‌خواستند یک شبکه‌ اجتماعی رایگان ایجاد کنند که به کاربران این امکان را بدهد تا تصاویر و سایر محتوای رسانه‌ای را از طریق مجموعه‌هایی به نام Pinboard بارگذاری، ذخیره، مرتب و مدیریت کنند.

اما پس از چند ماه تلاش، آن‌ها تنها حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ کاربر توانستند جذب کنند.

در اوایل سال ۲۰۱۰ بنیان گذاران تصمیم گرفتند که این استارتاپ را به یک شرکت مستقل در نیویورک بفروشند اما نمایندگان شرکت حتی حاضر به دیدار با بنیان گذاران پینترست نشدند.

تعداد کاربران این سایت با شیب ملایم و کندی در حال افزایش بود اما مدتی بعد وقتی که یک وبلاگ‌نویس مشهور سایت پینترست را به مخاطبان خود توصیه کرد، پینترست به سرعت رشد کرد و توانست کاربران زیادی را به خود جذب کند.

از طرف دیگر افراد و کاربران، روش‌های نوینی برای استفاده از پینترست را به کار بردند، که هیچ کس پیش بینی آن را نمی‌کرد.

در نهایت، ۹ ماه بعد از راه اندازی و در دسامبر ۲۰۱۱ این سایت، ۱۰۰۰۰ نفر کاربر داشت.

طبق آخرین آمار پینترست در حال حاضر نزدیک به ۴۲۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

سهام پینترست در سال ۲۰۱۹ و با ارزش اولیه ۱۳ میلیارد دلار در بورس نیویورک عرضه اولیه شد.

ارزش حال حاضر این استارتاپ تقریباً ۴۰ میلیارد دلار است.

ایده اوبر وقتی خلق شد که دو بازرگان به نام‌های تریویس کلنیک و گریت کمپ به یک کنفرانس web در پاریس رفته بودند و نتواسنسته بودند تاکسی پیدا کنند؛ آن‌ها مثل همه مردم دیگر از اینکه مجبور باشند برای پیدا کردن تاکسی در کنار خیابان بایستند مشکل داشتند؛ از این رو به دنبال راه حلی برای حل مشکل جهانی پیدا کردن تاکسی در مکان و زمان مورد نظر بودند؛ در آن زمان بود که جرقه تاسیس شرکت اوبر زده شد.

مردم با استفاده از اپلیکیشن اوبر می‌توانستند در هر کجا و هر زمانی که هستند در هر شرایط آب و هوایی درخواست تاکسی کنند و با پرداخت هزینه کمتر به مقصد مورد نظر خود برسند.

مقرون به صرفه بودن هزینه سفر و امنیت سفر برای مردم موجب شد تا اوبر از همان ابتدای فعالیتش در زمان کوتاهی حدود ۷۰ درصد از حمل و نقل کالیفرنیا را به خود اختصاص دهد.

سرانجام اوبر پس از رسیدن به این درجه ازمحبوبیت توانست گستره فعالیت خود را در زمینه‌های مختلفی از جمله خدمات تحویل غذا، لجستیک و حمل‌ونقل گسترش داده‌ و فعالیتش را فراتر از آمریکا ببرد و در چند کشور دنیا نیز حضور داشته باشد.

سهام این استارتاپ در سال ۲۰۱۹ با ارزش اولیه ۸۲ میلیارد دلار در بورس نیویورک عرضه اولیه شد و در حال حاضر تقریباً ۸۸ میلیارد دلار ارزش دارد.

این استارتاپ با فعالیت در ۹۰ کشور و بیش از ۹۰۰ شهر، در پایان سال ۲۰۱۹ حدود ۱۱۱ میلیون کاربر فعال ماهانه داشته است.

ایده اولیه Airbnb وقتی شکل گرفت که برایان چسکی، جو گبیا و ناتان بلکارچیک برای تأمین پول اجاره خانه خود تصمیم گرفتند تشک‌های بادی آپارتمان خود را به شرکت‌کنندگان کنفرانس SF اجاره دهند.

بعد از دریافت بازخوردهای مثبت، آن‌ها به این فکر افتادند که به عنوان واسطه و با استفاده از آپارتمان‌های دیگران، کسب درآمد کنند.

ایربی‌ان‌بی، انقلابی در صنعت اقامتگاه‌های مسافرتی ایجاد کرد و به مردم این امکان را داد تا اتاق خواب‌های بلااستفاده خود را به اقامتگاه‌های موقت صبحانه تبدیل کرده و از آن‌ها درآمد کسب کنند.

تعداد کاربران ایر‌بی‌ان‌بی در سال ۲۰۱۹، بیش از ۱۵۰ میلیون نفر تخمین زده شده و ۲۶ میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده است.

گروپان در اواسط بحران اقتصادی یعنی در نوامبر سال ۲۰۰۸ راه‌اندازی شد.

بنیان گذاران گروپون در ابتدا یک ابزار وب به نام The Point ایجاد کردند که به افراد امکان می‌داد تا برای رسیدن به یک هدف خاص گرد هم جمع شوند.

اما پس از مدتی متوجه شدند ایده‌شان جذابیت خاصی برای مردم ندارد و افراد زیادی را به خود جذب نمی‌کند، در نتیجه بنیان گذاران در نوامبر ۲۰۰۸ تصمیم به پیوت (چرخش) گرفتند و The Point به Groupon تبدیل شد.

ایده گروپون، ارائه تخفیف‌های گروهی به مصرف کنندگان برای انواع کالاها و خدمات بود.

بدین ترتیب هم هزینه‌های مصرف کنندگان را کاهش می‌دادند و هم به کسب‌وکارها کمک می‌کردند تا به کمک بازاریابی مبتنی بر عملکرد و با ارائه تخفیف در فروش خدمات و محصولات خود در معرض دید مصرف‌کنندگان قرار بگیرند و هزینه‌های بازاریابی خود را کاهش دهند.

با این ایده گروپون توانست خیلی سریع رشد کند و تعداد شرکت‌های زیرمجموعه‌ی خود را به ۳۵ شرکت برساند.

سهام گروپون در حال حاضر بیش از ۸۴۱ میلیون دلار ارزش دارد.

سایت گروپون نیز در پایان سال ۲۰۱۹ بیش از ۴۳ میلیون بازدیدکننده داشته و با بیش از ۱ میلیون کسب‌وکار همکاری کرده است.

اسکوئر (Square) یک شرکت خدمات مالی، جمع‌آوری‌کننده اطلاعات خدمات بازرگانی و پرداخت موبایلی در سان‌فرانسیسکوی کالیفرنیا است که در سال ۲۰۰۹ توسط جک دورسی و جیم مک‌کلوی تأسیس شد.

ایده اولیه تأسیس اسکوئر در سال ۲۰۰۸ به ذهن جک دورسی رسید، هنگامی که جیم نتوانست پول فروش محصول خود را از مشتری به دلیل عدم دسترسی به کارت‌های اعتباری دریافت کند، جک به فرصتی در حوزه پرداخت پول پی برد.

هدف بنیان گذارن اسکوئر ایجاد یک سرویس منسجم برای فروشندگان بود تا بتوانند کل کسب‌وکارشان را از ثبت تراکنش‌ها و تحلیل حساب‌ها روی لپ‌تاپ تا تأمین مالی کسب‌وکارهای کوچک و ابزارهای بازاریابی برای فروش‌های جدید اداره کنند.

همچنین آن‌ها می‌خواستند خریداران بتوانند سفارشات خود را از رستوران‌ها و نقاط دیگر سریع‌تر انجام دهند.

اسکوئر در حال حاضر خدمات پردازش پرداخت، پایانه فروش و خدمات مالی و بازاریابی در سراسر دنیا ارائه می‌دهد.

این استارتاپ در سال ۲۰۱۵ در بورس نیویورک به سهامی عام تبدیل شد.

ارزش فعلی این استارتاپ تقریباً  ۹۳ میلیارد دلار است.

طبق آمار، این استارتاپ در سال ۲۰۱۹ تقریباً ۲۴ میلیون کاربر فعال ماهانه داشته است.

اسلک در سال ۲۰۰۹ و در کالیفرنیا پایه‌گذاری شد.

استارتاپ اسلک با ارائه یک محصول نرم افزاری برای مدیریت تیم در بین کسبوکارهای کوچک شناخته و به سرعت همه گیر شد.

اسلک که در حال حاضر به عنوان یک ابزار مفید برای افزایش همکاری تیمی استفاده می‌شود در واقع ابزاری درون شرکتی است که به کسب‌وکارها و تیم‌ها امکان برقراری ارتباط مؤثر را می‌دهد.

مهم نیست که اندازه تیم یا کسب‌وکار شما چقدر است؛ به کمک اسلک اعضای تیم می‌توانند در اتاق‌های گفتگوی آنلاین به تفکیک موضوع، گروه‌های خصوصی و پیام خصوصی با هم در ارتباط باشند.

اسلک به‌تازگی و در سال ۲۰۱۹ موفق به عرضه اولیه سهام خود در بورس نیویورک شد؛ و ارزش فعلی آن بیش از ۱۷ میلیارد دلار است.

این استارتاپ ۱۲ میلیون کاربر فعال دارد و در حال همکاری با ۷۵۰ هزار شرکت است.

دراپ باکس اولین بار به عنوان یک استارتاپ در تابستان سال ۲۰۰۷ میلادی در روز معرفی شتاب‌دهنده Y Combinator ظاهر شد و کارش را تنها با دو نفر، آرش فردوسی و درو هيوستون را آغاز کرد.

دراپ باکس این قابلیت را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد که بدون احتیاج به اشغال کردن فضای موجود در نوت بوک، اطلاعات و فایل‌هایشان را در فضای ابری ذخیره کنند.

هيوستون اغلب اوقات، فلش درايو خود را که حاوی اطلاعات مهمی بود در شرکت جا مي‌گذاشت.

بنابراين تصميم گرفت براي حل اين مشکل، اقداماتي انجام دهد و ایده دراپ باکس در همان زمان به دهنش خطور کرد.

.

شرکت دراپ باکس در حال حاضر بيش از ۱۰۰۰ کارمند دارد و به بيش از ۵۰۰ ميليون نفر خدمات ارائه مي‌دهد.

دراپ باکس در سال ۲۰۱۸ به يک شرکت سهامي عام تبديل و در حال حاضر بیش از ۷ میلیارد دلار ارزش گذاری شده است.

تی ویلیون در سال ۲۰۰۸ در کالیفرنیا توسط جف لاوسان راه‌اندازی شد.

Twilio در حقیقت یک پلتفرم برای ارتباطات ابری است که در حوزه طراحی و تولید نرم‌افزارهای مورد استفاده در برقراری ارتباط میان شرکت‌هایی مانند اوبر، Nordstrom و مشتریانشان فعالیت دارد.

این شرکت توانست در همان سال اول میزان سرمایه خطر پذیر حدود ۱۳۰ میلیون دلار جذب نماید.

شتاب دهنده ۵۰۰ Startups توانست در سال ۲۰۱۰ به یاری این شرکت آمده و ارزش این شرکت را با همکاری مستمر به ۲/۵ میلیارد دلار رساند.

تیویلیون در سال ۲۰۱۶ موفق به عرضه اولیه سهام خورد در بورس شد؛ و ۱٫۲۳ میلیارد دلار ارزش گذاری شد.

در حال حاضر نیز ارزشی بیش از ۴۸ میلیارد دلار دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اصفهان، میدان جمهوری اسلامی، ابتدای خیابان خرم، مجتمع ستاره، واحد 502، شتابدهنده دیجیتال برناک

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map