استارت اپ در سنگا جمهوری کنگو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در سنگا جمهوری کنگو در اینترنتی حضور پر رونقی پیدا کنید، استارت اپ های امروزه همچون اسنپ فود و دیجی کالا از پیشرو ها و الگو های کسب وکار اینترنتی در ایران میباشد که باتوجه به این شرکت ها الگو های خوبی برای رفتن به سمت کسب و کار اینترنتی میباشند.

در این بین شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در سطح ایران میباشد که با دارا بودن تیم فنی قوی و متجرب توان پیاده سازی پروژه های در سطح سیستم های توزیع شده و کلان را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

قبلا عضو نشده‌اید ثبت‌نام .

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟ بازیابی رمز عبور .

نام کاربری را وارد کنید .

رمز عبور را وارد کنید .

شماره همراه وارد شده صحیح نیست .

نام کاربری و یا رمز عبور اشتباه است.

شماره همراه را وارد کنید .

شماره همراه وارد شده صحیح نیست .

{{forgetPass.

errorText}} رمز عبور جدید به زودی برای شما ارسال می‌گردد.

قبلا عضو شده اید ؟ورود کاربران نام را وارد کنید.

نام خانوادگی را وارد کنید .

ایمیل را وارد کنید.

ایمیل وارد شده صحیح نیست .

موبایل را وارد کنید.

شماره موبایل حداقل باید 10 عدد باشد .

شماره موبایل وارد شده صحیح نیست .

رمز عبور را وارد کنید .

رمز عبور باید حداقل 8 کاراکتر باشد .

رمز عبور با تکرار رمز عبور یکی نیست .

قوانین و مقررات سایت را بپذیرید .

{{error}} ثبت نام با خطا مواجه شد، لطفا مجددا تلاش کنید.

Registered Successfully.

ورود قبلا عضو شده اید ؟ ورود کاربران کد فاکتور را وارد کنید.

موبایل را وارد کنید.

شماره موبایل باید حداکثر 11 رقم باشد.

شماره موبایل باید حدااقل 10 رقم باشد.

appsصفحه نخست ◂ ویزای استارت آپ کانادا ویزای استارتاپ از بهترین و جدیدترین روش‌های ویزای کانادا است که اداره مهاجرت کانادا جهت جذب صاحبان کسب و کارها و حمایت از طرح ها و ایده های نو و راه اندازی بیزینس در کانادا در نظر گرفته است.

برای سهولت در روند مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ و انتخاب کارآفرینان برای برخی از موسسات مالی و تجاری کانادایی، مجوزهایی صادر شده که به ویزای استارتاپ کانادا معروف هستند.

در ادامه به بررسی شرایط، مدارک مورد نیاز و هزینه دریافت اقامت از طریق استارت آپ کانادا می پردازیم.

همان طور که گفته شد برنامه استارت آپ کانادا یکی از بهترین روش های اخذ اقامت تضمینی و دائم در کانادا می باشد.

در واقع این روش شامل یک کسب و کار و شرکت جوان و نو پایی است که در طی چند سال اخیر، سازمان مهاجرت کانادا، جهت تشویق به مهاجرت در این کشور، روش ویزای استارت آپ کانادا را مطرح کرد تا دارندگان ایده و طرح های نو و کار آفرینان خلاق بتوانند با سرمایه گذاری در این کشور، بستر مهاجرت به کشور کانادا را برای خود مهیا نمایند.

برای مهاجرت به کانادا فرم ارزشیابی ما را آنلاین پر کرده تا کارشناسان ما بهترین روش برای مهاجرت به کانادا را برای شما انتخاب کنند.

ارایه یک ایده و طرحی خلاق و نو نوشته شده به یکی از شرکت های معتبر (صندوق های سرمایه گذاری کارآفرینی، فرشتگان سرمایه گذاری و مرکز رشد استارتاپی) تایید طرح توسط یکی از شرکت های معتبر نام برده (تقریبا بعد از این مراحل و تایید شدن ایده صاحب طرح، پروسه ویزای استارتاپ کانادا شکل می گیرد.

) اقدام متقاضی جهت اخذ اقامت دائم در کانادا (اگر این مراحل توسط مشاورین کار آزموده و معتبر صورت گیرد، اقامت در مدت ۱۲ تا ۱۶ ماه اخذ می شود.

) همچنین توجه نمایید چنانچه قصد مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ توسط ما را دارید، دیگر نیازی به وجود وکیل ویزای استارتاپ کانادا نیست؛ چرا که وکیلان و مشاوران ما در کانادا همه اطلاعات و مدارکی که جهت گرفتن اقامت و تکمیل پرونده به آن نیاز دارید را در اختیارتان می گذارند و مشاوره تخصصی و حرفه ای در مورد بیزینس پلن برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا را به بهترین صورت برای شما فراهم می نمایند.

برنامه استارتاپ کانادا به منظور، دعوت از کارآفرینان برای راه اندازی یک کسب و کار حرفه‌ای و کاربردی در این کشور است.

اگر فرد متقاضی بتواند دولت کانادا را متقاعد کند که بیزینس مورد نظر دارای حداقل شرایط می‌باشد و همچنین می‌تواند این کسب و کار را در سطح جهانی گسترس دهد، می‌تواند این اجازه را کسب کرده و شروع به کار کند.

برای بررسی بیشتر این موضوع دولت کانادا سازمان‌هایی که متخصص در زمینه استارتاپ هستند را معرفی کرده است تا شرایط متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ را مورد بررسی قرار دهند.

تامین حداقل میزان سرمایه گذاری ویزای استارت آپ توسط گروه‌های زیر مجموعه سازمان مربوطه: ونچر کپیتالیست‌: این سازمان در استارت آپ های در حال رشد سرمایه گذاری‌های بزرگی انجام می‌دهند.

اگر سرمایه شما توسط صندوق مرکز رشد استارتاپی ونچر کپیتالیست (Venture capital funds) تامین می شود: ۲۰۰,۰۰۰ دلار انجل اینوستر‌: این مجموعه در کسب و کارهای نوپا تشکیل می‌شود و سرمایه گذاری‌های کوچک انجام می‌دهد.

اگر سرمایه شما توسط صندوق فرشتگان سرمایه گذاری انجل اینوستر (Angel investor groups) تامین می شود: ۷۵,۰۰۰ دلار اینکیوبیتر‌: این سازمان متخصص در جهت حمایت از انواع استارتاپ‌ها و همچنین کمک شایانی را در اجرایی شدن و رشد بیزینس‌ها می‌کند.

اگر در صندوق سرمایه گذاری کارآفرینی اینکیوبیتر (Business incubators) پذیرفته شوید نیازی به تامین هزینه اولیه نخواهید داشت و باید در برنامه آموزشی آن‌ها قبول شوید.

شما برای دریافت اقامت باید بیزینس خود را به یکی از این سازمانها معرفی کنید و آنها را قانع کنید که بیزینس شما شرایط لازم را دارا بوده و شما توانایی ایجاد و گسترش این بیزینس را دارید.

در صورت قانع شدن سازمان انتخاب شده، نامه ای مبنی بر حمایت از بیزینس شما صادر میکند که یکی از مهمترین مدارک جهت دریافت اقامت کانادا می باشد، درواقع نامه حمایت (Letter of Support) را دریافت می نمایید.

برای واجد شرایط بودن برای کار در کانادا باید حداقل سرمایه برای گذراندن ۱ سال زندگی در کانادا را داشته باشید، چرا که دولت کانادا، هیچ بودجه مالی را برای افرادی که قصد اقامت از طریق ویزای استارت آپ کانادا دارند، در نظر نمی گیرد.

این سرمایه نسبت به تعداد اعضای خانواده است که حداقل سرمایه در جدول زیر ذکر شده است.

از دیگر شرایط ویزای استارتاپ کانادا، برخورداری از یک سرمایه اولیه است.

این سرمایه می تواند با نشان دادن توان مالی شما بر اساس ملک و حساب بانکی صورت بپذیرد.

(همچنین باید توجه شود که میزان این سرمایه بر اساس تعداد اعضای هر خانوار مشخص می شود و هر سال این میزان تغییر می کند) باید دقت شود که داشتن سرمایه اولیه به منظور سرمایه گذاری در این کشور، نیست؛ چرا که یک ایده خلاقانه و فعالیت مناسب، تضمین کننده مهاجرت با استارت آپ می باشد.

برای واجد شرایط بودن برای کار در کانادا باید ثابت شود ( Proof of funds ) حداقل سرمایه برای تامین مالی خانواده برای ۵۲ هفته زندگی در کانادا را هم داشته باشید.

که میزان این سرمایه نسبت به تعداد اعضای خانواده متغیر است.

این دارایی می تواند شام موارد زیر باشد: پول نقد – سهام – حساب بانکی – اوراق قرضه و… .

و در نهایت یکی از مهم ترین شرایط ویزای استارت آپ کانادا ، اثبات کسب و کار و جذب اعتماد یکی از سازمان ها مورد تایید اداره مهاجرت کانادا می باشد که این در تخصص ما است و نیازی به نگرانی نیست.

در صورت اخذ ویزای استارتاپ کانادا، گروه ما در ابتدا به مدت شش ماه ویزای کار کانادا را برای شما فراهم می نمایند که پس از گذراندن شش ماه، اقامت دائم برای شما و خانوادتان مهیا می شود (در واقع این اقامت با گذشت تقریبا ۱۲ ماه برای شما و خانوادتان اخذ می شود.

) البته باید توجه شود که صاحب طرح در آن مدت زمان شش ماهه تا زمان گرفتن اقامت در کانادا، لازم است بر روی ایده استارت آپی خود تمرکز داشته باشد.

همچنین سازمان مهاجرت بیان می دارد که در صورت مواجه شدن طرح و ایده با شکست، ریسک شکل نگرفتن استارت آپ را می پذیرد و به هیچ عنوان اقامت اخذ شده برای شما و خانوادتان را باطل نمی نماید.

این برنامه به افرادی پیشنهاد می‌شود که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند می‌خواهند استارت اپ و کسب و کاری جدیدی قابل گسترش در سطح جهانی را در این کشور راه اندازی کنند.

شروع بیزینس در کشوری که در آن هیچ سابقه و تجربه‌ای ندارید ناممکن به نظر می‌رسد اما بهتر است بدانید کشور کانادا تمام ریسک‌ها و سختی‌های کار این کارآفرینان را در نظر می‌گیرد.

شرایطی که برای دریافت این ویزا باید داشته باشید عبارتند از: ۱- راه اندازی یک بیزینس در کشور کانادا که مالک حداقل ۱۰درصد از سهام آن باشید.

( وظیفه اصلی گروه ما) همه بنیان‌گزاران آن کسب و کار حداقل باید ۵۰ درصد سهام آن را در اختیار خود داشته باشند و همچنین حداکثر پنج نفر می‌توانند برای اراه اندازی یک بیزینس درخواست ویزا کنند.

۲- دریافت نامه حمایت از یکی از سازمان‌های مورد قبول برنامه ویزای استارتاپ کانادا (وظیفه اصلی گروه ما) ۳- داشتن مدرک زبان (انگلیسی یا فرانسه)CLB 5 ۴- داشتن حداقل حساب بانکی برای یک سال هزینه زندگی (13000 دلارکانادا برای یک نفر – 20000 دلار کانادا برای ۳ نفر) به بیان دیگر دریافت ویزای استارتاپ کانادا شامل دو قسمت می‌باشد: دریافت نامه حمایت از طرف موسسات مورد قبول برنامه ویزای استارت آپ درخواست اخذ اقامت به منظور راه اندازی یک استارت آپ در کانادا در ویزای استارت آپ کانادا می‌توانید همزمان برای خود و اعضای خانواده اقامت دائم دریافت کنید و این اقامت مشروط به موفقیت ایده کسب و کار نیست.

بیزینس به صورت شرکت سهامی در کانادا باشد.

یکی از شروط لازم، برخورداری از دانش زبان انگلیسی و یا فرانسوی (در همه زمینه های نوشتاری، گفتاری و شنیداری) و کسب نمره ای حداقل معادل CLB 5 می باشد.

که البته جای نگرانی نیست و این کمترین سطح زبان می باشد.

در واقع برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا لازم است در یکی از سه آزمون زبان موسسات معتبر همانند آزمون های IELTS General ، CELPIP-G و TEF شرکت نموده و نتیجه آن را در فرم درخواست خود قرار دهید.

دقت نمایید که در صورت عدم کسب حداقل نمره، درخواست شما لغو می گردد.

با اینحال امکان فراهم نمودن شرایط مورد نیاز از طریق آزمونهای آنلاین دیگر نظیر Duolingo نیز موجود می باشد.

۱.

انجام مراحل انگشت نگاری و عکس (Get your fingerprints and photo taken) تمامی افراد بین ۱۴ تا ۷۹ سال حتی اگر از قبل این مراحل را در سفارت انجام داده اند و هنوز معتبر است حتما باید دوباره این کار را انجام دهند.

۲.

ارزیابی مجدد درخواست ویزای استارت آپ شما شامل:(How we assess your application) – پرکردن درست فرم ها و امضا توسط افراد – پرداخت تمامی هزینه ها – چک کردن تمامی مدارک مورد نیاز – اگر چیزی را فراموش کرده باشید درخواست شما ئردازش نخواهد شد و مدارک به شما بازگردانده خواهد شد.

۳.

زمان پردازش (Processing times) – مدت زمان پردازش ویزا استارت آپ 12 تا 16 ماه می باشد.

– برای تاخیر نیافتادن در این فرآیند حتما هر تغییر در اطلاعات فردی شامل آدرس، تلفن، ایمیل و یا تولد فرزند را به اداره ویزا اطلاع دهید.

دلایل تاخیر در زمان پردازش ویزا: – اگر فرد درخواست دهنده جرم و یا مشکل امنیتی داشته باشد.

– وضعیت خانواده شما مشخص نباشد که می تواند شامل طلاق یا فرزندخواندگی یا حضانت کودک باشد که اطلاعات آنها هنوز کامل نشده باشد.

– نیاز باشد که اداره ویزا برای تایید اطلاعات شما با سایر ادارات تماس بگیرد.

۴.

تست پزشکی (Medical exams) شما و اعضای خانواده شما حتی اگر با شما به کانادا نمی آیند باید قبل ورود به کانادا مورد تست پزشکی قرار بگیرند.

درخواست شما مورد تایید قرار نمیگیرد اگر: – وضعیت سلامت شما خطری برای سلامت و ایمنی عمومی کشور کانادا باشد.

– شما باعث تقاضای بیش از حد از خدمات بهداشت و درمان کشور کانادا باشید.

بعد از ارسال درخواست ویزا شما نامه ای برای شما ارسال می شود تا با آن با نحوه تست پزشکی آشنا خواهید شد.

۵.

گواهی پلیس (Police certificates) افرادی که دارای سابقه کیفری باشند و یا تهدیدی برای امنیت ملی کانادا باشند اجازه ورود به کانادا را نخواهند داشت.

برای مهاجرت به کانادا همه افرادا خانواده که بالای ۱۸ سال دارند بالای گواهی سو پیشینه از اداره پلیس کشور محل سکونت خود (که از سن ۱۸ سالگی به مدت ۶ سال در آن زندگی کرده باشید) را به همراه داشته باشند که در صورت درخواست اداره ویزا تاخیری در روند پردازش ویزا پیش نیاید.

۶.

تصمیم درباره درخواست ویزا شما (Decision on your application) در مورد درخواست شما تصمیم گیری می شود اگر شما: – پول لازم برای پشتیبانی از خود و خانوادتان را هنگام ورود به کانادا داشته باشید.

– تست پزشکی و گواهی پلیس را داشته باشید.

– معیارهای واجد شرایط بودن را داشته باشید.

در صورت خواست مدارک بیشتر و یا نیاز به مصاحبه حضوری از اداره ویزا با شما تماس گرفته می شود.

اگر درخواست شما مورد تایید قرار بگیرد از شما درخواست می شود که پاسپورت خود را به اداره ویزا جهت دریافت ویزا دائم کشور کانادا (PR) ارسال نمایید.

ویزای استارتاپ کانادا نسبت به روش های کاری و تحصیلی روش پرهزینه تری است، اما به دلیل مزایای بیشماری مانند دریافت اقامت دائم برای کل خانواده و تضمینی بودن آن که در بالا ذکر شد، پیشنهاد ویژه ما به متقاضیان مهاجرت است.

اگر انتخاب شما مهاجرت از طریق استارت آپ کانادا است، نگران بیزینس پلن و سایر شرایط مورد نیاز نباشید.

مشاوران مجرب ما در تمام مراحل شما را یاری خواهند کرد.

اگر می خواهید پروسه مهاجرت و دریافت ویزا را سریع و مطمئن انجام دهید کار را به ما بسپارید.

خدمات حرفه ای که از سوی ما برای دریافت اقامت دائم از طریق استارتاپ ارائه می گردد، به شرح ذیل است: ۱.

تحلیل اهداف و برنامه های حرفه ای و شغلی ۲.

آنالیز بازار شمال امریکا و تعیین استراتژی با توجه به سابقه تحصیلی, شغلی و مهارت متقاضی ۳.

طراحی طرح تجاری نوآورانه متناسب بر اساس آنالیز بازار و نیاز سنجی روز که در سطح جهانی قابل رقابت باشد و بر اساس ظرفیتهای موکل تعریف شده است.

۴.

طراحی طرح تجاری و طرح اقتصادی و جدول مالی 5 ساله ۵.

ترسیم نقشه راه ۵ ساله ۶.

تولید و توسعه محصول نو آورانه ۷.

تکمیل کمپین مارکتینگ محصول مورد نظر ۸.

انتخاب بهترین سازمان متناسب با پروژه موکل ۹.

رایزنی با سازمان منتخب و البته مورد نظر دولت کانادا جهت بررسی محصول و دریافت تاییدیه ۱۰.

تدریس و تشریح محصول به موکلین ۱۱.

دفاع از پروژه و محصول در کمیسیون های چندگانه بررسی و دریافت تاییدیه ۱۲.

عقد قرارداد و تفاهمنامه با سازمان ها و نظارت بر صحت انجام کلیه امور ۱۳.

مشاوره و حمایت از موکل در مذاکرات و جلسات با سازمان مربوط ۱۴.

دفاع از پروژه در صورت نیاز و در صورتی که بازرسی از پروژه صورت بگیرد ۱۵.

در صورت تمایل اقدام جهت ویزای کار متقاضی قبل از دریافت اقامت دائم ۱۶.

مشاوره و راهنمائی های کلیدی لازم پس از دریافت ویزا کار و در تعامل با سازمان زیربط ۱۷.

اقدام جهت دریافت اقامت دایم متقاضی و خانواده وی ۱۸.

پشتیبانی کلیه امور از طرح تا اقامت دائم موکل هزینه ویزای استارت آپ چقدر می باشد؟ با سرمایه ای حدود ۱۱۰ هزار دلار کانادا می توان برای ویزای استارت آپ اقدام کرد.

مهاجرت به کانادا از طریق استارت اپ چقدر طول می کشد؟ گرفتن ویزای استارتاپ از زمانی که اقدام می کنید تا زمانی که ویزا را دریافت می کنید حدود ۱۲ ماه طول می کشد.

تا دریافت نامه اپرووال چطور می توانیم یک بیزنس پلن موفق ارائه دهیم و با مراجع ذیصلاح در ارتباط باشیم؟ ارائه طرح پیشنهادی که مورد قبول دولت کانادا و موسسات سرمایه گذاری کانادایی واقع شود را به ما بسپارید.

ما با تجربه صدها پرونده موفق، کلیه مراحل دریافت اقامت استارتاپ کانادا را برای شما انجام می دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرتی همیشه سفر با نوید می باشد.

طراحی سایت آژانس مسافرتی توسط سیتی نت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map