استارت اپ در برازاویل جمهوری کنگو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

استارت آپ تعریفی عمومی یک مجموعه از نفرات جهت برپایی یک ایده یا طرح تجاری که متشکل از تخصص های گوناگون است میباشد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ها استارت آپ بیس میباشد که با تجربه پیاده سازی سیستم های توزیع شده توانایی اجرایی کردن و قوی کردن نرم افزار یا همان سرویس اپلیکیشن را دارا میباشد .

با استارت اپ در برازاویل جمهوری کنگو شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و در گوشی های موبایل برای ارائه خدمات و محصولات تان حضور مستمر پیدا کنید.

شرکت سیماگر با تکیه بر تیم جوان و مجرب در زمینه برنامه نویسی و مارکتینگ آماده خدمات رسانی در سراسر ایران و کشور های همسایه میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

حمیدرضا فولادگر رییس و اعضای گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و کنگو (برازاویل) با مامونا فردیناند رییس گروه دوستی پارلمانی کنگو (برازاویل) و ایران صورت گرفت.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها سرویس فرهنگی جوان آنلاین: مصطفی حجه فروشان متولد 1326 بازاری کهنه کار و قدیمی از صنف خراز های اصفهان است که تحصیلات ابتدایی خود را از مکتبخانه شروع کرد، اما با ورود به مدرسه به خاطر هوشی که داشت با توجه به قوانین آن زمان توانست چند کلاس را به صورت جهشی بگذراند.

او با وجود آن که پدرش مغازه خرازی در بازار داشت به توصیه فردی که گفته بود اگر می خواهی کار یاد بگیری در مغازه ای دیگر شاگردی کن عمل کرد و .

.

.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، حمیدرضا فولادگر رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و کنگو که در راس هیاتی از اعضای این گروه دوستی پارلمانی به برازاویل پایتخت کنگو سفر کرده است، در ادامه سفر خود با رئیس کمیسیون روابط خارجی، نایب رئیس کمیسیون طرح و برنامه و آمایش سرزمین، نایب رئیس کمیسیون اقتصاد مجلس ملی و قائم مقام وزیر خارجه کنگو دیدار و گفت وگو کرد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و کنگو در .

.

.

محمدرضا فولادگر، رئیس و اعضای گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و کنگو با رئیس کمیسیون روابط خارجی، نایب رئیس کمیسیون طرح و برنامه و آمایش سرزمین، نایب رئیس کمیسیون اقتصاد مجلس ملی و قائم مقام وزیر خارجه کنگو دیدار و گفت و گو کردند.

سوال مخاطب نی نی بان: پسرم شصت وپنج روزشه یه هفته مدفوعش ابکیه وسبز رنگه وروزی دوبار دفع داره علتش چیه درضمن قطره پدی لاکت وشربت راینتدین هم استفاده میکنه پاسخ دکتر آتوسا فولادگر، متخصص اطفال: دوست عزیز رنگ مدفوع از نظر پزشکی هیچ اهمیتی ندارد و در صورتی که به رنگ سفید باشد یا رگه های خون در آن مشاهده شود، نگران کننده است.

با شرح حالی که دادید و اشاره کرده اید قوام مدفوع آبکی است به نظر می رسد کودک به اسهال مبتلاست بنابراین به یک متخصص اطفال مراجعه کنید تا با معاینه و بررسی کودک مشخص شود علت ابتلا به اسهال چیست.

.

.

.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، حمیدرضا فولادگر رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کنگو که به اتفاق آقایان عبدالله رضیان ، رامین نورقلی پور و حمید گرمابی از اعضای دیگر گروه دوستی پارلمانی کشورمان به برازاویل سفر کرده است، با همتای خود در مجلس ملی دیدار و پیرامون موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی گفتگو و تبادل نظر کردند.

فولادگر در ابتدای این دیدار ضمن تشکر از .

.

.

استارتاپ با دبیر اجرایی نمایشگاه محسوب می شدند.

طراحی استند به صورت ثابت جهت درج اطلاعات هر استارتاپ در اختیار آنها قرار گرفت (مانند نمایشگاه الکامپ 97) تا همه ی آن ها در نمایشگاه و در نگاه اول به یک فرمت و یکپارچه نشان داده شوند.

داخل نمایشگاه: اولین سالن (سالن ورودی) به جهت حضور استارتاپ ها هوشمندانه انتخاب شده بود و اسم آن نیز که به سالن فرصت های اتوکام معروف شده بود.

.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map