استارت اپ در تنسی ایالات متحده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

شما با جستجو کلمه استارت اپ در تنسی ایالات متحده بدنبال راه اندازی یک استارت آپ هستید.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان مجرب توانسته است یک شرکت معتبر در زمینه راه اندازی استارت آپ حضور پر رنگی داشته باشد. طراحی وب اپلیکیشن موبایل به صورت توزیع شده از جمله قابلیت های شرکت سیماگر میباشد که یک مزیت رقابتی نسبت با سایر رقبا و همکاران میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اقتصاد نیوز : «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب آمریکا در جریان جزئیات مربوط به انفجار ایالت تنسی قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، دفتر رئیس جمهور منتخب ایالات متحده در بیانیه‌ای اعلام کرد که آخرین تحولات مربوط به انفجار نشویل ایالت تنسی به اطلاع بایدن رسیده است.

سخنگوی کاخ سفید نیز اعلام کرد که رئیس‌جمهور آمریکا در جریان حادثه انفجار مهیب شهر نشویل ایالت تنسی قرار گرفته است.

سخنگوی کاخ سفید همچنین تأکید کرد که آخرین اخبار مربوط به حادثه نشویل به اطلاع ترامپ خواهد رسید.

چندین رسانه آمریکایی روز جمعه گزارش دادند که حوالی ساعت 6:30 بامداد امروز جمعه به وقت محلی یک دستگاه خودروی پارک شده در یکی از خیابان‌های مرکزی شهر نشویل در ایالت تنسی منفجر شده و چندین ساختمان بر اثر این انفجار مهیب آسیب دیده‌اند.

مقامات نشویل در ابتدا مدعی شدند که هیچ‌کس در این حادثه آسیب ندیده است، اما در ادامه اعلام شد که دست‌کم 3 نفر در این حادثه مجروح و در بیمارستان بستری شده‌اند.

پلیس تنسی نیز پس از انجام تحقیقات اولیه تأکید کرده است که این حادثه احتمالاً عمدی بوده و ابعاد آن پس از انجام بررسی‌های بیشتر با همکاری نهادهای فدرال از جمله اف‌بی‌آی مشخص خواهد شد.

آدرس : تهران، خیابان مطهری، بین میرزای شیرازی و سنایی، پلاک ۳۷۰ تلفن : 09121442355 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به پایگاه خبری اقتصادنیوز می‌باشد.

استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع بلامانع است طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map