استارت اپ در ورمونت ایالات متحده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در ورمونت ایالات متحده در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلو قرار میگیرد حضور پیدا کنید. طراحی استارت آپ در دوران کرونا میتواند کسب و کار شما را در هرزمینه ای پویا و پر رونق کند. استارت آپ یک پل به سوی موفقیت و تغییر نگرش در کسب و کار شما خواهد بود.

شرکت سیماگر با توانایی و تجربه راه اندازی بیش از 10 استارت آپ تمامی مراحل را به صورت برنامه ریزی شده و بر اساس استراتژی های روز دنیا انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مالیات‌های اندک و هزینه‌های مطلوب املاک، پایه‌ای محکم برای استارتاپ های مستقر در مرکز ایالت تگزاس یعنی آستین فراهم می‌کند.

این شهر با داشتن قطب‌هایی مثل انکوباتور یا مرکز رشد فن‌آوری آستین، که در دانشگاه تگزاس واقع شده، و شتاب دهنده Techstars، از یک زیست بوم غنی برای حمایت‌ از استارتاپ ها برخوردار است.

در سال 2017، سرمایه گذاران خطرپذیر حدود 1.

2 بیلیون دلار به حساب استارتاپ های محلی ریختند، که 942 میلیون دلار از سال 2016 بیشتر بود.

تعجبی ندارد که داستان های موفقیت استارتاپ های محلی مثل Mozido مطرح می‌شوند.

این شرکت با دریافت مجموعاً 307 میلیون دلار سرمایه، تأمین‌کننده‌ی جهانی بازار دیجیتال و راهکارهای پرداخت برای بازارهای توسعه‌یافته و هم‌چنین بدون پشتوانه است.

AI, Big Data & Analytics: در طول 6 سال گذشته، 19% از تمامی سرمایه گذاری خطرپذیر آستین صرف استارتاپ های حوزه‌ی هوش مصنوعی، ابرداده و تجزیه و تحلیل شده است.

میراث هوش مصنوعی به زمان‌های دور و کنسرسیوم میکروالکترونیک و رایانه‌‌ برمی‌گردد که اولین و یکی از بزرگترین کنسرسیوم‌های پژوهش و توسعه‌ی صنعت رایانه در ایالات متحده است.

امروزه این میراث توسط استارتاپ های هوش مصنوعی مستقر در آستین ادامه یافته، ازجمله SparkCognition که با سرعت زیادی رشد می‌کند و نزدیک به 56.

5 میلیون دلار در سرمایه گذاری سری B جذب نموده است.

SparkCognition برای اپلیکیشن های فعال در حوزه‌ی نفت و گاز، دفاع، امنیت و دیگر بخش‌ها راهکار ارائه می‌دهد.

استارت آپ خوش‌آتیه‌ی دیگری که در آستین مستقر شده، Tethr است، شرکتی که از هوش مصنوعی برای تحلیل تماس‌های مشتریان استفاده می‌کند، و 15 میلیون دلار در سرمایه گذاری سری A جذب نموده است.

Cleantech: در سال 2015، بخش فن آوری پاک آستین به‌طور مستقیم 20،000 نفر را به خدمت گرفته و حدود 2.

5 بیلیون دلار به تولید ناخالص داخلی منطقه کمک کرد.

برآورد می‌شود که اشتغال بخش فن آوری پاک تا سال 2020 در آستین 11% رشد داشته باشد، یعنی نزدیک به دو برابر 6% نرخ رشد ملی.

در این حوزه داستان موفقیت یک استارت آپ محلی شایان ذکر است: Hyliion، شرکتی که یک سیستم دوگانه‌سوز برای تراکتور-تریلرها تولید کرده و مصرف سوخت آن‌ها را تا 30 درصد کاهش می‌دهد، درعین حال در کمتر از 1 سال بازگشت سرمایه دارد.

این شرکت در سپتامبر 2017 در سرمایه گذاری سری A بیست و یک میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

Healthtech: استارتاپ های فن آوری سلامت سال‌هاست که درمیان برجسته‌ترین نوآوران شهر قرار دارند و چند مؤسسه‌ی آموزشی در سطح جهانی راه انداخته‌اند، مثل دانشکده‌ی پزشکی Dell در دانشگاه تگزاس یا مرکز تازه‌ تأسیس Merck IT.

یکی از استارتاپ های برجسته، Medici است، یک اپلیکیشن مراقبت از سلامتی که تعریف تازه‌ای از شکل رابطه‌ی بیمار-پزشک ارائه می‌دهد.

Medici با داشتن اپلیکیشن های مجزا برای بیماران، پزشکان، و بیمارستان‌ها، به بیماران اجازه می‌دهد از طریق گوشی‌های هوشمند خود با پزشکشان در ارتباط باشند.

این شرکت در سرمایه گذاری سری A، کمی پس از راه اندازی محصول خود، موفق به جذب سرمایه‌ی قابل توجه 24 میلیون دلاری شد.

«آستین همواره مکانی عالی برای ایجاد صنایع جدید در محل تلاقی دیگر صنایع بوده است.

هرچند شاید شهرهای دیگر در صنعتی خاص عالی باشند، اما معمولاً می‌بینید که تلاقی‌های میان-صنعتی، اینجا در آستین بسیار سریع‌تر شروع می‌شوند.

یعنی شکل‌گیری حوزه‌های نوآورانه‌ی جدید.

این رفتار از دل فرهنگ حمایت‌گر و پذیرای ما پدیدار می‌شود، و ریشه‌ی برنامه های نوظهور فن آوری‌ است که پیش از این در یک ناحیه‌ی خاص دیده نشده‌اند.

» کوین کویم، مؤسس و مدیرعامل Tech Ranch «آستین برای انفجاری تمام‌ و کمال در فضای هوش مصنوعی دورخیز کرده است.

همه چیز در یک شهر، شما نوابغ دانشگاهی و رهبران صنعتی را با نوآوران استارت آپی و مشتریان شرکتی در یک جا گرد هم می‌آورید.

آنچه رخ می‌دهد، زمینه‌ای بی‌نقص برای شتابدهی زیست بوم است.

» برنس هودزیتز، سفیر فن‌آوری‌های نوظهور در کارخانه‌ی Capital نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ویژه نامه کشاورزی ویژه نامه سرمایه گذاری خطرپذیر ویژه نامه هوش مصنوعی ویژه نامه فینتک ویژه نامه کارآفرینی اجتماعی سیماگر رسانه‌‌ای تخصصی است که می‌کوشد ضمن پوشش اخبار و رویدادهای جامعه استارتاپی، با تولید محتوای شناختی و کاربردی بخشی از نیاز محتوایی این جامعه را تامین نماید و در راستای شکوفایی آن نقش‌آفرینی کند.

– ارتباط با مدیر وبسایت هرهفته از بهترین مقالات سیماگر مطلع شوید.

.

.

یک ایمیل حاوی لینک فعالسازی برای شما ارسال شد، پس از کلیک روی لینک شما با موفقیت عضو خبرنامه سیماگر خواهید شد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map