استارت اپ در جزایر ویرجینایالات متحده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در جزایر ویرجینایالات متحده در اینترنتی حضور پر رونقی پیدا کنید، استارت اپ های امروزه همچون اسنپ فود و دیجی کالا از پیشرو ها و الگو های کسب وکار اینترنتی در ایران میباشد که باتوجه به این شرکت ها الگو های خوبی برای رفتن به سمت کسب و کار اینترنتی میباشند.

در این بین شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در سطح ایران میباشد که با دارا بودن تیم فنی قوی و متجرب توان پیاده سازی پروژه های در سطح سیستم های توزیع شده و کلان را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید کد تایید * بازیابی پسورد پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد Publisher - مرجع آموزش ، تحلیل و اخبار در حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال KAVA ( كاوا ) به اختصار KAVA IRISnet ( آریش نت ) به اختصار IRIS شناسایی بهترین بخش و سهام بیتکوین با رسیدن به ۲۵،۰۰۰ دلار در کل تاریخ خود، از سقف بازار ویزا پیشی گرفت باینانس پشتیبانی SegWit از واریز های بیتکوین را نیز امکان پذیر می کند قیمت بیتکوین برای اولین بار در طول تاریخ به ۲۵ هزار دلار رسید چگونه بیتکوین کش ماین کنم؟ نحوه استخراج اتریوم (چگونه اتریوم ماین کنم؟) چگونه بیتکوین ماین کنم؟ بیتکوین به زیر ۲۳ هزار دلار می رسد، چرا خریداران هنوز راحت هستند؟ تحلیل گران تریدینگ ویو از ادامه روند صعودی بیتکوین میگویند خرس های اتریوم همچنان مبارزه می کنند اتریوم (Ethereum) چیست؟ راهنما برای مبتدیان سازمانهای خودمختار غیر متمرکز (DAO) چیست؟ اثبات کار(Proof-of-Work) چیست؟ پادکست ارز دیجیتال چین پاد (اپیزود ۱ زمستان ۹۹) پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱۳ پاییز ۹۹) پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱۲ پاییز ۹۹) ایران بلاکچین – شرکت Crypto BitPay  برای تبدیل شدن به یک بانک ملی در ایالات متحده اقدام کرده است.

طبق اعلامیه حقوقی ۸ دسامبر که توسط Atlanta Journal-Constitution منتشر شده است ، BitPay  برای سازماندهی بانك تحت نظارت فدرال تحت عنوان بانک اعتماد ملی كه دفتر مرکزی آن در جورجیا است، به دفتر كنترل كننده واحد پول (OCC) مراجعه كرده است.

پرونده باید برای یک دوره ۳۰ روزه جهت نظردهی به مدیر صدور مجوز OCC ارسال شود.

برایان بروکس، سرپرست محترم OCC ، اوایل سال جاری اعلام کرد که به دنبال ایجاد چارچوبی برای صدور مجوز برای راه اندازی فین تک، از جمله شرکت های رمزنگاری، برای ساده سازی فعالیت های خود در ایالات متحده است.

در حال حاضر، صرافی های رمزنگاری و سایر شرکت های پرداخت دیجیتال به طور معمول باید مجوزهای انتقال پول را در هر یک از ایالات و سرزمینهای ایالات متحده که میخواهند در آنها فعالیت کنند، داشته باشند.

بیتکوین با رسیدن به ۲۵،۰۰۰ دلار در کل تاریخ خود، از سقف… باینانس پشتیبانی SegWit از واریز های بیتکوین را نیز امکان… قیمت بیتکوین برای اولین بار در طول تاریخ به ۲۵ هزار دلار… كنترل کننده  comptroller در ماه سپتامبر اعلام كرد آژانس وی آماده شروع پردازش برنامه ها خواهد بود.

اخیراً، او به CNBC گفت فضای رمزنگاری ممکن است انتظار داشته باشد که تا پایان سال خبرهای خوب دیگری را ببیند.

با این حال ، این اقدام باعث جنجالی بین بانک ها و قانون گذاران دموکرات شده است که تمرکزشان بر رمزنگاری را بیش از حد، و آن را از بین بردن مقررات می دانند.

هفته گذشته، ماکسین واترز (D-Calif.

) نماینده آمریکا، رئیس کمیته خدمات مالی مجلس، نامه ای به جو بایدن رئیس جمهور جدید نوشت که از او خواسته است تعدادی از اقدامات انجام شده توسط روسای سازمان قبلی خود، از جمله تمام اقدامات رمزنگاری بروکس را لغو کند.

مشخص نیست که آیا بایدن در این زمان این کار را انجام می دهد یا خیر.

تبدیل شدن استارت آپ BitPay به بانکبروکس همچنین قرار است یک دوره کامل پنج ساله را در OCC به عهده بگیرد.

دونالد ترامپ، ماه گذشته مشاور عمومی کوین بیس را برای این نقش معرفی کرد، هرچند مجلس سنا هنوز رای تأیید را اعلام نکرده است.

اگر بروکس تأیید نشود، بایدن یا نامزد تعیین شده برای وزیر خزانه داری وی، جانت یلن، ممکن است نام دیگری را اعلام کند.

نماینده (Rashida Tlaib (D-Mich همچنین قانون STABLE را، که طبق آن، تمام ناشران استیبل کوین، برای ایمن کردن منشورهای بانکی لازم دارند، معرفی کرده است.

BitPay این حرکت را در بیانیه ای از طریق ایمیل تأیید کرد.

در این بیانیه آمده است: “فعالیت های ما به عنوان یک بانک اعتماد ملی (تبدیل شدن استارت آپ BitPay به بانک) منوط به رعایت موارد سخت و ایمنی خواهد بود، که به مشتریان ما اطمینان می دهد که خدمات ما در کلاس بهترین هستند و به ما اجازه می دهد تا تحت یک چارچوب نظارتی یکسان قرار بگیریم.

” منبع : coindesk پست قبلی معامله گران رمزنگاری می توانند خرید بیتکوین و اتریوم با Apple Pay را انجام دهند پست بعدی کازماس و بلاک استک نگاه به آینده دیفای دارند افزایش ۱۰۰٪ قیمت SNX در ماه دسامبر باینانس معاملات سهام برای تیم های فوتبال اتلتیکو مادرید و آ.

س رم آغاز می کند اختلافات بنیانگذاران بیتمین با پرداخت ۶۰۰ میلیون دلار غرامت درحال پایان است پروژه Free TON پس از غیر متمرکز شدن به روی شبکه اصلی میرود آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آموزش پادکست ارز دیجیتال چین پاد (اپیزود ۱ زمستان ۹۹) KAVA ( كاوا ) به اختصار KAVA IRISnet ( آریش نت ) به اختصار IRIS پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱۳ پاییز ۹۹) روش های کسب درآمد برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد کنید قدرت گرفته از افزایش ۱۰۰٪ قیمت SNX در ماه دسامبر باینانس معاملات سهام برای تیم های فوتبال اتلتیکو مادرید و… اختلافات بنیانگذاران بیتمین با پرداخت ۶۰۰ میلیون دلار غرامت… ایران بلاکچین در سال 1398 با استفاده از پتانسیل جوانان پیشگام در عرصه فناوری و نخبگان کشوری آغاز بکار کرد.

هدف و رسالت این مجموعه افزودن اطلاعات و آگاهی مردم عزیز کشورمان در زمینه های مختلف فناوری بلاکچین میباشد.

امید است با استفاده از پتانسیل جوانان این مرز و بوم بتوانیم با تلاش های بی وقفه در راستای رسیدن به این رسالت ، عملکرد رو به رشدی داشته باشم.

cpacha* کد تایید * سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید کد تایید * بازیابی پسورد پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map