استارت اپ در دیگو مارتین ترینیداد و توباگو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

استارت آپ تعریفی عمومی یک مجموعه از نفرات جهت برپایی یک ایده یا طرح تجاری که متشکل از تخصص های گوناگون است میباشد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ها استارت آپ بیس میباشد که با تجربه پیاده سازی سیستم های توزیع شده توانایی اجرایی کردن و قوی کردن نرم افزار یا همان سرویس اپلیکیشن را دارا میباشد .

با استارت اپ در دیگو مارتین ترینیداد و توباگو شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و در گوشی های موبایل برای ارائه خدمات و محصولات تان حضور مستمر پیدا کنید.

شرکت سیماگر با تکیه بر تیم جوان و مجرب در زمینه برنامه نویسی و مارکتینگ آماده خدمات رسانی در سراسر ایران و کشور های همسایه میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۲۸ آبان ۱۳۹۷ به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است شاگردان کارلوس کی روش در جام ملت‌های آسیا به موفقیت دست پیدا کنند.

مرتضی فنونی زاده درباره بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترینیداد و توباگو اظهار داشت: از حضور کمتر از دوهزار طرفدار روی سکوهای ورزشگاه آزادی مشخص بود که این تیم ملی چقدر بین مردم محبوبیت دارد.

مرتضی فنونی زاده ادامه داد: به هر حال برانکو قبل از این هم سابقه سرمربیگری در تیم ملی را داشته مگر اینکه در جام ملت‌ها قهرمان شویم و کی روش بخواهد به همکار‌ی‌اش با فدراسیون ادامه بدهد.

کی روش در چند سالی که در ایران است هزینه هنگفتی برای ما داشته اما خروجی نداشته و یک جام هم کسب نکردیم.

با تیم‌های ضعیف بازی می‌کنیم و قوی ترین آنها ترکیه بوده که دو بازیکن اصلی‌اش را در اختیار داشته است.

پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: فوتبالی که استرالیا و ژاپن بازی می‌کند را ببینید؛ ما کجا تیم اول آسیا هستیم؟ همه این‌ها در جام ملت‌ها مشخص می‌شود.

دوره قبلی بعد از جام جهانی به عراق باختیم؛ از صمیم قلب امیدوارم تیم ملی به بهترین نتایج دست پیدا کند اما تا زمانی که کی روش روی نیمکت تیم ملی است، ما نتیجه نمی‌گیریم.

یک بازی دیگر هم با ونزوئلا داریم و تا قبل از اینکه اینگونه تیم‌ها با ایران بازی کنند ما نمی‌دانستیم که وجود خارجی دارند.

زمان ما در بازی‌های تدارکاتی حداقل ۴۰هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آمدند.

به نظرم آقای کی روش بازی‌های ملی را در ورزشگاه تختی برگزار کند تا سکوهای خالی توی چشم نباشد.

مرتضی فنونی زاده گفت: ۵۰ درصد از بازیکنان فعلی نباید در تیم ملی باشند.

برخی‌ها مانند کمال کامیابی نیا و علی علیپور باید در تیم ملی باشند.

مقیاس کی روش دعوت بازیکنان لژیونر است و به نظرم او باعث شد امید ابراهیمی از استقلال برود تا بتواند در تیم ملی ثابت بازی کند.

قلی زاده مثلا در سایپا به تیم ملی دعوت می‌شد اما حالا که در بلژیک است ثابت بازی می‌کند.

لژیونر در خارج پولش را می‌گیرد و با حضور در اردوهای تیم ملی کمتر توانش را بکار می‌گیرد که مصدوم نشود.

مگر ما در گذشته به قهرمانی می‌رسیدیم همه لژیونر بودیم؟ الان شما نگاه کنید فوتبال مهدی طارمی چقدر تقاوت داشته؟ ضعیف‌تر هم شده است.

این تیم ملی به هیچ وجه دوست داشتنی نیست و به این دلیل که اسم ایران را یدک می‌کشد به آن علاقه داریم.

خبرورزشی 110 منبع: جام نیوز کلیدواژه: فنونی زاده مرتضی فنونی زاده ورزشی پرسپولیس درخواست حذف خبر: «خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.

jamnews.

com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» م سئو لیتی در قبال محتوای آن ندارد.

چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد 09121442355 را به همراه موضوع به آدرس ایمیل [KHABARBAN] ارسال فرمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

فیلم| جنجال رقص کارمند اداره پست/ بسیج خواستار اخراج مدیر روابط عمومی پست شد کارمند پست هرمزگان به دلیل رقص بازداشت شد! هشدار درباره چراغ سبز انتخاباتی مجلس به نظامیان برای ورود به پاستور نائب رئیس مجلس: می‌توانیم زیر دریایی اتمی آمریکا را با تور ماهیگیری شکار کنیم! مکان‌یابی کوهنوردان گم‌شده در اسفراین در حال انجام است به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین عبدی پس از برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران مقاب تاجیکستان در دومین بازی دوستانه اظهار داشت: به کشور دوست، برادر و همزبان خودمان یعنی تاجیکستان عرض ارادت دارم.

اینجا خیلی به ما خوش گذشت.

حریف فوق‌العاده بازی کرد و بچه‌های ما هم خوب بودند.

مدتی قبل در تورنمنت کافا شرکت کردیم که از بین 50 بازیکن تعدادی را برای حضور در این تورنمنت به تاجیکستان آوردیم و تعدادی دیگر به چین رفتند اما در این دیدارهای دوستانه از تیم تقریبا کامل استفاده کردیم.

وی افزود: امیدوار بودم همراه با تاجیکستان به جام جهانی نوجوانان برویم اما تصمیمی گرفته شده که نمی دانم درباره‌اش چه بگویم.

به نظر من تمام تیم‌ها با هزینه و برنامه ریزی این بازیکنان نوجوان را انتخاب کرده‌اند و اگر جام جهانی لغو شود، یک نسل از بین می‌رود.

فیفا باید به این موضوع رسیدگی کند و نمی‌توانند شب خوابیده و صبح بلند شوند و بگویند همه چیز تعطیل.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران تصریح کرد: اطمینان دارم تیم تاجیکستان حدود یک سال و نیم تمرین می‌کند و مانند تیم ما اگر بازیکنانش به جام جهانی نروند، نمی‌توانند رشد کنند.

از مسئولان فیفا و AFC خواهش می‌کنم پیگیر برگزاری بازی ها باشند تا ابتدا در مسابقات آسیایی شرکت کنیم و جام جهانی را چندین ماه بعد برگزار کنند.

عبدی ادامه داد: اکنون واکسن کرونا آمده و بحث دیگری نیست.

فوتبال به خاطر مردم و این بازیکنان است و آینده هم به همین بچه‌ها تعلق دارد.

خواهش می‌کنم بازیکنان نوجوان و جوانان را با یک تصمیم از بین نبرند.

وی افزود: در بازی قبلی با تاجیکستان وقتی دو بر صفر عقب افتادیم، دروازه بان مان از زمین اخراج شد و با توجه به آسیب دیدگی پای یکی از بازیکنان مان مجبور شدیم تا دقیقه 15 دو تعویض اجباری انجام بدهیم و تا دقیقه 90 هم 10 نفره بازی کردیم.

در این وضعیت هم دو گل دیگر به ثمر رساندیم اما این موضوع ارزش‌های تیم تاجیکستان را از بین نمی‌برد و بازیکنانش فوق‌العاده هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان اضافه کرد: فوتبال همین است و امکان داشت در این دیدارهای دوستانه ما بازنده شویم اما طبق آنالیزمان متوجه شدیم باید جلوی تاکتیک‌های حریف را بگیریم و فکر می‌کنم تا پایان بازی بازیکنان مان تدابیر ما را به خوبی اجرا کردند و حتی یک موقعیت گل هم به این تیم ندادیم.

باز هم بهتر می‌شویم.

عبدی ادامه داد: از فیفا خواهش می‌کنم به فکر جوان‌های کشورهایی که برنامه ریزی کرده اند باشد تا آنها از بین نروند.

وجود فوتبال و فیفا برای همین جریان ها است.

انتهای پیام/ تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است.

© ۱۳۹۹

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map