استارت اپ در سانگره گرانده ترینیداد و توباگو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

راه اندازی استارت اپ در سانگره گرانده ترینیداد و توباگو را چگونه انجام دهیم؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی استارت آپ آنلاین را تجربه کنید . با راه اندازی استارت اپ در سانگره گرانده ترینیداد و توباگو شما میتوانید کسب و کار و فروش اینترنتی خود را افزایش دهید و در تمامی شبکه های اجتماعی شروع به جذب مشتری کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه برنامه نویسی و تولید نرم افزار میباشد که کادری مجرب و حرفه ای آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

طراحی استارت آپ بسته به حجم کاربران و تعداد بازدیدهای روی وب اپلیکیشن نیاز به معماری های نرم افزار مختلف دارد . اپلیکیشن های فروشگاهی و یا پربازدید امروز به صورت سیستم های توزیع شده شناخته میشوند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در این مقاله به 10 توصیه‌ای که قبل از راه‌ اندازی استارت آپ باید بدانید اشاره می‌کنیم تا بهتر خود را برای شروع و ادامه این مسیر پر فراز و نشیب آماده کنیم.

استارت آپ نوع جدیدی از فعالیت اقتصادی است که هدفش توسعه الگوی رو به رشد کسب و کار برای برآورده سازی نیازها و حل مشکلات بازار است.

راه‌ اندازی استارت آپ رویای نهایی هر فرد کار آفرین است.

رها کردن شغلی که درآمدی ثابت دارد و برداشتن گامی بزرگ برای شروع یک استارت آپ، نیاز به عزم و برنامه ریزی دقیقی دارد.

بسیاری از کارآفرینان نمی‌توانند با مشکلات ناشی از راه اندازی یک شرکت رو در رو شوند.

یک کارآفرین موفق قبل از ورود به دنیای استارتاپ‌ها، باید از موارد که در لیست زیر ذکر شده است، آگاهی داشته باشد:   مطمئننا شما هم مایل هستید از حوزه کاری که قصد شروع فعالیت در آن را دارید، بیشتر بدانید؛ زیرا می‌خواهید بر تمامی جوانب آن تسلط کافی داشته باشید.

ایان رایت، بنیانگذار شرکت انرزی بریتانیا می‌گوید:     شما همچنین باید جمعیت هدف را در نظر بگیرید.

هر تصمیمی که می‌گیرید، نیروی محرکه شماست.

همیشه به یاد داشته باشید، بدون مشتریان و مخاطبانتان نمی‌توانید هیچ سودی کسب کنید، بنابراین آن‌ها را دراولویت قرار دهید.

سونیا اف.

لاخانی (sonia f.

lakhany)، وکیل دادگستری نیز در این باره می‌گوید: ” باید مطمئن شوید که شما آنچه که مشتری می‌خواهد را به او ارائه می‌دهید، نه آنچه شما آن را می‌خواهید.

این مسئله به شما بینش وآگاهی لازم را می‌دهد که چگونه بر اساس تصمیمات مشتری برای خرید در هر زمینه‌ای اقدام کنید و آزمون و خطاهای لازم را تا رسیدن به نتیجه مطلوب انجام دهید.

”   جف سامرز (jeff summers) مدیر یکی از شرکت‌های معتبر بیمه می‌گوید: « كارآفرینان باید از خطرات حرفه خود قبل از خرید بیمه كسب و كار آگاهی داشته باشند» برای مثال، حسابداران به بیمه ای حرفه‌ای نیاز دارند که در صورت طرح دعوی توسط ارباب رجوع، بتوانند ادعا کنند خطایی در هزینه بازگشت مالیات آنها وجود دارد.

در حالیکه، هر حوزه‌ای که در آن وارد آن شوید ریسک‌های به خصوص خود را دارد، اما ریسک شخصی بزرگی نیز در کمین است که با شروع کسب و کارتان ایجاد می‌شود.

هنگامی که مشخص کردید که چگونه کسب و کار شما تحت تأثیر ریسک قرار می‌گیرد، در نظر بگیرید که پس از راه اندازی و شروع startup جدیدتان، چگونه بودجه را مدیریت می‌کنید.

  تام کولتا درباره‌ی ریسک راه‌ اندازی استارت آپ می‌گوید: “صحبت و مذاکره حول محور ریسک‌های موجود در حوزه شغلی و کسب و کارتان باید کاملا صادقانه و شفاف باشند.

” “یادگیری درست دستورالعمل‌های بانکی که با آن کار می‌کنید، در این زمینه ها بسیار مهم است.

وقتی بانک‌ها پیشنهاد وام‌هایی با نسبت بیش از 3 به 1 به ارزش ویژه را به شما دادند، درخواست وام نیاز به بررسی بیشتری دارد، زیرا به نظر می‌رسد ریسک بالایی داشته باشد.

” زمان بندی عنصر مهمی در فرآیند راه‌اندازی یک کسب و کار به شمار می‌آید.

قطعا شما هم می‌خواهید کسب و کار خود را در زمانی آغاز کنید که وضعیت اقتصاد و آینده شغلی تضمین شده و رو به رشدی داشته باشید، اما تصمیماتی که در حوزه شغلی خود اتخاذ می‌کنید در شکل گیری وضعیت آینده شما بسیار موثر خواهد بود.

    کوین مک کولی، بنیان‌گذار و مدیر عامل شرکت Upper Hand می‌گوید:« بسیار مهم است که به هنگام راه‌اندازی یک استارتاپ، قاطع و مطمئن باشید».

وی در ادامه گفت:«ای کاش می‌دانستم که زمان می‌تواند در راه‌اندازی یک startup بسیار نقش پر رنگی ایفا کند.

یک بار در جایی خواندم، اگر 70 درصد از مسیر زمان تصمیم‌گیری را پیموده‌اید، تصمیم بگیرید.

اگر منتظرید این درصد به 90 درصد برسد، باید خیلی صبر کنید و زمان زیادی را از دست می‌دهید.

اگر می‌توانستم از روز اول این طرز فکر را داشته باشم، احتمالاً درشرایط سخت شب‌های کمتری را با بی‌خوابی سر می‌کردم» هنگام راه اندازی استارت آپ موفق، کارآفرین باید حواسش به هزینه‌هایی که متحمل شده،باشد و بداند چه مواردی نیاز به بودجه بیشتر و کدام موارد نیاز به هزینه کمتری دارند.

قاعده اصلی هر استارتاپ این است که هر ریالی که خرج می‌کنید باید حساب شده باشد.

همه شرکت‌های نوپا برای شروع فعالیت خود بودجه کافی ندارند، بیشتر هزینه‌ها از طریق وام یا از طریق روش‌های دیگر جمع می‌شود و این موضوع کارآفرین را نسبن به مدیریت بودجه حساس می‌کند.

  موفقیت در هر فعالیت اقتصادی زمانی حاصل می‌شود که شخص صاحب کسب و کار، انضباط ،پشتکاری و پایبندی به یک سری از ارزش‌های اساسی را جدی بگیرد.

یک startup نمی‌تواند با قدرت و توانایی یک نفر سرپا بماند و یک تیم باید بر همه جوانب کسب و کار مانند امور مالی، مدیریت، منابع انسانی و غیره نظارت کند.

جمع کردن تیمی از افراد همفکر و همسو که آماده کار به طور هم زمان هستند و تمایل دارند برای رسیدن به موفقیت ساعات طولانی نیز کار کنند، می‌تواند به طرز شگفت آوری موجب رشد استارت آپ شما شود.

  بسیاری از افراد کار آفرین نمی‌توانند شرایط سختی که در روزهای ابتدایی متحمل می‌شوند را به خوبی مدیریت کنند و معمولا سریع تسلیم شده و کار را رها می‌کنند.

هنگامی که اوضاع سخت می شود، وجه نقد شما تمام می شود و می خواهید انصراف دهید، به یاد داشته باشید که فروش ممکن است همه مشکلات را شما را حل نکند، اما شما قطعا نمی‌توانید مشکلاتتان را بدون فروش حل کنید.

شرکت‌هایی که پیشرفت خود را روی سودآوری مداوم متمرکز می ‌کنند، قادرند در برابر وقایع غیرقابل پیش بینی مانند رکود اقتصادی مقاومت کنند.

قبل از شروع کار، تحقیقات لازم را انجام دهید، رقم‌ها و اعداد مورد نیاز را به دقت بررسی کنید و مطمئن باشید که در بازار تقاضا برای محصول یا خدمات شما وجود دارد.

هر فروش باید سودآور باشد، در حالت ایده آل این سود 50 درصد است.

سپس برای استخدام افراد خود بودجه کافی خواهید داشت تا بتوانید روی کارهایی که قصد دارید انجام دهید، متمرکز شوید.

از هر موردی نمونه کپی و سند داشته باشید و همانطور که پیش می‌روید، سیستم کسب و کار به خصوص خود را بسازید.

در نهایت شاید هر فردی بتواند در آینده کار شما را انجام دهد، وظایف را برعهده بگیرد تا شما به م سئو لیت‌های مهم دیگری برسید؛ اما ابتدا یاد بگیرید که چگونه می‌توانید مجصولات و خدمات‌تان را به فروش برسانید! 8 راهکار برای انجام برنامه ریزی روزانه معرفی کاربردهای نرم افزار اسکچاپ ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شوم دریافت همه دیدگاه های این نوشته فقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم مرا با ایمیل از دیدگاه های آتی این نوشته مطلع کن.

همچنین می توانید بدون ارسال دیدگاه مشترک شوید.

نام کاربری یا نشانی ایمیل رمز عبور مرا به خاطر بسپار نام‌کاربری ایمیل تأیید ثبت نام برای شما ایمیل خواهد شد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map