استارت اپ در سراوالله سان مارینو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در سراوالله سان مارینو در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. کسب و کارتان را اینترنتی کنید و بدنبال بهبود و جذب مشتری بیشتر از کانال های تبلیغات ی اینترنتی شوید.

شرکت سیماگر یک شرکت نرم افزاری پیشرو در زمینه طراحی وب اپلیکیشن و راه اندازی و تیم سازی استارت آپ میباشد که در سطح تهران یکی از بهترین ها و قوی ترین تیم های نرم افزاری را جهت توسعه دارا میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

درد سرهای استارت آپی (قسمت اول) این روزها تب استارت آپ بالاست و صدها ایده ثبت شده یا ثبت نشده به این حوزه و بازی گام میگذارن .

ولی 98 درصد اونها شکست رو تجربه میکنن و اگه شانس بیارن فقط شکست بخورن و بدهی بالا نیارن که تقریبا غیرممکنه ، چون هر شکست هزینه های خودش رو داره .

  اولین دردسری که خیلی از استارت آپ ها با اون موجه میشن پوله ، بعله ، اگه پول نباشه واقعا نمیشه کاری کرد ، پوله که باعث میشه تیم دور هم جمع بشه و پوله که باعث میشه نذاره بچه های تیم به فکر شغل دوم باشن ، پوله که باعث میشه تبلیغ کنین ، پوله که باعث میشه زیرساخت هاتون رو قوی کنین و هزار و یک مزایای دیگه .

بر خلاف برخی باورها که میگه پول همه چیز نیست ولی تو استارت آپ پول یکی از ارکان اصلی موفقیه .

البته توجه داشته باشید اگه روی پول در استارت آپ مدیریت نباشه میتونه به همون اندازه که نجات بخش باشه مهلک باشه .

پس یادتون نره پول رو تو استارت آپ شدیدا مدیریت کنید .

چالش بعدی که میتونه تو استارت آپ بوجود بیاد ، تیم هست .

تیم هم یکی از 3 ارکان مهم استارت آپ هاست .

اینکه به اصطلاح افراد تیمتون این کاره باشن خیلی مهمه .

کسی که تو استارت آپ کار میکنه باید از روحیات کارمندی بدور باشه و فکر این نباشه که بیاد و کار کنه و آخر ماه یه حقوقی بگیره و عیدی و سنوات بگیره و بره .

کسی که تو استارت آپ کار میکنه باید عاشق باشه ، عاشق کار گروهی ، عاشق کار تیمی ، عاشق تیم ، عاشق پیشرفت و عاشق کار ، پیدا کردن این تیم واقعا سخته و خیلی از تیم ها قیدشو میزنن و به غیر از این بسنده میکنن که خب طبیعتا خیلی به مشکل میخورن .

مشکل بعدی ایده میتونه باشه .

ایده خیلی خیلی مهمه ، شکی نیست ولی اینکه هر روز به این فکر کنیم که ایده مون رو کپی کنن معمولا عمل خوشایندی نیست .

درسته بازار کپی کاری خیلی داغه ولی با یکسری راهکار خیال خودتون رو راحت کنید ، مثلا ایده یا برندتون رو هر چه سریعتر ثبت کنید .

این رو هم توجه داشته باشید که هزاران هزار ایده ناب و بکر تو دنیا بوده که یا دیر عملی شده و یا هرگز عملی نشده و صاحبان اون ایده بعدها خیلی حسرت خوردن .

پس تا دیر نشده ایده تون رو با مطالعه و تحقیق قبل از اون ، عملی کنید ( ادامه دارد) ساناکار در زمینه ارائه خدمات آنلاین و حضوری فعالیت می کند و با خلق ارزش هایی برای کاربرانی که از خدمات استفاده میکنند و همچنین مشتریانی که خدمات ارائه می کنند ، همیشه بهترین و مناسب ترین انتخاب را برای کاربرانش فراهم می کند.

ساناکار بطور کلی در حوزه : کامپیوتر و موبایل ، خدمات فنی ، خدمات آموزشی ، خدمات خانه و ساختمان ، خدمات کسب و کار فعال است و شما میتوانید از مناسب ترین و بهترین خدمات توسط مجرب ترین خدمات دهندگان بهره مند شوید.

آدرس :  خیابان انقلاب ، چهارراه ولیعصر ، روبروی پارک دانشجو ، کوچه بالاور ، پلاک 7   طبقه دوم ، واحد 2 کدپستی : 09121442355 شماره تماس : 021.

09121442355 شماره پیامک : 09121442355 ساعت کاری : 9 الی 19 info[a]sanakar.

com کلیه حقوق متعلق به ساناکار می باشد  

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map