استارت اپ در سنت دنیس تجدید دیدار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در سنت دنیس تجدید دیدار در صدر بازار محله تان قدم بزنید. طراحی استارت آپ با یک وب اپلیکیشن ساده را شروع کنید و با جذب بخشی از بازار یا همان Niche Market شروع به راه اندازی کسب و کارتان کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با ارائه قیمت مناسب در جهت راه اندازی استارت آپ میباشد که شما را در امر بازاریابی ، SEO ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، استراتژی سازمان و بازاریابی همراهی میکند. انتخاب با شماست مشاوره و راهنمایی از ماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

حمید محمودزاده مدیر عامل دیدار از جذب سرمایه این استارتاپ توسط یک سرمایه گذار فرشته (Angel Investor) خبر داد.

این سرمایه ­گذاری که به واسطه خرید 19٪ از سهام نرم افزار CRM دیدار توسط یک سرمایه گذار فرشته انجام شده، آغازگر فصل تازه‌ای در صنعت CRM برای اسمال‌ بیزینس های ایران خواهد بود.

در شرایط فعلی اکوسیستم استارتاپی که عموم کسب ­و کارها با مشکلات فراوانی روبرو هستند و کمتر کسی تمایل به تزریق سرمایه بر روی استارتاپ­ ها دارند،، این جذب سرمایه می تواند نویدبخش این موضوع باشد که رفته رفته سرمایه گذاران اقدام به ورود منابع خود به کسب ­و کارهایی خواهند کرد که گام­ های گذار از شرایط رکود فعلی را می­ پیمایند.

علی رضایی آشتیانی (مشاور جذب سرمایه دیدار) گفت: همان موجی که در دوران سال­های ۹۳ تا ۹۶ برای ایده ­های پلتفورمی شاهد بودیم و منجر به راه­ اندازی کسب­ و ­کارهایی مانند تاکسی­ های اینترنتی، سرویس­ های خرید آنلاین و غیره شد، اکنون در حوزه کسب­ و کارهای متنبی بر تکنولوژی ابری در حال وقوع است.

بدون شک سرمایه ­گذاران به دنبال محصولات با حداقل ریسک بوده و شرکت­های ارائه دهنده محصولات SAAS در این کارزار پاسخگوی خواسته ­های سرمایه ­گذاران هستند.

این تغییر رویه، خود می ­تواند پاسخ منطقی به تغییرات سیاسی و اقتصادی فعلی ایران باشد؛ تغییری که تجربه موفق ابرآروان و دیدار را می­توان به عنوان آغازکننده این مسیر دانست.

آشتیانی در ادامه افزود:  این جذب سرمایه در شرایط فعلی تحریم و کرونا دو پیغام مهم با خود به همراه داشت؛ اول تغییر تمایل سرمایه ­گذار­ها به محصولات SAAS با توجه به میزان متفاوت ریسک این­گونه سرمایه­ گذاری­ ها و دوم چشم ­انداز مثبت محصولات مبتنی بر تکنولوژی ابری در ایران که با توجه به تجربه­ های موفق قبلی کم کم دارند به یکی از مدل­های موفق برای تولید و توسعه ایده ­ها تبدیل می شوند.

حمید محمودزاده مدیر عامل گروه نرم افزاری آرمیتیس در این خصوص افزود: با این جذب سرمایه و با توجه پتانسیل بالایی است که در بازار CRM وجود دارد، در سال 99 شاهد حضور جدی­تر دیدار در بین کسب­ و کارها بوده و قصد داریم تا یک جهش استراتژیک داشته باشیم.

با در نظرگیری میزان بکر بودن بازار حوزه CRM در ایران و منطقه و پتانسیل بالا برای رشد، به دنبال افزایش بازار خود نه تنها در ایران، بلکه در خارج از مرزهای ایران و کشورهای منطقه هستیم.

از این رو طبق برنامه ­ریزی­ های انجام شده، در سال 98 به دنبال جذب سرمایه ­گذار بودیم.

وی خاطر نشان کرد: تمرکز ما در دیدار ارائه یک نرم‌افزار ابری جهت استفاده کسب و کارهای کوچک است و در این زمینه نیز هدف ما این است که ۲۰درصد بازار اسمال‌ بیزینس های ایران را از آن خود کنیم، همچنین به دنبال توسعه محصول خود در کشورهای اطراف هستیم و سعی داریم بتوانیم به زودی محصول‌‌مان را به خارج از مرزهای ایران ببریم، اول از کشورهای اطراف شروع کرده و در نهایت بتوانیم با رقبایی که در این حوزه فعالیت دارند، رقابت کنیم.

دیدار یک نرم‌افزار CRM ابری به شمار می‌رود که مخصوص کسب و کارهای کوچک و متوسط است و به نوعی تمرکز اصلی مجموعه ما نیز روی همین نرم‌افزار است که یک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری محسوب می‌شود و در بخش فروش شرکت‌ها، به این منظور که بتوانند فروش بیشتری داشته باشند، استفاده می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ویژه نامه کشاورزی ویژه نامه سرمایه گذاری خطرپذیر ویژه نامه هوش مصنوعی ویژه نامه فینتک ویژه نامه کارآفرینی اجتماعی سیماگر رسانه‌‌ای تخصصی است که می‌کوشد ضمن پوشش اخبار و رویدادهای جامعه استارتاپی، با تولید محتوای شناختی و کاربردی بخشی از نیاز محتوایی این جامعه را تامین نماید و در راستای شکوفایی آن نقش‌آفرینی کند.

– ارتباط با مدیر وبسایت هرهفته از بهترین مقالات سیماگر مطلع شوید.

.

.

یک ایمیل حاوی لینک فعالسازی برای شما ارسال شد، پس از کلیک روی لینک شما با موفقیت عضو خبرنامه سیماگر خواهید شد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map