استارت اپ در آنسه لا رای سنت لوسیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در آنسه لا رای سنت لوسیا در صدر بازار محله تان قدم بزنید. طراحی استارت آپ با یک وب اپلیکیشن ساده را شروع کنید و با جذب بخشی از بازار یا همان Niche Market شروع به راه اندازی کسب و کارتان کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با ارائه قیمت مناسب در جهت راه اندازی استارت آپ میباشد که شما را در امر بازاریابی ، SEO ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، استراتژی سازمان و بازاریابی همراهی میکند. انتخاب با شماست مشاوره و راهنمایی از ماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

La اداره گردشگری سنت لوسیا (SLTA) همچنان با ارائه یک تجربه جدید دیجیتال تعاملی در اینستاگرام ، با معرفی پنج فیلتر سفارشی واقعیت افزوده (AR) سفارشی به سرگردانی ، به مضمون ظاهر و تجربیات سنت لوسیان کمک می کند.

  سنت لوسیا اولین مرجع گردشگری کارائیب است که فیلترهای AR سفارشی را راه اندازی کرده است.

SLTA در حال انتقال کاربران در یک تجربه مجازی با الهام از فرهنگ سنت میانه ، میراث و ماجراهای محبوب جزیره است.

واقعیت افزوده (AR) روشی سرگرم کننده و تعاملی برای الهام بخشیدن به سفر از طریق واقعیت مجازی به روشی بازیگوش است.

با انتخاب اولین برگه جلوه ها با نماد لبخند و سپس فشار دادن "سعی کنید" ، می توان به فیلترهای AR جدید در حساب Instagramtravelsaintlucia دسترسی داشت.

کاربران می توانند از بین پنج فیلتر سفارشی که تجربیات سنت لوسیان را منعکس می کنند ، انتخاب کنند.

فیلترها شامل یک ماسک گل سولفور اسپرینگ ، یک کلاه فرهنگی مادرس ، یک هدست الهام گرفته از کارناوال ، یک اسنورکل زیر آب و یک تاج گل پرچم رنگی به رنگ لوسیا است.

  فیلترها با استفاده از دوربین جلو یا عقب قابل دسترسی هستند.

کاربران می توانند فیلترها را برای نشان دادن در یک عکس ، فیلم یا بومرنگ - همراه با افزودن برچسب ، نقاشی و متن قبل از اشتراک در فید اینستاگرام ، استوری یا پیام مستقیم ، انتخاب کنند.

  برای تشویق هیجان در مورد سنت لوسیا و فیلترهای جدید ، SLTA فرصتی را برای یک برنده خوش شانس فراهم می کند تا یک اقامت 5-شبانه روز در Bay Gardens Resorts (BayGardensResorts @) را شامل شود.

این مسابقه برای ساکنان ملی ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، انگلستان و کارائیب از 23 ژانویه 2021 آزاد است.

یک برنده به طور تصادفی انتخاب و در 24 ژانویه 2021 اعلام می شود.

  نحوه ورود به مسابقه مقدس LUCIA AR: مرحله 1:TravelSaintLucia &BayGardensResorts را در اینستاگرام دنبال کنید.

مرحله 2: با استفاده از هر یک از پنج فیلتر AR در فید یا استوری اینستاگرام خود ارسال کنید وTravelSaintLucia را برچسب گذاری کنید.

سنت لوسیا برای بازدید کنندگان آزاد است و دارای بازدید کنندگان است Covid-19 پروتکل های موجود SkyCargo امارات با پرواز در واکسن های COVID-19 تولید شده توسط Pfizer-BioNTech به امارات متحده عربی برای اولین بار برای دبی ، یک نقطه عطف دیگر به دست آورد .

.

.

ادامه مطلب با پایان یافتن سال 2020 ، وزارت گردشگری و هواپیمایی باهاما بار دیگر در مورد یک سال چشمگیر تاریخی و پر چالش تأمل می کند.

بعد از .

.

.

ادامه مطلب Sandals Resorts International (SRI) ، پیشروترین شرکت همه جانبه جهان ، امروز از امضای توافق نامه ای که Sandals® Resorts را به یک مقصد کاملا جدید ، در .

.

.

ادامه مطلب به دنبال کشف نوع جدید و مسری ویروس کرونا در انگلیس و آفریقای جنوبی ، امروز شورای فدرال تصمیم گرفت .

.

.

ادامه مطلب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map