استارت اپ در نیوفاندلند و لابرادور کانادا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با استارت اپ در نیوفاندلند و لابرادور کانادا در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. امروز استارت آپ ها جایگاه و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده اند . شما هم میتوانید با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به کسب در آمد از طریق اینترنت بپردازید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی استارت آپ و برنامه ریزی و استراتژی در زمینه بازاریابی مخصوصا بازاریابی اینترنتی میباشد که با تجربه و توانایی توانسته یک جایگاه ویژه در بین همکاران داشته باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

استان نیوفاندلند و لابرادور مایل به جذب تازه واردان دارای تحصیلات و مهارت بالا برای اقامت در این استان است.

در تاریخ 18 نوامبر، دولت استانی نیوفاندلند و لابرادور از مسیر جدیدی برای مهاجرت خبر داد که هدف آن حفظ تازه واردهایی است که هم اکنون در این استان حضور دارند.

این مسیر مهاجرتی جدید، با عنوان تخصص‌های دارای اولویت نیوفاندلند و لابرادور، در برنامه انتخاب استانی این استان (NLPNP)، بر متقاضیان دارای مهارت و تحصیلات بالا با تجربه کار در صنایع تخصصی مانند بخش تکنولوژی، متمرکز است.

انتظار می‌رود این برنامه در تاریخ 2 ژانویه 2021، شروع به کار نماید.

به نظر می‌رسد این مسیر مهاجرت برای حل کمبود نیروی کار استان نیوفاندلند و لابرادور در بخش‌های خاص با رشد بالا، راه اندازی شده است.

م سئو لان این استان در یک جلسه مطبوعاتی بیان کردند که این مسیر جدید، در پاسخ به تقاضای روز افزون کارفرمایان برای نیروی کار متخصص و مجرب است.

چه کسانی برای مسیر تخصص‌های دارای اولویت، واجد شرایط هستند؟ فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد یا دکترای دانشگاه مموریال که طی سه سال گذشته در رشته‌های مرتبط با تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات، تکنولوژی اقیانوس، مراقبت‌های درمانی و بهداشتی، کشاورزی و پرورش آبزیان فارغ التحصیل شده‌اند، برای این مسیر واجد شرایط هستند.

به علاوه، افراد فعال در مشاغل حرفه‌ای دارای تجربه کار در شغل‌های بسیار تخصصی و پرتقاضای زیر نیز می‌توانند در این مسیر وارد شوند: همچنین، از متقاضیان انتظار می‌رود تسلط خود به زبان انگلیسی را با گذراندن یکی از آزمون‌های زبان زیر و دریافت نمره معادل شاخص زبان کانادایی حداقل 5، اثبات کنند.

دیگر مسیرهای مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور ‏NLPNP به پنج دسته تقسیم می شود: دسته نیروی کار ماهر اکسپرس اینتری، دسته نیروی کار ماهر، دسته  فارغ التحصیل خارجی ،دسته کارآفرین خارجی و دسته کارآفرین فارغ التحصیل خارجی.

افزون بر این پنج دسته افرادی که می‌خواهند در نیوفاندلند و لابرادور ساکن شوند می‌توانند از طریق برنامه مهاجرتی پایلوت آتلانتیک هم درخواست دهند.

متقاضیان برای واجد شرایط شدن باید یک پیشنهاد کاری در استان داشته باشند.

درباره نیوفاندلند و لابرادور کانادا ویزا استارت آپ به افرادی که می خواهند کسب و کار خودشان را در کانادا راه اندازی کنند، اجازه می دهد به کانادا سفر کنند و کسب و کارشان را راه اندازی کنند بعد از مدت کوتاهی اقامت دائم و تابعیت کانادا به این افراد و خانوادهشان داده می شود .

.

.

داشتن حداقل ۱۰٪ سهام کسب و کاری که می خواهید راه اندازی کنید و مدرک آیلتس از جمله موارد مورد نیاز برای کسب صلاحیت است .

.

.

مهمترین مدارک لازم برای درخواست ویزا استارت آپ بیزینس پلن، نامه حمایتی از سرمایه گذار و مدرک آزمون زبان انگلیسی یا فرانسوی است.

ترجمه مدارکی مثل شناسنامه، پاسپورت، گواهی سلامت و سابقه کیفری هم لازم هستند.

.

.

.

با گرفتن وقت مشاوره از کارشناسان ما و کامل کردن پرسشنامه مربوطه، شانس خود را برای گرفتن ویزا استارت آپ می سنجید و برای مراحل بعد آماده می شوید .

.

.

مقاله به این موضوع می پردازیم که در کانادا باید به چه صورت مالیات پرداخت کنید و اینکه بازه مالیات ها به چه صورت است .

.

.

ابتدا شرایط شما به طور کامل بررسی می شوند تا مشخص شود شانس شما برای گرفتن ویزا استارت آپ چقدر است و بعد برای شما بیزینس پلنی طراحی می شود و کارشناسان خارجی ما سرمایه گذاری برای کسب و کار شما پیدا خواهند کرد .

.

.

افرادی که ایده کسب و کار در ذهن دارند ولی شرایط حاکم در ایران اجازه عملی کردن آن را نمی دهد یا علاقه زیادی به راه اندازی کسب و کار در کشور خارجی دارند، ویزا استارت آپ بستر مناسبی برای آنها فراهم می کند.

.

.

.

ویزا استارت آپ تعاریف زیادی مثل کسب و کار معتبر، سازمان سرمایه گذاری معتبر، نامه حمایتی و غیره دارد که در اینجا به تعریف هر کدام از این عبارت ها پرداخته ایم .

.

.

ویزا استارت آپ تنها ویزایی است که در مدت کوتاهی بعد از ان به شما و اعضای خانودهتان اقامت دائم و تابعیت کانادا داده می شود، مزایای داشتن اقامت دائم و تابعیت کشور کانادا چیست؟ .

.

.

در جداولی که اینجا گردآوری شده اند، هزینه بررسی درخواست ویزا به طور کامل شرح داده شده است.

.

.

.

مجموعه ای هستیم دقیق و هوشمند، متشکل از با انگیزه ترین اساتید،‌ با تجربه ترین مشاوران مهاجرتی، خلاق ترین کارشناسان آی تی، پیگیرترین کارشناسان آموزش و توانمند ترین مترجمان و مولفان کشور که همگی جوان، پر انرژی و متعهد هستیم.

هدف از جمع شدن ما دور هم این است که به میزان بودنمان در دنیا، اثری مثبت از خود به یادگار بگذاریم.

جهت اطلاع از کارگاه، همایش های رایگان و تخفیف های مناسبتی در خبرنامه عضو شوید.

آدرس شعبه یک: خیابان جردن، بالاتر از تقاطع ظفر، نبش خیابان ناصری ، پلاک 2 (021 - 09121442355) آدرس شعبه دو:بلوار سعادت آباد، خیابان شهید قره تپه ای(25 شرقی)، پلاک 10 (021 - 09121442355) 021 - 45 328 Terms and Conditions | Privacy Policy | Site Map © 2008 - 2020 Copyright سیماگر All Rights Reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map