استارت اپ در پل سفید

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در پل سفید شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. امروزه استارت های بزرگی بوجود آمده اند که غالبا با شروع یک ایده بسیار کوچک شروع شده اند. راه اندازی استارت آپ در گام های اولیه میتواند با هزینه های پایین انجام گردد و با گذشت زمان و پیشرفت کار توسعه یابد. یک نرم افزار اصولی و حرفه ای در سطح ایران نرم افزاری است که با دید سیستم های توزیع شده نوشته شده باشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و حرفه ای در زمینه طراحی استارت آپ از صفر تا صد میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری ، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مازندران ، سید مصطفی موسوی مدیرعامل شهرک های صنعتی مازندران گفت: ارتباط صنعت و دانشگاه موجب پیشرفت کشور می شود.

.

.

.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها کرد، افزود: در حال حاضر در استان های دیگر همچون مازندران، خوزستان و چهارمحال و بختیاری به طور عملیاتی به حمایت از شغل های ایجاد شده پرداخته ایم و در استان های دیگر همچون کرمانشاه، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، ، کرمانشاه و.

.

.

نقاطی را شناسایی کرده و در حال بررسی و مطالعه هستیم.

این روزها اما بار دیگر تلاطم های بازار و ارز و مشکلات ایجاد شده در بخش های تولیدی دامن این طرح را گرفته است؛ به طوری که بنا به گفته مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور وزارت صنعت بایستی در این قضیه دخالت و برای حل این مشکل چاره جویی کند.

در حقیقت بایستی بخشی از تولیدات شرکت های خودروساز به حوزه تاکسیرانی اختصاص یابد.

این مقام م سئو ل معتقد است خودروساز، تاکسیرانی را مشتری با گارانتی می .

.

.

به گزارش خبرنگار سیماگر، این روزها با حرکت در مسیر جاده های مازندران کشاورزانی دیده می شوند که در حال شخم و شیار زمین های شالیزاری خود هستند، در حالی که طبق روال معمول این کار از اواسط بهمن یا اوایل اسفند انجام می شد.

این کشاورزان علت شخم و شیار زودهنگام اراضی شالیزاری را از بین بردن نسل کرم ساقه خوار به عنوان مهم ترین آفت برنج می دانند که سبب می شود تا در فصل کشت میزان مصرف سموم به حداقل .

.

.

به گزارش اکوفارس به نقل از ایسنا، جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می دهد که در هفت ماهه نخست امسال میزان تولید 17 کالا از میان 27 کالای منتخب صنعتی، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش یافته است.

در این میان تولید ماشین لباس شویی در هفت ماهه نخست امسال با افت 38 درصدی بیشترین کاهش را در میان کالاهای صنعتی داشته و میزان تولید آن از 479.

8 هزار دستگاه در هفت .

.

.

محمد محمدپور عمران با اعلام این خبر گفت: این تعداد لاستیک با حواله اداره کل راهداری استان و با نرخ مصوب توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه تامین و توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان ماشین های سنگین استان همچنان ادامه دارد: از نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص روند توزیع لاستیک خبر داد.

وی افزود: توزیع کنندگان لاستیک حواله ای حق فروش خارج از حواله های صادر شده را .

.

.

شیرگاه مرکز شهرستان سوادکوه شمالی در استان مازندران است که از جنوب به شهرهای زیرآب و پل سفید و از شمال به شهرستان قائم شهر راه دارد.

یک دیدگاه در مورد این نام این است که شیر در زبان محلی به معنای تری و نم است در این صورت معنی شیرگاه یعنی مکان تر یا نمناک .

برخی نام پیشین شیرگاه را خارخون دانسته اند ولی بر پایهٔ اطلاعات جلد سوم فرهنگ جغرافیایی ایران خارخون نام پیشین روستای زیولا در .

.

.

پس از کناره گیری جواد نکونام از سرمربیگری تیم نساجی مازندران، نام گزینه های زیادی برای هدایت سرخپوشان مازندرانی مطرخ شده است.

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نیم فصل نخست هجدهمین دوره لیگ برتر پس از کش و قوس های فراوان در نهایت از این تیم جدا شد و سرمربیگری تیم پیکان را برعهده گرفت.

پس از این اتفاق، مسئولان باشگاه نساجی سراغ گزینه های مدنظر خود رفتند تا هر .

.

.

به گزارش تین نیوز به نقل از ماهنامه ترابرد تعدد قوانین در حوزه حمل ونقل، ابهام در متن ماده های قانونی، وضع قوانین آسیب زننده به بدنه ترانزیت و حمل ونقل بین المللی، وجود خلأهای قانونی که اجازه تفسیرهای جهت دار را به مجریان می دهد ازجمله مشکلات مطرح شده از سوی فعالان صنعت حمل ونقل بین المللی است که موضوع پرونده ویژه این شماره از ترابرد را به خود اختصاص داده است.

متولی این امر در قوه مقننه، کمیسیون .

.

.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عسگری نیکزاد مدیرکل آموزش وپرورش مازندران در مراسم بهره برداری 2 طرح واحد آموزشی شامل آزمایشگاه مدرن و کتابخانه هنرستان و دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی و مدرسه ابتدایی پسرانه شهید فلاحی در روستای درازان از توابع بخش مرکزی شهرستان آمل گفت: 400 میلیارد ریال تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی مورد نیاز مدارس و هنرستان های مازندران امسال تحویل شد .

.

.

: به اداره صنعت، معدن و تجارت دستور داده ایم موارد غذایی که از خارج از شهرستان همانند سبزی و کاهو وارد می شود را تحت کنترل داشته و آزمایش ها در این خصوص را با همکاری شبکه بهداشت انجام دهد.

به گزارش تسنیم، موضوع آب یکی از موضوعات بسیار مهم و حساس هر شهر و یا هر کشوری است که باید به صورت ویژه و روزانه کنترل کیفیت شده و از نظر بهداشتی در بهترین سطح خود باشد.

چرا که آلودگی آب شرب یک شهر آن دچار حادثه و بحران می کند.

انتهای پیام/ .

.

.

تهران (پانا) - شرکت های مختلف داخلی و خارجی، تولیدکنندگان و دستاندرکاران صنعت در و پنجره کشورمان و دیگر کشورهای جهان خود را آماده می کنند تا جدیدترین تولیدات و خدمات خود را در دهمین نمایشگاه بینالمللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران به نمایش بگذارند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته، در این نمایشگاه که از 3 تا 6 بهمن در فضایی بالغ .

.

.

.

.

.

> فرشچی افزود: این منطقه زلزله خیز است.

و به این دلیل که از زیر بستر این دریاچه انتقال نفت و گاز صورت می گیرد زلزله خیز بودن بسیار خطرناک است.

وی درپایان با اشاره به دستاورد ایران در حفظ تنها گونه پستاندار این دریاچه گفت: در کشورهای منطقه غیر از ایران و آذربایجان سهمیه شکار فک خزری وجود دارد که تنها پستاندار این دریا است.

ما سعی کردیم با همکاری های منطقه ای، مانع شکار این گونه شویم و حتی بیمارستانی در مازندران برای این گونه ساخته شد.

با این اقدام ایران، از سال 2017 تاکنون میزان شکار این گونه حدود 45 درصد کاهش داشت که تلاش های ایران در این میان ستودنی است.

.

.

.

(خوزستان) علیرضا کارگر (فارس) شیرزاد بهشتی طلا (توابع تهران) بهروز ملکی (خوزستان) 63 کیلوگرم: محسن حاجی پور (مازندران) محمد نوربخش (تهران) میثم دلخانی (فارس) سامان عبدولی (خوزستان) محمدجواد رضایی (قم) کرامت عبدولی (خوزستان) 67 کیلوگرم: محمد الیاسی (خوزستان) یوسف حسینوند (خوزستان) حامد تاب (خوزستان) حسین اسدی (خوزستان) وحید میرفتح اللهی (توابع تهران) احمد خرسانی (خوزستان) 72 .

.

.

جلسه شورای اقامه نماز منطقه یک کشور با حضور قائم مقام ستاد اقامه نماز مرکز جناب دکتر مظفر در ساری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز مازندران، جلسه شورای اقامه نماز منطقه یک کشور شامل استان های قم، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان، سمنان و مهمان جلسه مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی و مهمانان از اداره کل آموزش و پرورش و با حضور مدیر کل و معاون پرورشی و با محوریت .

.

.

بوده است که نشان از رشد بارش تجمعی این حوضه های آبریز در سال آبی جدید دارد.

بر اساس اطلاعات موجود بیشترین میزان بارندگی تجمعی در کشور در تاریخ 1 تا 6 دی ماه سال آبی جاری مربوط به استان مازندران با 899.

3 میلیمتر و کمترین میزان بارندگی تجمعی مربوط به استان سیستان و بلوچستان با بارندگی صفر است.

بر اساس این گزارش میزان بارندگی تجمعی شش حوضه آبریز اصلی کشور از ابتدای مهر تا 6 دی .

.

.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک در 15 استان کشور گفت: بیش از 4400 نفر به دلیل این حادثه امدادرسانی شده اند.

به گزارش فارس، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در ارتباط با وقوع برف و کولاک طی 48 ساعت گذشته در کشور اظهار داشت: 15 استان همدان، مازندران، لرستان، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، کردستان، قزوین، زنجان، سمنان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل .

.

.

بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران دومین نشست با وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونین ایشان جهت بررسی آخرین وضعیت نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و غیراساسی در کشور(نظارت بر تنظیم بازار) جلسه هیأت رئیسه کمیسیون در خصوص نحوه رسیدگی به طرحها و لوایح موجود کمیسیون کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بررسی روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای عراق و سوریه با .

.

.

بودجه اضافی در قالب تبصره21 می تواند نقطه تلاقی و لابی دستگاه های یادشده با نمایندگان مجلس قرار گیرد.

جالب اینکه در این فهرست نام برخی وزارتخانه های بهداشت، امور خارجه، اقتصاد، صنعت، علوم، وزرش و جوانان (شامل کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک، اطلاعات، راه و شهرسازی، نیرو و کار به همراه سازمان ها و نهاد هایی چون برنامه و بودجه، اوقاف، تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، بسیج، فرهنگ و ارتباطات اسلامی، امور .

.

.

کشاورزان کیوی کار غرب مازندران سالانه 55 تا 60 هزار تن کیوی تولید می کنند که به دلیل برخوردارنبودن از امکانات حمل و نقل سریع و مناسب برای صدور محصول، تنها 30درصد از این مقدار صادر می شود.

به گفته یک عضو شورای کیوی کاران استان مازندران، ایران می تواند 80درصد محصول کیوی خود را به خارج صادر کند که این کسب درآمد ارزی و توسعه کشت کیوی را در غرب مازندران موجب خواهد شد.

مهندس امیر حسینی معتقد است اگر .

.

.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران، جلب مشارکت مردمی را اثرگذار ترین راهکار مبارزه با صید و شکار غیرمجاز اعلام کرد و گفت: امسال برای نخستین بار با پشتیبانی و همکاری همه جانبه دادستان مرکز استان مازندران و دستگاه قضایی استان و شهرستان های مربوطه، استانداری مازندران و نیروی انتظامی، 10عملیات با تعداد نیروی بیشتر تاکنون انجام داده است که طی آنها بیش از 2هزار رشته دام و تور جمع آوری شد.

به گزارش .

.

.

گزارش همشهری، داده های منتشر شده حاکی از این است که در نیمه نخست امسال، فقط رشته فعالیت خدمات نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد مثبت 2.

3درصدی را تجربه کرده و رشته فعالیت های گروه کشاورزی و گروه صنعت در این دوره زمانی نسبت به سال قبل به ترتیب با رشد منفی 2.

5و 1.

2درصد مواجه شده است.

در نیمه نخست امسال، بیشترین میزان رشد مثبت به بخش ماهیگیری در زیرگروه کشاورزی معادل 6.

99درصد تعلق داشته و بخش تأمین آب، برق .

.

.

هنگام بازنشستگی و از کارافتادگی یا بازخریدی به آنان و در صورت فوت به وراث مسترد می شود.

اما صندوق ذخیره فرهنگیان در کنار واریز سودی که به فرد تعلق می گیرد، خدمات دیگری نیز ارائه می دهد که در مازندران این خدمات به صورت منظمی ارائه می شود.

مدیر جدید این صندوق در مازندران که پس از چند ماه مشکلات و حالت نیمه تعطیلی صندوق، در سال جاری مدیریت این واحد اقتصادی-حمایتی مهم فرهنگیان استان را برعهده .

.

.

: متأسفانه مدتی است که شاهد افزایش تعداد خانه های مجردی، در خیابان های مازندران، انقلاب و صفا هستیم.

بسیاری از خانه های قدیمی و فرسوده تبدیل به کارگاه های تولیدی شده است و به همین دلیل کارگران شهرستانی و تعدادی از اتباع بیگانه برای کار در کارگاه ها راهی این محله می شوند و خانه های قدیمی را اجاره می کنند.

مهاجر پذیر شدن محله و حضور مجردها در دروازه شمیران موجب محله گریزی ساکنان قدیمی شده است و همین .

.

.

لایحه بودجه 1398 با سقف 1703 هزار میلیارد تومان هفته گذشته از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

سهم خوزستان در این بودجه از همه استان ها بیشتر است.

به گزارش همشهری، نگاهی به بودجه استانی 98 نشان می دهد که استان های خوزستان، فارس، سیستان و بلوچستان، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، مازندران و آذربایجان غربی بیشترین بودجه و استان های قم، مرکزی، سمنان، چهارمحال و بختیاری، زنجان .

.

.

بشری در استان کرمان بلاتکلیف است و هنوز تحویل مردم نشده.

من سال ها پیش پول یکی از واحدهای این مسکن مهر را پرداخت کرده ام، اما هنوز نتوانسته ام خانه خود را تحویل بگیرم.

تکلیف ما چیست؟ یک شهروند از کرمان بی نظمی در بیمارستان بهشهر بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر خیلی بی نظم است.

مسئولان علوم پزشکی مازندان فکری برای این بیمارستان بکنند.

حسینی از مازندران .

.

.

خدیجه نوروزی صنعت داروسازی ایران در سال66 افزون بر 80درصد داروی مورد نیاز مردم را در 35واحد داروسازی تولید می کرد که در مواردی نیاز به واردات داروی خارجی را از میان برداشته بود.

برنامه تولید حدود 2میلیارد و 880میلیون قرص پی ریزی شده بود.

از سوی دیگر در آن زمان سالانه 300میلیون عدد شیشه خالی دارو و فویل آلومینیوم وارد کشور می شد که اقدامات در جهت خودکفایی در بسته بندی دارو استارت خورد .

.

.

احمد اسدی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: بارش برف و باران همراه با وزش باد از روز گذشته در آسمان مازندران آغاز به طوری که در این مدت بیشترین بارش از بابلسر با 39، ساری 28، وزرامحله محمودآباد 23، دشت ناز 22، سنگ پشته رامسر 20 و تلوک قائم شهر 19 میلی متر به ثبت رسیده است.

وی افزود: همچنین بیشترین برف در ایستگاه هواشناسی مربوط به سیاه بیشه با ارتفاع .

.

.

.

.

.

: در برخی جاها کارهایی به صورت دیمی انجام شده و ثمره این می شود که به هر باغچه ای بیلچه ای بزنیم و هیچ عملی به دست نمی آید.

وزیر بهداشت با اشاره به برخی از اختلاف نظرهایی که از اول انقلاب روی اولویت های اقتصادی کشور وجود داشت اشاره کرد و گفت: اما راحل کشاورزی را اولویت می دانستند و برخی دیگر صنعت را اولویت می دانستند.

وی گفت: در همه این سال ها آب را هم هدر دادیم و امروز مایه تعجب است .

.

.

، وزارت ارشاد، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صدا و سیما در خصوص تبلیغات پر تعداد و ناسالم برخی موسسات در رسانه ها، صدور مجوز کتب کمک درسی منوط به تایید کارشناسان آموزش و پرورش، عدم تخصیص ارز دولتی و حمایتی برای کاغذ کتب کمک درسی و همچنین انجام تبلیغات در زمینه آموزشی با مجوز وزارت آموزش و پرورش نشان از دغدغه مندی و نگاه عمیق و دقیق شما نسبت به مسئله تعلیم و تربیت دارد.

دفاتر اتحادیه جامعه .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map