استارت اپ در آیلینپلاپ جزایر مارشال

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در آیلینپلاپ جزایر مارشال در اینترنتی حضور پر رونقی پیدا کنید، استارت اپ های امروزه همچون اسنپ فود و دیجی کالا از پیشرو ها و الگو های کسب وکار اینترنتی در ایران میباشد که باتوجه به این شرکت ها الگو های خوبی برای رفتن به سمت کسب و کار اینترنتی میباشند.

در این بین شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در سطح ایران میباشد که با دارا بودن تیم فنی قوی و متجرب توان پیاده سازی پروژه های در سطح سیستم های توزیع شده و کلان را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یک استارتاپ حقوقی مختص مسائل حقوقی کسب و کارهای نوپا سرویس اعلام بار سراسری پلتفرم آبیاری هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا سنجش از راه دور و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای شاهراه طلایی فروش محصولات مورد نیاز اتوسرویس‌ها ارائه دهنده خدمات حیوانات خانگی ویترین آنلاین از برندهای اورجینال مد و پوشاک ارائه دهنده‌ی سرویس‌های ابری سامانه هوشمند آنلاین مربیگری بدنسازی ارائه دهنده خدمات دایرکتوری اطلاعات پزشکان و کلینیک‌های پزشکی آموزش انگلیسی به کمک موسیقی بستر ارائه خدمات آموزشی آنلاین سرویس تست سه بعدی و مجازی عینک مشاوره آنلاین با پزشکان تولید و پخش سازماندهی شده‌ی محتوای دیجیتال ضد بد افزاری ایرانی برای امنیت اطلاعات شما سیستم مدیریت خانه از راه دور بستری برای اشتراک قابلیت‌های ذهنی در جهت افزایش بهره‌وری شبکه اجتماعی گردشگری بستری برای ساخت پرزنتیشن آنلاین سیستم مانیتورینگ مصرف آب پلتفرمی در جهت کسب درآمد از طریق مشاهده تبلیغات برگزارکننده‌ رویدادهای برنامه نویسی آپلا یک استارتاپ حقوقی مختص مسائل حقوقی کسب و کارهای نوپاست.

خدمات آپلا شامل تنظیم قرارداد، بررسی قرارداد، مشاوره حقوقی و امور دادرسی است.

سرویس اعلام بار سراسری که سفارش های حمل بار شرکت های حمل ونقل را از سراسر کشور گرفته و جهت حمل آنها، برای رانندگان خودروهای سنگین اعلام بار می‌کند.

این پلتفرم بر اساس سنجش داده‌های محیطی مانند رطوبت خاک، دما هوا، رطوبت محیط و نور محیط و ارسال این داده‌ها به سرور با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی عملیات آبیاری گیاهان را به صورت خودکار انجام میدهد.

فرایند آبیاری می‌تواند به صورت قطره‌ای و یا زیر سطحی باشد که از طریق پمپ ها و شیرهای برقی کنترل می شود.

ما در اسپیس وان، از تصاویر ماهواره ای چند طیفی به منظور ایجاد لایه های اطلاعاتی مناسب جهت استفاده در برنامه ریزی شهری با هدف نمایش جزایر گرمایی و تخمین میزان هدف رفت انرژی مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهیم.

اویلکا یک اپلیکیشن تخصصی فروش B2B انواع روانکارها و لوازم مصرفی خودروهای سبک و سنگین می‌باشد که خدمات خود را صرفا به مراکز خدمات دهنده مرتبط و اتوسرویس‌ها ارائه میدهد.

تنوع محصولاتاویلکا سعی کرده است تا بهترین محصولات از برترین برندها را جمع‌آوری و به مشتریان خود ارائه دهد.

قیمت‌های رقابتیاویلکا با حذف واسطه‌های فروش سعی در ارائه محصولات خود با کمترین قیمت دارد.

شبکه توزیعبا استفاده از اویلکا محصولات متفاوت از برندهای گوناگون در محدوه جغرافیایی تحت پوشش را یکجا و در یک زمان توسط شبکه توزیع ما دریافت کنید.

مشاوره‌ی آنلاین با دامپزشک و ارائه دهنده‌ی خدمات درمانی در محل برای حیوانات خانگی گروه اینترنتی تودید تیمی متشکل از حرفه ای های ورزش و پوشاک، متخصصین بازاریابی و همچنین کارشناسان فناوری اطلاعات بوده که با هدف ارسال سریع، مطمئن و با قیمت مناسب محصولات اورجینال ورزشی و پوشاک برترین برندهای معتبر دنیا به تمامی نقاط ایران فعالیت دارند.

فروشگاه اینترنتی تودید دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نیز نماد ساماندهی از وزارت خانه های صنعت و معدن و فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد.

استارت آپ jelly monster ارائه دهنده سرویس های ابری (cloud services) می باشد.

سامانه هوشمند آنلاین مربیگری بدنسازی، راهکار نرم‌­افزاری جهت سهولت در ارئه برنامه‌­های تمرینی و غذایی توسط مربیان تمامی رشته­‌های ورزشی به ورزشکاران، ثبت سابقه آنها، ارائه نمودارهای تغییرات جسمانی ورزشکاران، آموزش تصویری، متنی و ویدئوای نحوه انجام صحیح حرکات ورزشی، محاسبه خودکار ارزش­‌های غذایی وعده­‌های غذایی و ارتباط مستقیم بین ورزشکار و مربی.

یافتن باشگاه­‌ها و مربیان رشته­‌های ورزشی بر روی نقشه و اقدام برای دریافت برنامه‌­های تمرینی و غذایی، معرفی مربیان و باشگاه­‌های برتر در هر ماه.

ارائه اپلیکیشن­ه‌ای موبایل یکپارچه جهت سهولت استفاده و در نهایتاً ایجاد شبکه اجتماعی اختصاصی ورزشی که در آن صاحب نظران بتوانند محتویات دیجیتال خود را تولید و به اشتراک بگذارند، مربیان بتوانند ورزشکارهای که نیاز به مربی خاصی دارد را به همکاران معرفی کند.

استارت‌آپ دکتر من ارائه کننده خدمات دایرکتوری اطلاعات پزشکان و کلینیک های پزشکی می‌باشد.

دکتر من، اطلاعات تماس و مشخصات کلیه مراکز درمان شامل آدرس، شماره تلفن، ساعات کار، تخصص های تحت پوشش و همچنین عکس هایی از محیط مراکز درمانی و یا مطب پزشکان برای آشنایی بیشتر کاربران در اختیار مراجعین یا سلامت جویان قرار می دهد.

استارتاپی که توسط تعدادی از دانشجویان با انگیزه با ایده‌های جهانی شکل گرفته است.

در دوران تعداد زیادی آهنگ‌های انگلیسی متناسب با چارچوب فرهنگی و قوانین کشور ایران، وجود دارد که تعداد آن‌ها در حال تکمیل می باشدنکته ای که باعث منحصر به فرد شدن دوران با بقیه برنامه‌های مشابه می شودذ، نمایش همزمان متن شعر و ترجمه با صدای خواننده است.

برای اولین بار در ایران متن آهنگ‌های ایرانی را به انگلیسی برگرداندیم و بسیار زیاد توانست محبوبیت در بین کشورهای دیگر بدست بیاورد و همچنین در بین دانشجوهای خارجی که در ایران درس می خوانند مورد توجه قرار گرفت.

دوران در تیرماه سال 94 به طور رسمی منتشر شد و توانست در ماه اول به تعداد 60 هزار نصب برسد و به شدت مورد استقبال مردم قرار بگیرد.

لذت آموزش مجازی را با دونس تجربه نمایید.

زبان انگلیسی.

خرید کل دوره با قیمت ویژه.

مقدماتی.

آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته و IELTS: دورۀ مقدماتی.

گروه ما تنها ارائه دهنده سرویس تست عینک در ایران می باشد که کاربر توسط آن می تواند عینک های مختلف را به صورت مجازی و سه بعدی بر روی صورت امتحان نماید.

این سرویس ترکیبی از تکنولوژی های هوش مصنوعی، پردازش تصویر و واقعیت افزوده می باشد.

و بستری برای فروشگاهها ایجاد می کند تا قابلیت تست عینک را برای کاربران خود فراهم سازند.

جستجو و انتخاب پزشک، مشاوره اینترنتی پزشکی و تعیین وقت اینترنتی برخی از خدمات کاملا رایگان زوپ برای پزشک و بیمار است.

تولید و پخش سازماندهی شده‌ی محتوای دیجیتالتولید و پخش سازماندهی شده‌ی محتوای دیجیتال تیم برنامه نویسی ققنوس از 3 سال پیش فعالیت خود را در حوزه ی امنیت اطلاعات با طراحی و ساخت یک ضدبدافزار ایرانی آغاز کرد.

پس از آن با طراحی چندین ابزار جانبی قدرتمند در حوزه ی امنیت اطلاعات و طراحی یک framework امنیتی برای استفاده ساده و آسان کاربران حرفه ای و مبتدی، به کار خود ادامه داد.

این تیم علاقه مند و مشتاق به شروع و ایجاد قدم هایی مهم در عرصه ی نرم افزارهای امنیتی کشور است.

پروژه های تیم: ضد بدافزار ققنوس، فراپویش ققنوس، سامانه امنیت ابری Wing، موتور مفسر دستورات Core+، موتور مفسر دستورات و خط فرمان Core#، ابر یکپارچه ساز امن Wafer، ضد باج افزار لاکسرلند یک سیستم مدیریت خانه هست که شما می توانید به 2 طریق خانه خود را کنترل نمایید1- از طریق تلفن همراه که از هر جای دنیا می توانید خانه خود را کنترل نمایید(این سیستم الان در بازار وجود دارد).

2- از طریق صدا که بتوانید از هر جای خانه با صدا خانه خود را کنترل کنید، به طور مثال شما می توانید از اتاق خواب تمام لامپ موجود در اشپزخانه را با صدا و بدون هیچ جا به جایی و استفاده از دست کنترل کنید.

در اصل مزیت رقابتی ما کنترل خانه با صدا است.

بستری برای اشتراک قابلیت‌های ذهنی با هدف افزایش بهره وری در حوزه کسب و کار و موفقیت شغلی ایجاد می‌نماید.

هرکدام از شما در یک قابلیت ویژه هستید توانمندی خاصی دارید که شما را از دیگران متمایز می‌سازد.

در عین حال بارها به توانمندی دیگران غبطه خورده اید یا خود را به جای فرد خاصی تصور کرده اید که آن قابلیت خاص را دارد.

شاید شماهم سوالات و آرزوهای از این دست داشته اید:آیا من هم می توانم؟ کاش جای او بودم! اگر من فلان قابلیت را داشتم جایگاه بهتری داشتم، درامد بالاتری داشتم، کارمند بهتری می شدم، مدیرتوانمند تری می شدم، از هر رقابت سربلند بیرون می آمدم، اصلاً او چطور این کار را میکند؟ چطور به این درجه از توانایی رسیده است ؟ کاش من هم خیلی زود مثل او میشدم.

اگر من این قابلیت را داشتم حتما موفق می شدم.

قابلیت های پایه موفقیت از قبیل اعتماد به نفس، ارتباط موثر، تمرکز، خلاقیت، نظم و برنامه ریزی ، استقامت، تیز حسی ، دور اندیشی، آرامش درونی و حتی خوش شانسی زیر بنای تبدیل شدن به یک فرد موفق در حوزه ای ( حوزه کسب و کار) است خواه یک کارمند موفق،فروشنده درجه یک و یا یک مدیر و یا کارآفرین برتر.

استارت آپ maze trip یک شبکه اجتماعی گردشگری است برای ارتباط راحت تر بین برگزارکنندگان تور های گردشگری و گردشگران.

در این پلتفرم به راحتی میتوانید تور ثبت کنید و افراد علاقمند را پیدا کنید.

همچنین به عنوان گردشگر می توانید تور های مختلف را مقایسه کرده و نظرات مردم را در مورد تور ها بررسی و بهترین تور را انتخاب نمایید.

از مزایای این شبکه میتوان به شفافیت قیمت ها و بررسی و مقایسه برگزارکنندگان مختلف اشاره کرد.

نردپیچ بستری برای ساخت پرزنتیشن آنلاین میباشد.

این بستر به شما کمک میکند تا بدون محدودیت در محیط وب ارائه خود را ساخته و در هر دستگاهی به نمایش درآورید.

نردپیچ قصد دارد تا با ارائه ی ابزارهایی آسان در استفاده و کاربردی در عمل٬ دغدغه ی شما را در ساخت یک پرزنتیشن خوب کاهش دهد.

از این رو میتوانید زمان بیشتری را بر محتوای ارائه خود تمرکز نمایید و ارائه ای مفیدتر داشته باشید که این مهم٬ هدف اصلی این بستر میباشد.

سیستم مانیتورینگ مصرف آب تیم نوتریکا در سال 1393 فعالیت خودرا در زمینه برسی راهکار های کاهش مصرف و نظارت هرچه بهتر بروی الگوهای مصرفی آب شروع کرده و در سال 1394 پروژه ای با عنوان سیستم مانیتورینگ مصرف آب در سازمان مالکیت صنعتی به ثبت رسانده است.

همچنین در سال 1395 در شرکت اب و فاظلاب استان البرز به عنوان طرح تحقیقاتی انتخاب شد و در نمایشگاه وزارت نیرو نیز به عنوان طرح منتخب برگزیده شد و پس از آن در فن بازار اب و فاضلاب استان تهران به عنوان دومین فناوری نوین تقدیر شد و اکنون در حال اجرای  پایلودی در شرکت اب فضلاب شهرک های غرب تهران است.

وینتو فروشگاهی ‌است که با دیدن تبلیغات در آن کسب درآمد کرده و اجناس آن را به رایگان خرید می‌کنید.

خرید از فروشگاه وینتو، خرید شارژ رایگان و مستقیم، سیم کارت خود یا دوستانتان را به صورت مستقیم و رایگان شارژ کنید، دریافت بن تخفیف از فروشگاه‌های دیجیتال، وینتو بن خرید و تخفیف فروشگاه‌های معتبر را برای شما فراهم می‌کند.

شرکت در قرعه‌کشی!علاوه بر خرید شارژ و دریافت بن تخفیف می‌توانید به‌صورت رایگان در قرعه‌کشی‌های وینتو شرکت کنید.

هاکاایران مجموعه ای متشکل از افراد علاقه مند به حوزه تکنولوژی میباشد.

این مجموعه فعالیت هایی را در جهت رشد جامعه توسعه دهندگان دنبال میکند که از میان این فعالیت ها میتوان به برگزاری رویدادهایی چون مسابقات هاکا٬ هاکادمی٬ رویدادهای شبکه سازی و آموزشی٬ و همچنین ساخت نرم افزارهایی خدماتی برای توسعه دهندگان همچون HOPE و نردپیچ اشاره کرد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map