استارت اپ در کارولینای جنوبی ایالات متحده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در کارولینای جنوبی ایالات متحده در صدر بازار محله تان قدم بزنید. طراحی استارت آپ با یک وب اپلیکیشن ساده را شروع کنید و با جذب بخشی از بازار یا همان Niche Market شروع به راه اندازی کسب و کارتان کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با ارائه قیمت مناسب در جهت راه اندازی استارت آپ میباشد که شما را در امر بازاریابی ، SEO ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، استراتژی سازمان و بازاریابی همراهی میکند. انتخاب با شماست مشاوره و راهنمایی از ماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آمریکا از هم اکنون خود را برای ترافیک فوق تصوری آماده می کند که ۶۱ روز دیگر و همزمان با خورشید گرفتگی کامل در این کشور روی می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از اسپیس، درحالی که تنها حدود دو ماه دیگر به یکی از بزرگترین رویدادهای نجومی چند سال اخیر یعنی کسوف کامل ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) زمان باقی مانده اما از هم اکنون آمریکا خود را در برابر پرسشی بزرگ و یافتن پاسخی مناسب برای آن می بیند: چه تعداد خودرو قصد دارند در مسیر خورشید گرفتگی حرکت کنند؟ خورشید گرفتگی دو ماه دیگر تنها در خاک آمریکا قابل مشاهده است و به همین دلیل پیش بینی می شود نه تنها شمار زیادی از مردم این کشور بلکه علاقمندان به نجوم از سایر کشورها هم خود را به آمریکا رسانده و برای تماشای آن در مسیری طولانی، خودروهایشان را آماده کنند.

این خورشید گرفتگی از ارگان تا کارولینای جنوبی قابل رؤیت خواهد بود.

یکی از کارشناسان ضمن پیش بینی این نکته که بین ۱.

۸۵ تا ۷.

۴ میلیون نفر همزمان با وقوع خورشیدگرفتگی، راهی جاده شده و همزمان با آن حرکت خواهند کرد گفت: تصور کنید تا ۲۰ برابر جشنواره هایی که تا ۴۰۰ هزار نفر در آن شرکت می کنند به طور همزمان در جاده ها به راه بیفتند! اما این تنها یک ارزیابی ساده است و برخی این رقم را بسیار بیشتر عنوان کرده است.

مقامات در آمریکا از هم اکنون نگران ازدحام عظیمی هستند که همزمان با آغاز خورشید گرفتگی در جاده های این کشور روی می دهد.

آخرین باری که در آمریکا خورشید گرفتگی کلی روی داده به حدود ۴۰ سال پیش مربوط می شود.

در آن رویداد تاریخی، سایه ماه بر فراز ۵ ایالت آمریکا مشاهده شد.

اما امسال سایه قمر زمین ۱۴ ایالت آمریکا را پشت سر می گذارد.

این بدان معناست که خورشید گرفتگی کامل از ساحل غربی شروع و تا ساحل شرقی ادامه می یابد.

تاکنون تنها یک مورد خورشید گرفتگی دیگر از این نوع به ثبت رسیده که در هشتم ژوئن سال ۱۹۱۸ یعنی نزدیک به یک قرن پیش روی داد.

آنچه که می توان با قاطعیت گفت این است که ۱۲ میلیون نفر در مسیر حرکت سایه ماه زندگی می کنند.

این مسیر ۱۰۹ کیلومتر پهنا و ۴ هزار کیلومتر درازا دارد.

البته برخی کارشناسان پیش بینی کرده اند که ۲۰۰ میلیون نفر یعنی چیزی درحدود دو سوم کل جمعیت آمریکا برای یک روز رانندگی جهت تماشای این پدیده مهم نجومی آن هم به مسافت حدود ۸۰۰ کیلومتر مهیا شوند.

کپی شد All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map