استارت اپ در کارولینای شمالی ایالات متحده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در کارولینای شمالی ایالات متحده در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلو قرار میگیرد حضور پیدا کنید. طراحی استارت آپ در دوران کرونا میتواند کسب و کار شما را در هرزمینه ای پویا و پر رونق کند. استارت آپ یک پل به سوی موفقیت و تغییر نگرش در کسب و کار شما خواهد بود.

شرکت سیماگر با توانایی و تجربه راه اندازی بیش از 10 استارت آپ تمامی مراحل را به صورت برنامه ریزی شده و بر اساس استراتژی های روز دنیا انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خوش آمدید.

وارد حساب خود شوید.

بازیابی رمز عبور.

رمز عبور برایتان ایمیل خواهد شد.

نیک پیام - رسانه کسب و کار ایرانیان چرا ترکیه در گردشگری از ما جلوتر است؟ اسنپ دستورالعمل نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی را امضا کرد کاهش وابستگی به محصولات خارجی با تکیه بر شرکت‌های دانش‌بنیان رنج اقتصاد از مهاجرت نخبگان آیا ربات‌ها بهره‌وری را افزایش خواهند داد؟ بهداشت دیجیتال؛ راهکار ژاپن برای مراقبت از جامعهٔ کهنسال چگونه حالت تاریک را بر نسخه وب واتس اپ فعال کنیم؟ شرکت رنو از کپچر ۲۰۲۰ رونمایی کرد واکنش خودروسازان به گرانی قیمت خودرو در بازار بازار مسکن تکان می‌خورد؟ مالیات سود سپرده‌های بانکی با اقتصاد ایران چه خواهد کرد؟ تحول در حوزه نورشناسی با یک ابزار جدید نقش رسانه‌ها در مدیریت بحران‌ها چیست؟ گردشگری کشور در ابعاد بین‌المللی ناشناخته مانده است ۲۴ دلیل برای انرژی کم و خستگی مداوم ۱۴ نوشیدنی برای تقویت سیستم ایمنی بدن «کافئین»؛ یک سلاح گرم خوش طعم مسابقات Amazon HQ2 طی ۱۴ ماه گذشته، کارشناسان انتخاب سایت و مقامات دولتی را جذب کرده است.

غول اپراتور الکترونیکی برنامه ی تقسیم جایزه بزرگ خود را در این ماه اعلام کرد: ایجاد ۲۵،۰۰۰ شغل در هر دو ایالت ویرجینیای شمالی و کوئینز، واقع در نیویورک.

اپل، غول تکنولوژی بعدی نیز در ماه ژانویه برنامه های خود را اعلام نمود.

اینکه قصد دارد در پنج سال آینده یک فضای باز جدید و بزرگ با ۲۰،۰۰۰ شغل در ایالات متحده ایجاد کند.

در حال حاضر اپل اعلام کرده که تصمیم گیری برای محل این پروژه تا پایان سال قطعی می شود.

رالی (Raleigh)، پایتخت کارولینای شمالی، منطقه مترو و پارک تحقیقاتی Triangle آن، در حال حاضر نامزد اصلی برای ساخت این محوطه فضای باز است (اپل به درخواست تایید این گزاره پاسخی نداده است).

شرکت کوپرتینو در کالیفرنیا، می تواند دومین گزینه باشد.

کارولینای شمالی بهترین شرایط کسب و کار را در ایالات متحده دارد و در رتبه بندی بهترین ایالت های Forbes برای دومین سال متوالی جایگاه نخست را به دست آوره است.

کارولینای شمالی هزینه نیروی کار، انرژی و مالیات کارولینای شمالی بسیار پایین تر از میانگین ملی است و رتبه دوم کم هزینه ترین شهر را در ایالات متحده به دست آورده است.

نرخ مالیات شرکت ها با ۳٪ کمترین میزان در کشور است.

علاوه بر هزینه های کم، دولت دارای نیروی کار با تحصیلات عالی است که از ۵۳ کالج و دانشگاه، از جمله مدارس نخبه مانند دانشگاه دوک و دانشگاه کارولینای شمالی فارغ التحصیل شده اند.

چشم انداز نیز بسیار روشن است.

انتظار میرود رشد کار و رشد تولید ناخالص داخلی در بین قوی ترین کشورها در پنج سال آینده باشد.

جمعیت به طور متوسط دو برابر سریعتر از میانگین ایالات متحده در حال رشد است.

آمازون وعده به استخدام حداقل ۱۵۰۰ کارگر برای تاسیسات پیشرفته اتوماتیک در این ایالت را داده است.

شرکت دیگری که در سال ۲۰۱۸ فضای تجاری شهر کارولینا را هدف قرار داد، AveXis بود.

شرکت ژن درمانی ۲۰۰ شغل جدید را از طریق مرکز تولیدی خود ایجاد خواهد کرد و همچنین به بخش علوم زیستی و بیوتکنولوژی پیشرفته ی شهر اضافه خواهد شد.

Andrew Knudten مدیر ارشد AveXis گفت: ” پارک تحقیقاتیTriangle به عنوان یک مرکز قدیمی بیوتکنولوژی که افراد با استعداد را جذب می کند،  مکانی عالی برای گسترش جایگاه و تاثیر ما و تکمیل بخش تولیدی ما مطابق با آخرین پیشرفتها در منطقه شیکاگولند بود“.

شرکت های بین المللی نیز به کارولینای شمالی روی آورده اند.

در اواخر سال گذشته، شرکت چینی ساخت لاستیک به نام Triangle Tyre، کارخانه تولیدی خود را در ایالات متحده بنا نهاد.

میانگین دستمزد سالانه برای ۸۰۰ شغل این مجموعه ۷۰ درصد بالاتر از میانگین موجود در Edgecombe واقع در کارولینای شمالی می باشد.

فوربس شرایط کاری و تجاری ۵۰ ایالت را سالانه از سال ۲۰۰۶ رتبه بندی کرده است و کارولینای شمالی (دو بار)، یوتا (شش برابر) و ویرجینیا (پنج بار) در صدر این فهرست قرار گرفته اند.

در این رتبه بندی به شش مورد به عنوان معیار پرداخته شده است: هزینه های تجاری، محیط نظارتی، شرایط اقتصادی، چشم انداز رشد و کیفیت زندگی.

کارولینای شمالی تنها ایالتی بود که در میان ۱۲ ایالت رتبه نخست را در همه ی شش مورد در اختیار داشت.

یوتا (Utah) در غرب آمریکا در رتبه ی دوم قرار گرفته است.

تکنولوژی پیشرفته یوتا در این ماه برجسته تر شد، زمانی که غول تکنولوژی آلمان SAP اعلام کرد که قصد خرید Qualtrics، یکی از رهبران شناخته شده استارت اپ و تکنولوژی این ایالت را دارد.

هزینه های انرژی شرکت های فناوری یوتا پ ۱۵ درصد پایین تر از میانگین ملی است.

رشد اشتغال آن طی پنج سال گذشته بالاترین در ایالات متحده بوده و شرکت تحقیقاتی Emsi پیش بینی می کند که درآمد شغلی سالانه تا ۲٫۲٪ تا سال ۲۰۲۲ افزایش یابد  که بالاترین افزایش در بین ایالت ها است.

یوتا تگزاس رتبه سوم را داراست، اما بالاترین رتبه را برای رشد چشم انداز به دست آورده است.

اشتغال، درآمد و پیش بینی های اقتصادی در ایالت لانگرن در میان چهار کشور برتر قرار دارد.

این شهر همچنین در زمینه ی فعالیت های استارت اپ و سرمایه گذاری پیشرو است.

طبق گزارش مجله سایت، دولت تگزاس برای شش سال رتبه ی نخست توسعه و گسترش شرکت های بزرگ را ثبت کرده است.

ویرجینیا و نبراسکا  دیگر ایالت های برتر تجاری هستند.

این شهر ها در زمینه ی کیفیت زندگی و محیط زیست جزو اولین ها می باشند.

بیشترین سودکنندگان دو ایالت آیداهو (Idaho) در رده ۱۴هم و آریزونا در رده هفدهم هستند.

آیداهو از شرایط اقتصادی قوی حال حاضر بیشترین نفع را می برد.

درآمد پنج ساله و رشد تولید ناخالص داخلی آن در میان هشت ایالت برتر قرار دارد.

انتظار می رود که اقتصاد آریزونا دومین نرخ رشد در ایالات متحده را تا سال ۲۰۲۲ داشته باشد.

اما در سوی دیگر فهرست، آلاسکا جای ویرجینیای غربی را در بین بدترین ایالت ها از نظر اقتصادی می گیرد.

اقتصاد آلاسکا به دلیل کاهش قیمت های انرژی سریعتر از هر کشور دیگر طی پنج سال گذشته (۲٫۶٪ در سال) رکود یافته است.

مهاجرت خالص از شهر نیز در بین ایالت ها بدترین وضعیت را دارد.

سرانجام، چشم انداز اشتغال آن جزو بدترین کشورها در پنج سال آینده است.

پست قبلی ذرات نانو پایدار شبه-تمشک، برای خنثی کردن گاز کربن مونوکسید سمی پست بعدی ذوب طلا در دمای اتاق رنج اقتصاد از مهاجرت نخبگان قوانین کسب‌وکارهای نوین مبهم است برای تغییر کسب و کار خود با فناوری آماده هستید؟ یک مشکل بزرگ در صنعت مد ‏ آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام، ایمیل و آدرس وبسایت مرا برای دفعه بعد که نظرم رو میزارم، ذخیره کن.

اقتصاد چرا ترکیه در گردشگری از ما جلوتر است؟ اسنپ دستورالعمل نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی را امضا کرد کاهش وابستگی به محصولات خارجی با تکیه بر شرکت‌های دانش‌بنیان شبکه‌های اجتماعی چه تاثیری در صنعت گردشگری دارد؟ آخرین خبرها ۲۴ دلیل برای انرژی کم و خستگی مداوم ۱۴ نوشیدنی برای تقویت سیستم ایمنی بدن «کافئین»؛ یک سلاح گرم خوش طعم برای مطلع شدن از داغترین خبرها، عضو خبرنامه ما شوید.

قدرت گرفته از خوش آمدید.

وارد حساب خود شوید.

بازیابی رمز عبور.

رمز عبور برایتان ایمیل خواهد شد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map