اپلیکیشن طراحی لوگو اندروید

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با اپلیکیشن طراحی لوگو اندروید شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. طراحی وب اپلیکیشن یک امر کاملا تخصصی است که نمیتوان براحتی به هر تیمی اعتماد و برای انجام آن برون سپاری کرد. اما ما در شرکت سیماگر سعی کرده این تا با بهره گیری از برنامه نویسان متجرب و خلاق که سابقه بین المللی دارند نرم افزار های با قابلیت سیستم های توزیع شده را به صورت گارانتی شده به شما مشتریان گرامی عرضه کنیم و این خود یک گام بزرگ و موفق برای شرکت سیماگر در راستای طراحی وب اپلیکیشن و طراحی اپلیکیشن های موبایل با سرعت بالا و ماندگاری بالا و امنیت بالا به همراه پاس کردن تست های نفوذ پیچیده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

وبلاگ طراحی لوگو با استفاده از نرم افزارهای اندرویدی بسیار کار ساده ای است.

چون طراحی لوگو اسم، مناسب برای کسانی که می خواهند در کمتر از چند دقیقه یک لوگویی را برای صفحه مجازی و یا وب‌سایت و حتی کسب و کار کوچک خود طراحی کنند، با استفاده از گوشی های موبایل وآپ طراحی لوگو آسان تر است، تصمیم گرفتیم 8 نرم افزار برتر طراحی لوگو اندروید را معرفی کنیم.

این نرم افزارها برای این دسته از افراد مناسب می باشند: اپ ها و نرم افزارهای بسیاری برای طراحی لوگو اندروید وجود دارند ولی در اینجا به چند نمونه از برترین نرم افزارهای طراحی لوگو در اندروید اشاره خواهیم کرد تا شما این برنامه هایی که تست شده اند و رضایت کافی از کاربران خود گرفته اند را بشناسید.

اپلیکیشن طراحی لوگو Logo Maker Plus طرفدار ایجاد نمادهای غیر متعارف است.

این نرم افزار، یک انتخاب فوق العاده از الگوهای عالی را ارائه می دهد.

در اپلیکیشن لوگومیکرپلاس، گزینه های زیادی خواهید داشت، آرزو می کنید که ای کاش چندین آرم با این برنامه می ساختید چرا که قالب هایی کاملاً منحصر به فرد و خارق العاده برای طراحی لوگو دارد.

شاید تنها اشکال این برنامه این باشد که تبلیغات بسیار زیادی در هنگام کارکردن با این نرم افزار نمایش می دهد که آزار دهنده است اگر این نرم افزار را انتخاب کردید و می خواهید به طور مستمر آن را به کار ببرید بهتر است برای رد کردن همه تبلیغات ها، یک حساب در برنامه بخرید (البته اگه خوشتون اومده و خواستید بخرید).

این برنامه دارای یک دیتابیس بزرگ از قالب ها و ابزارهای متنوع است.

مزایای بیشمار این اپلیکیشن طراحی لوگو اندرویدی طراحی آرم، باعث می شود که برای همه افراد که روی آرم شرکت خود کار می کنند غیر قابل تعویض باشد.

همچنین برای ساخت هویت بصری برند هم به کار می‌رود.

به علاوه، این برنامه استیکرهای زیبا و جذاب دست مانند نیز دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

آنچه ما را بیشتر در اینجا جلب کرده است رابط کاربری ساده و چشم نواز نرم افزارطراحی لوگو جنریتور است.

لازم نیست یک دکمه یا ویژگی خاص را جستجو کنید.

همه چیزهایی که شما نیاز دارید در دسترس می باشند.

ابزارهای حرفه ای و طیف گسترده ای از رنگ ها، شما را قادر به ساختن یک لوگو یا آرم زیبا در موبایل می کنند.

علاوه بر این، شما به 2000 نماد مرتب شده بر اساس طبقه بندی و بیش از 100 فونت متنوع می باشد که می توانید از آن در طراحی های خود بهره ببرید.

همان طور که قبلاً در مقاله طراحی لوگوی رایگان مشاهده کردید این نرم افزار، وب‌سایت نیز دارد که می توانید در آن به صورت کاملاً رایگان به مدت 30 روز استفاده کنید و اگر نیاز دیدید نسخه پولی آن را نیز با پرداخت هزینه ماهانه دریافت کنید.

بیش از هزاران قالب و طرح های زیبا در این نرم افزار می توانید بیابید که پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده این ابزار طراحی لوگو را در گوشی موبایل خود امتحان کنید.

پس از نصب این نرم افزار کافی است در آن عضو شوید تا بتوانید به مدت 30 روز رایگان، از امکانات Canve استفاده کنید.

اپلیکیشن طراحی لوگو Logo Maker by Design Mantic، بهترین ابزار طراحی لوگو می باشد.

آیا به دنبال طراحی آرم برای علامت و مارک تجاری خود هستید؟ پس درست آمده اید.

DesignMantic از هزاران آرم خلاق و زیبا تشکیل شده است که می توانید در مدت زمان چند دقیقه از بین آن ها انتخاب کرده و لوگو یا مارک تجاری خود را بسازید.

شما می توانید آرم های طراحی شده خود به کمک نرم افزار ساخت لوگو دیزاین مانتیک را در قالب های png, jpg و حتی pdf نیز دانلود کنید و مطابق نیاز خود از آن ها استفاده کنید.

ابزارهایی که Designer Logo Maker ارائه می دهد حتی طراحان با تجربه را تحت تأثیر قرار می دهد، چه برسد به یک مبتدی که تاز می خواهد یک لوگو طراحی کند! هزاران کاربر این برنامه را برای جلوه های براق و فیلترهای هوشمندانه آن انتخاب می کنند تا تصاویری خیره کننده را برای مار ای تجاری خود ایجاد کنند.

نرم افزاری جدید، سریع و بسیار قدرتمند، در زمینه طراحی لوگو و گرافیک است.

برای استفاده از اپلیکیشن Logo Foundry پس از آن که در گوشی همراه اندرویدی خود نصب کردید، آرشیو بزرگی از آیکون ها و فونت‌های آماده در اختیارتان قرار می‌گیرد.

به وسیله آنها می توانید لوگوی دلخواهتان را بسازید.

در ضمن در این نرم افزار طراحی لوگو اندروید می توانید تعدادی لوگوی از پیش آماده شده را بدون پرداخت هزینه ای و کاملاً رایگان دانلود کنید.

تمامی شکل ها و باکس های مختلف متن را که در Logo Foundry می‌بینید قابل ویرایش هستند و تنظیمات ویرایشی آن کارایی زیادی دارد.

خروجی‌های این نرم افزار ساخت لوگو به دو فرمت JPEG و PNG هستند.

نکته جالب توجه این نرم افزار طراحی لوگو اندرویدی این جاست که پس از دانلود لوگوی طراحی شده خود نیز می توانید آن را ویرایش کرده و دوباره دانلود کنید.

رنگ های باورنکردنی و شکل های زیبا از دلایل زیادی است که باید این نرم افزار ویرایش را امتحان کنید.

گزینه های گسترده ویرایش به شما امکان می دهد به راحتی اندازه لوگوی خود را تغییر دهید، آیکون را بچرخانید، با فونت ها بازی کنید و موارد دیگر.

هنگامی که از کارهای هنری خود خوشحال شدید، می توانید نشان یا لوگوی خود را بر روی یک پس زمینه شفاف با فرمت PNG ذخیره کنید.

سپس هرکاری که دوست دارید انجام بدهید، متن اضافه کنید، رنگ ها را ویرایش کنید، از قالب های آماده استفاده کنید ولی باز هم یادآور می شوم که خیلی نمی توانید تغییرات انجام بدهید چون مانند سایر موارد، نسخه رایگان این برنامه از لحاظ قابلیت محدود است.

برای آن هایی که یک کسب و کار کوچک، راه اندازی کرده اند، بالتبع صرف هزینه بالا برای طراحی لوگو در شروع کار ممکن نیست.

طراحی لوگو اندروید البته در گوشی های موبایل برای این افراد یک مزیت است.

چون به سریعترین شکل ممکن و در کمترین زمان می توانند لوگویی مناسب کسب و کار خود دریافت کنند.

نرم افزار طراحی لوگو در موبایل ها از رابط گرافیکی جذابی برخوردار هستند و می توانید تجربه خوبی در طراحی گرافیکی، طراحی جلد کتاب و ساخت لوگو حرفه ای با استفاده از اپ طراحی لوگو در موبایل های اندرویدی داشته باشید.

البته در کل، لوگوسازهای رایگان و طراحی لوگو با استفاده از آن ها معایب بسیاری دارند برای مثال محدودیت هایی از جمله محدودیت در فونت و حجم و کیفیت لوگوهای طراحی شده دارند.

مزایای استفاده از اپلیکیشن طراحی لوگو عبارت اند از: جمع بندی ابزارها و نرم افزارهای بسیاری برای طراحی لوگو اندروید وجود دارند که اکثراً رایگان بوده و کار شما را راه می اندازند و به سادگی می توانید حتی بدون داشتن دانش ابتدایی در حوزه طراحی گرافیک در آن ها لوگوی زیبا طراحی کنید.

توصیه می کنیم این نرم افزارهای معرفی شده در بالا را که از برترین نرم افزارهای طراحی لوگوی اندروید می باشند برای یک بار هم که شده امتحان کنید اگر هم در کل می خواهید کیفیت لوگوهایی که طراحی می کنید تضمین شده باشند، تیم پارماتیک با بیش از 8 سال سابقه در طراحی گرافیک و طراحی لوگو می تواند شما را در طراحی یک لوگوی مناسب و قابل ثبت برای برندتان یاری دهد.

طراحان گرافیک معروف دنیا لوگو موشن طراحی تجربه کاربری متخصص لوگو به چه کسی گویند؟ طراحی رابط کاربری چیست ثبت لوگو و برند دیدگاه نام * ایمیل * دسته‌ها درباره پارماتیک پارماتیک حاصل تفکری نوین و متفاوت در عرصه ارائه خدمات برندینگ و دیجیتال مارکتینگ می باشد.

هدف ما رشد و توسعه کسب و کارهای نوپا و بزرگ می باشد ، به گونه ای که تغییری رو به جلو و مثبت را در روند رشد کسب و کارها در سطح جهانی ایجاد نماییم.

ما براین باوریم مرزهای ملت ها ساخته های ذهنی است ، پس کسب و کارهارا محدود به ناحیه ی مرزی یک کشور نمی دانیم.

معنای حقیقی کلمه ” رشد در کسب و کار ” را با پارماتیک تجربه کنید اطلاعات تماس دسترسی ها قوانین و مقررات ثبت شکایت پر بازدیدترین مقالات

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map