اپلیکیشن طراحی لوگو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با اپلیکیشن طراحی لوگو در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. یکی از ایده های جدیدی که در کشور عزیزمان ایران به شدت رو به رشد است و بیتشر توسط جوانان انجام میگردد آن است که به صورت گروه تیم هایی رو تشکیل میدهند و با داشتن یک ایده بدنبال یک تیم برنامه نویسی میگردند تا آن را برایشان پیاده سازی کند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در راستای پیاده سازی و طراحی وب اپلیکیشن های اندرویدی و iOS است که میتواند در این امر به عنوان یک تیم قابل اتکا در کنار شما قرار گیرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اپلیکیشن طراحی لوگو(Logo design app)اپ کاربردی برای مشاغل نوپا با بودجه کم می باشد.

با ایران تبلیغ و معرفی اپلیکیشن های طراحی لوگو همراه شوید.

اپ طراحی لوگو برای کسانی که کسب و کار نوپا دارند و هزینه های طراحی و استخدام طراح را ندارند مناسب است.

معرفی app طراحی لوگو ویژه افراد مبتدی تا حرفه ای این اپ طراحی لوگو یک اپ بسیار کاربردی و کامل برای افراد مبتدی و تازه کار است.

با این برنامه به راحتی توسط گزینه های مختلف طراحی Logo را برای شرکت ،موسسه و یا کسب و کار خود انجام دهید .

یک ویژگی ممتاز این اپ رایگان بودن آن است.

با کلیک بر روی نام این اپ در عنوان و یا کلیک بر روی کلمه دانلود اپلیکیشن طراحی لوگو به صفحه مربوط به دانلود این اپلیکیشن ارجاع داده می شوید.

  اپلیکیشن طراحی لوگو برای افراد مبتدی این اپلیکیشن طراحی لوگو بسیار ساده و کاربردی بدون نیاز به دانش فنی برای افراد مبتدی طراحی شده است.

دسته های مختلفی از قبیل لوگو،آرت،سبک زندگی،مد و غیره در این app وجود دارد که با انتخاب هر کدام از آنها وارد بخش طراحی می شوید.

در این بخش متن وارد کنید رنگ انتخاب کنید و طراحی خود را انجام داده سپس ذخیره کنید.

معرفی اپلیکیشن Logoscopic by RoadRocks این اپ برای کسانی که می خواهند به صورت حرفه ای Logo طراحی کنند و امکان اضافه کردن استیکرهای مختلف و کلیپ آرت،تصاویر ،نوشته ها را به Logo می دهد.

یکی از مزایای این برنامه امکان ساخت و طراحی لوگو در سایزهای مختلف را امکان پذیر می کند.

معرفی Logo Maker Plus این اپ رایگان نیست و یک اپ لوگوی بسیار قدرتمند است و مخصوص سیستم عامل Ios است.

از مزایای این app طراحی لوگو داشتن طرح های پیش ساخته است که با کمی تغییرات در آن می توانید طرح های مورد نظر خود را بسازید.

این اپ طراحی لوگو دارای دسته بندی متفاوت متناسب با مشاغل گوناگون است .

دسته بندی مورد نظر خود را با توجه به حرفه ای که برای آن لوگو طراحی می کنید انتخاب کنید.

با کمک ابزار طراحی این برنامه می توانید لوگو و آرم مورد نظر خود را طراحی کنید.

این برنامه طراحی لوگو مورد استفاده برای پروفایل شبکه های اجتماعی است .

از آیکون های موجود در آن موردی که متناسب با کسب و کارتان است را انتخاب کنید و Logo مورد نظر خود را برایپروفایل پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی طراحی کنید.

  اپ طراحی لوگو مخصوص شبکه های اجتماعی   توسط این برنامه کسب و کار خود را در قالب تصویر گرافیکی معرفی کنید.

۵۰۰ لوگوی آماده در این اپلیکیشن طراحی لوگو موجود است که می توانید با ویرایش هر کدام آرم مورد نظر خود را طراحی کنید و از قابلیت های طراحی پیشرفته در این برنامه بهره مند شوید و در پایان با فرمت Png و یا Jpg ذخیره کنید.

اپ طراحی آرم Brandee هیچ کاری سخت نیست با استفاده از اپلیکیشن های طراحی لوگو وجود دارد خیلی راحت می توانید آرم شرکت خود را طراحی کنید.

در صورت هرگونه سفارش طراحی لوگو ، طراحی وب سایت ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها به ناحیه کاربری مراجعه فرمایید و از مشاوران ایران تبلیغ و کد تخفیف ۱۰ درصدی ahsani913 بهره مند شوید.

با آرزوی موفقیت در کسب و کار شما نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * فرستادن دیدگاه ناحیه کاربری ایران تبلیغ ایران تبلیغ ارائه دهنده خدمات نوین طراحی و تبلیغات در بستر دیجیتال مارکتینگ است.

با تجربه، علم روز، هوشمندی حلقه همکاران و تکنیک های مدرن توسعه با سعی حداکثری به جلب رضایت کاربران در مسیر صحیح این تجارت الکترونیک به یاری خداوند در حرکت هستیم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map