برندینگ در تهران-منطقه ۱۸

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

توجه به برندینگ در تهران-منطقه ۱۸ و هر جای دیگر چه سودی دارد؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی وب سایت و وب اپلیکیشن و تبلیغات و برندینگ نوآورانه تجربه کنید. با برندینگ در تهران-منطقه ۱۸ و مداومت و پایداری سعی در ماندگار کردن نام تان در سطح اینترنت باشید. برند کردن یک نام یک اصل اساسی در جذب مشتری و افزایش مشتری میباشد که همیشه دغدغه بازاریابی و تبلیغات بوده است.

شرکت سیماگر یک شرکت نوآور در زمینه تبلیغات و بازاریابی است که با انجام امور خلاقانه سعی در ارائه بهترین راه حل برای پر رونق تر شدن کسب و کار شما دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مجموعه آکام آتا یکی از بهترین تیم های متخصصین خاورمیانه را در حوزه های مشاوره مدیریت، مشاوره کسب و کار، بازاریابی و بازرگانی بین الملل، مشاوره بازاریابی و فروش، دیجیتال مارکتینگ دارا است.

اکثریت اعضای شرکت دارای مدرک دانشگاهی کارشناسی ارشد مدیریت (بازاریابی، بازرگانی، مالی) با بیش از یک دهه تجارب کاری و اجرایی می باشند.

شرکت مشاوره مدیریت، مشاوره فروش و بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ شرکت مارکتینگ آکام آتا در واقع یک شرکت مشاوره مدیریت کسب و کار با طیف گسترده ای از خدمات برای مدیریت و راه اندازی کسب و کار ها است.

ولیکن با توجه به سوابق مدیریت مجموعه به عنوان یک شرکت مارکتینگ در خاورمیانه شناخته شده است.

لطفا برای اطلاع از جزئیات خدمات شرکت مشاور مدیریت آکام آتا وب سایت مجموعه را بطور کامل مطالعه فرمایید و تنها در صورت نیاز با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید فرم درخواست خدمات مشاوره را تکمیل و ارسال نمایید.

مشاوره مدیریت کسب و کار که شامل طیف گسترده ای از خدمات مشاوره مدیریتی در حوزه های مختلف می شود.

مشاوره بازاریابی و فروش و برندینگ – خدمات مشاوره مدیریت کسب و کار شرکت آکام آتا آیا می خواهید محصول یا خدمات خود را راحت تر بفروشید، آیا نیاز به مشاوره فروش و یک مشاور فروش دارید؟ به دنبال شرکت مشاور فروش هستید؟ – خدمات مشاوره فروش حرفه ای شرکت آکام آتا آیا برای توسعه کسب و کارتان و افزایش فروش نیاز به مشاور بازاریابی، مشاور مارکتینگ دارید.

می توانید از خدمات مشاوره بازاریابی (مشاوره مارکتینگ) مشاوران بازاریابی شرکت آکام آتا بهره مند شوید.

آیا به دنبال صادر یا وارد کردن کالای تجاری مجاز خود هستید و نیاز به مشاوره دارید؟ ما می توانیم به شما در این امر کمک کنیم.

شرکت آکام آتا بازاریابی بین الملل، خدمات مشاوره بازاریابی صادرات و واردات شرکت مارکتینگ مشاور مدیریت – مشاوره مدیریت برای بهبود عملکرد مدیریتی کسب و کار و رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش – شرکت آکام آتا: خدمات مشاوره مدیریت کسب و کار - مجموع بیش از ۵۰ سال تجارب مدیریتی، اجرایی و کارشناسی اعضای شرکت - شرکت مشاوره مدیریت، مشاوره بازاریابی و فروش، مشاوره برندینگ و برندسازی - اگر برای محصول یا خدمت خود به دنبال مشتری در کشورهای دیگری نیز هستید می توانید با همکاران ما جهت مشاوره تماس بگیرید - مشاوره بازاریابی - مدیران با تجربه و تیم کارشناسان مشاوره مدیریت شرکت از مدیران با تجربه در حوزه های مختلف مدیریتی و کسب و کار تشکیل شده است - مشاوره مدیریت شرکت آکام آتا (سهامی خاص)، یک شرکت مشاوره مدیریت و کسب و کار است.

ولیکن نام آن در فضای کسب و کار بین المللی و داخلی بیشتر به عنوان یک شرکت مارکتینگ آورده می شود.

– از خدمات شرکت مشاوره مدیریت Management Consulting آکام آتا می توان به مشاوره بازاریابی و فروش – مشاوره دیجیتال مارکتینگ و سئو SEO ، برندسازی یا برندینگ Branding و همچنین خدمات مشاوره مدیریت و راه اندازی کسب و کار اشاره کرد.

اگر تمایل به راه اندازی کسب و کار دارید، اگر می خواهید سرمایه گذاری در حوزه کسب و کار داشته باشید تا مالک کسب و کاری شده و آن را مدیریت کنید.

تیم ما متشکل از کارشناسان ارشد کسب و کار با سابقه بسیار قوی و فعالیت در کسب و کار های بین المللی می تواند به شما در این امر کمک نمایند.

مشاوره مارکتینگ پلن Marketing Plan، مشاور بازاریابی (مارکتینگ)، طرح جامع بازاریابی، مدیریت بازایابی و مدیکال مارکتینگ (بازاریابی پزشکی)، بازاریابی اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ تهیه و تدوین دفترچه برند Brand Book ، مدیریت برند، مشاوره برندسازی، برندسازی پزشکی، بازاریابی سلامت، طراحی هویت بصری برند، لوگو و مشاوره سیستم ارتباط با مشتری CRM خلق برند دیجیتال از طریق بازاریابی اینترنتی، مشاوره دیجیتال مارکتینگ و سئو SEO ، بازاریابی شبکه های اجتماعی، سئو داخلی سئو خارجی آنالیز رقبا، Digital Branding برندسازی دیجیتال مشاوره سرمایه گذاری حوزه کسب و کار، اخذ نمایندگی انحصاری، مشاور فروش و بازاریابی، برنامه فروش Sales Plan ، طرح جامع فروش، ساختار تیم فروش، مشاوره طراحی کانال های فروش شرکت مارکتینگ آکام آتا – این قسمت از تارنمای شرکت، مربوط به اخبار داخلی کسب و کار مجموعه و محتوای آموزشی و علمی مربوط به فناوری های جدید و روش های مدرن دیجیتال مارکتینگ است.

در اینجا محتوای حوزه تخصصی ما بازاریابی و فروش ، مطالب اقتصادی و تجاری روز دنیا و همچنین نحوه مدیریت و راه اندازی کسب و کار را به اشتراک می گذاریم.

شرکت دارای مجوز فعالیت اقتصادی تجاری از سازمان منطقه آزاد انزلی.

موضوعات فعالیت شرکت: تجارت و بازرگانی داخلی و بین الملل – صادرات واردات، بازاریابی بین الملل، بازاریابی داخلی – مشاوره بازاریابی و فروش، بازاریابی اینترنتی دیجیتال مارکتینگ، خدمات مشاوره مدیریت کسب و کار، مجموعه دارای استارتاپ در حال برنامه ریزی توریسم درمانی (گردشگری سلامت) و مالک فروشگاه اینترنتی شنبه بازار خرید اینترنتی از منطقه آزاد انزلی است.

مجموعه را به عنوان شرکت مشاوره بازاریابی و برندینگ و برندسازی یک شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران که در سطح بین الملل شناخته شده است می شناسند.

یکی از نیازهای اساسی همه کسب و کار ها و شرکت ها بازاریابی است.

شرکت مارکتینگ آکام آتا یکی از بهترین شرکت های مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ خاورمیانه است.

که البته درعرصه بین الملل نیز حرف های بسیاری دارد.

پروژه های بین المللی اعضای هیت مدیره و سوابق اجرایی بسیار ارزنده در همکاری با بزرگترین و مطرح ترین شرکت های دنیا در رزومه و سوابق کاری مدیر عامل مجموعه.

این شرکت را در حوزه بازاریابی و فروش منحصر به فرد کرده است.

فروش موفق خدمات و یا محصولات یکی از مهم ترین عوامل بقای یک کسب و کار است.

به دنبال برنامه جامع بازاریابی و فروش برای محصولات یا خدمات خود هستید؟ در جستجوی یکی از بهترین شرکت های بازاریابی و فروش هستید.

با پرداخت هزینه مناسب، می توانید کل پروسه فروش و بازاریابی خود را بصورت برو سپاری به یک شرکت متخصص بازاریابی بسپارید.

با کارشناسان شرکت مارکتینگ آکام آتا تماس گرفته و از شرایط و نحوه دریافت خدمات تیم مشاوره بازاریابی و فروش مطلع شوید وبسایت کافی نیست – بله برای اینکه کسب و کار اینترنتی داشته باشید.

فقط داشتن یک وبسایت فروشگاهی کافی نیست.

با داشتن فروشگاه اینترنتی تازه کار بازاریابی و فروش اینترنتی شما شروع می شود.

شما به یک فرد و یا یک تیم مشاور دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید.

اگر به صفحه اول گوگل و حتی لینک اول گوگل فکر می کنید.

می توانید با شرکت مارکتینگ آکام آتا یکی از بهترین شرکت های بازاریابی و فروش منطقه تماس بگیرید و از جزئیات دریافت خدمات مطلع شوید.

بازرگانی و بازاریابی، صادرات و واردات، ترخیص کالا، مشاوره مدیریت، مشاوره کسب و کار، مشاوره بازاریابی و فروش، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، مشاور مدیریت بازاریابی، بازاریابی بین الملل، بازاریابی داخلی، بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ)، مذاکرات و مکاتبات بین الملل تجاری و بازاریابی بین الملل، بازرگانی داخلی و بین المللی، مشاوره بازاریابی و برندسازی یا خلق برند، مشاوره برند، مشاوره مدیریت برنامه ریزی استراتژی کسب و کار | شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی (سهامی خاص) | دارای مجوز فعالیت اقتصادی و تجاری از سازمان منطقه آزاد انزلی ، مشاوره دیجیتال مارکتینگ منطقه آزاد انزلی، فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی، مجتمع تجاری - اداری ستاره شمال، طبقه اول، شماره ۲۱۰۹ ، کد پستی ۴۳۱۳۱۴۴۳۳۱ از شنبه تا چهارشنبه ۹ - ۱۷ ۰۲۱۸۸۰۵۱۹۵۰ - ۰۱۳۴۴۵۴۲۷۶۸ [email protected] مارا در اینجا پیدا کنید: ۰۲۱-۸۸۰۵۱۹۵۰ ۰۱۳-۴۴۵۴۲۷۶۸ ۰۹۰۲۲۷۷۷۰۰۷ ۰۹۰۳۳۹۴۷۷۷۲ شرکت آکام آتا (سهامی خاص) پس از طی مراحل احراز هویت مجموعه و ارائه مجوز لازم برای فعالیت اقتصادی و تجاری موفق به اخذ مجوز ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی (لوگو رسانه) شد.

آکام آتا (سهامی خاص) لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید: کد تایید * لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map