برندینگ در تهران-منطقه ۲۲

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در تهران-منطقه ۲۲ شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. برند کردن یک نام و یک شرکت ارزش واقعی آن را به دیگران هشدار میدهد که بر گرفته از قدرت و توان عملیاتی آن مجموعه در بازار میباشد. تبلیغات و بازاریابی هر دو در کنار هم تلاش برای برند شدن دارند تا بعد آن بتوانند در فروش تسهیل حاصل کنند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی و تولید نرم افزار و تبلیغات و برندینگ و بازاریابی است که به صورت استارت آپی در قالب خدمات اینترنتی در انجام این امور در یک پکیج کامل به شما مشتریان عزیز دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رنج قیمتی: 0 تومان تا 50,000,000,000 تومان رنج قیمتی: 0 تومان تا 50,000,000,000 تومان آنچه در این مقاله می‌خوانید معرفی منطقه 22 تهران : جدیدترین منطقه شهری در تهران می‌باشد که پس از افزایش جمعیت شهر تهران جهت رسیدگی بهتر و گستردگی وسعت زیاد این منطقه در سال ۱۳۷۹ به مناطق ۲۱ گانه تهران اضافه گردید.

مساحت این منطقه حدود ۶۲۰۰ هکتار است که آن را از نظر وسعت به بزرگترین منطقه شهری تهران بدل نموده است که البته از این مساحت حدود ۱۳۰۰ هکتار متعلق به فضای سبز می‌باشد.

میانگین ارتفاع منطقه ۲۲ تهران از سطح دریا ۱۳۴۰ متر می‌باشد.

منطقه ۲۲ تهران مطابق با الگوهای شهرسازی نوین تبدیل به محدوده ای برای خدمت رسانی به شهر تهران و جبران کمبودهای رفاهی دیگر مناطق تهران شده است.

منطقه ۲۲ از نظر دسترسی منطقه ای بسیار خاص و مطلوب می‌باشد و دسترسی های این منطقه از طریق بزرگراه‌های حکیم همت آزادگان تهران-کرج و آزادراه دردست ساخت تهران-شمال می‌باشد.

به عنوان قطب گردشگری تهران مطرح گردیده و به همین اساس به پروژه‌های تفریحی، توریستی همچون: ✔️ آبشار تهران ✔️ دریاچه چیتگر (شهدای خلیج فارس)، ✔️ محور تجاری-اداری چهارباغ ✔️ بوستان جوانمردان ایران ✔️ شهربازی هزار و یک شهر ✔️ ایران مال ✔️ پارک چیتگر ✔️ مجتمع تجاری-اداری آرتمیس ✔️ مرکز خرید بام لند می توان اشاره کرد که در این منطقه ساخته شده‌اند یا در حال ساخت می‌باشند.

از ویژگی های بسیار بارز و خاص و منحصر بفرد معرفی منطقه 22 تهران میتوان به آب و هوای پاکیزه منطقه اشاره نمود که به دلیل وجود پارک جنگلی چیتگر و دریاچه چیتگرو پارک جنگلی لتمال کن این منطقه همواره از نظر میزان آلودگی نسبت به مناطق دیگر تهران وضعیت بسیار بهتری داشته و همچنین از نظر دمای هوا نیز چند درجه نسبت به مناطق دیگر خنک تر می‌باشد منطقه ۲۲ تهران دارای چندین شهرک مهم و شاخص میباشد که مهمترین این شهرک ها عبارتند از: و … منطقه ۲۲ تهران دارای چهار ایستگاه مترو میباشد که عبارتند از: از دیگر ویژگی های شاخص منطقه ۲۲ تهران میتوان به باغ ملی گیاه شناسی، مرکز بین المللی علوم اعصاب پروفسور سمیعی، بوستان جوانمردان، مجموعه ورزشی آزادی، اشاره نمود.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

املاک منطقه 22 – سرمایه گذاری در منطقه 22 – املاک چیتگر – املاک دریاچه چیتگر – برج های چیتگر – پروژه تریتیوم – رهن و اجاره در منطقه 22 شعبه لبخند: منطقه 22 تهران، میدان دریاچه، بلوار طبیعت، برج لبخند 02144769304 02144769309 شعبه امیرکبیر: شهرک گلستان، بلوار امیرکبیر، هاشم زاده جنوبی 0214842 از طریق فرم زیر با ما در تماس باشید!

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map