برندینگ در تهران-منطقه ۷

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در تهران-منطقه ۷ در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تسهیل روابط مشتریان و افزایش فروش و کسب در آمد بیشتر همگی مجموعه عواملی هستند که در اصل وابستگی به برنامه ها و طرح های شما در تبلیغات دارد. تبلیغات و برندینگ دو اصل جدا ناپذیر از هم هستند که در اصل در کنار هم برای تسهیل بازاریابی میباشند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه وب اپلیکیشن های اینترنتی میباشد که پس از تولید به صورت تخصصی به تبلیغات و بازاریابی و برندینگ آن میپردازد و در صال شما را بعد از طراحی به سمت موفقیت هدایت میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شهرداری منطقه 7 تهران اعلام کرد با توجه به مشکلات همراهان مراجعان به بیمارستان امام حسین(ع) واقع در شرق تهران، برای اسکان آنها همراه‌سرا در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در سرویس مشکلات مردم بارها درباره مشکلات مراجعان به بیمارستانهای تهران و خیابانخوابی برخی از همراهان بیماران گزارش منتشر شد.

در این رابطه شهرداری منطقه 7 اعلام کرد احداث همراه سرای بیماران در مجاورت بیمارستان امام حسین (ع) با هدف تکریم و ارائه خدمات مناسب به شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

معاون شهرداری منطقه 7 در این باره گفت: این طرح در راستای برطرف کردن مشکلات اقامتی همراهان بیماران و کاهش هزینه های آنان در این منطقه اجرا می شود.

شهرام شفیعی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه افراد مختلف از شهرستان های دیگر برای درمان به بیمارستان امام حسین (ع) مراجعه می کنند به همین جهت وجود یک همراه سرا در این منطقه بسیار ضروری است.

او گفت: طبیعی است که بسیاری از بیماران همراهانی دارند که در طول دوره درمان آنها را همراهی می کنند؛ برخی از افرادی که تمکن مالی دارند می توانند به هتل یا مسافرخانه مراجعه کنند یا به منزل اقوام خود بروند اما کسانی از تمکن مالی برخوردار نیستند مجبور هستند از چادرهای مسافرتی استفاده کرده یا در خودروی خود استراحت کنند.

معاون شهردار منطقه 7 تاکید کرد: این مسئله باعث شده در کلانشهرها شاهد ظاهر نا مناسبی باشیم این در حالی است که هموطنان ما مهمان محسوب می شوند و نباید در خیابان اسکان بیایند.

از این رو احداث همراه سرای بیماران بیمارستان امام حسین (ع) را در اولویت کاری خود قرار داده ایم.

او با اشاره به موقعیت خاص این منطقه و لزوم احداث " همراه سرا " توضیح داد: وجود مراکز بزرگ درمانی از جمله بیمارستان تخصصی امام حسین (ع) ، مسافر پذیری این منطقه را از بعضی مناطق شهر تهران و همچنین شهرهای مختلف کشور افزایش داده است که این امر مشکلاتی را برای مراجعین و همچنین شهروندان ساکن در این منطقه به وجود آورده است.

معاون فنی و عمرانی منطقه 7 گفت: مدیریت شهری منطقه به منظور حفظ شان و کرامت همراهان بیماران و همچنین حفظ آرامش و آسایش ساکنان مجتمع های مسکونی اطراف این بیمارستان اقدام به احداث مرکزی برای اقامت موقت آنها کرده است .

او وی با تاکید بر اینکه این اقدام خداپسندانه بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی را در محدوده بیمارستان کاهش خواهد داد، گفت: این همراه سرا در خیابان شهید مدنی، خیابان حسینیان احداث خواهد شد.

46231 شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند.

شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

شرایط و قوانین جدید طلاق توافقی در دوران کرونا چیست؟ شرایط طلاق توافقی از ابتدای آذرماه سال 97 دستخوش تغییر و تحولاتی شد که مهمترین آن انجام چند جلسه مشاوره خانواده بصورت اجباری است و از آن زمان تا کنون در عمل و رویه شاهد برخی تغییرات در شرایط آن بوده‌ایم، خصوصاً در شرایط کنونی که ویروس کرونا شیوع یافته این تغییر شرایط بیش از پیش مشاهده می‌شود.

در این نوشته شرایط و قوانین جدید در خصوص طلاق توافقی در دوران کرونا را برای شما شرح داده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map