برندینگ در سنت اندرو دومینیکا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در سنت اندرو دومینیکا شما میتوانید یک محصول یا یک خدمات را به نحوی ارائه دهید که مشتری با دیدن نام برند شما حس اعتماد و علاقه مندی را در خود ایجاد کند. در برند کردن یک نام مجموعه عوامل مختلفی اثر گذار است که میبایست تمامی این نکات رعایت شود تا نام یک برند تبدیل به یک نام ماندگار در قاب ذهن مشتری شود.

شرکت سیماگر دارای یک تیم قدرتمند برندینگ میباشد که در این زمینه میتواند استراتژی و برنامه ریزی قوی را به شما مشاوره و ارائه نماید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هفته‌نامه شنبه - رسانه اختصاصی اکوسیستم استارتاپی ایران شاید شما هم تا به حال بارها و بارها واژه برندینگ را شنیده باشید و افرادی را به دنبال ساختن برندینگ شخصی هستند را ملاقات کرده باشید.

زمانی که از بازاریابی و برندهای تجاری مختلف صحبت می‌کنیم، در واقع به موفقیت نامی که پشت آن برند قرار گرفته اشاره داریم و اینکه فردی توانسته با پافشاری بر ایده‌ها و دنباله‌گیری‌های خود قدمی در مسیر کارآفرینی بردارد و به موفقیتی نسبی در کسب و کار دست پیدا کند.

ممکن است از خود بپرسید اصلا پرسنال برندینگ چیست و اصلا چطور می‌توان یک برندسازی شخصی راه‌اندازی کرد برای ورود به بازار تجارت و کسب و کار و ایجاد یک برندسازی شخصی، قبل از هر چیزی افراد به دانش، مهارت و آشنایی با کنترل برند خود نیاز دارند.

گاهی گمان می‌شود که ایجاد برندینگ شخصی کاری سخت و دور از انتظار برای عموم مردم است، اما باید بدانید که زمانی که دانش و همت کافی برای راه اندازی یک کسب و کار داشته باشید، می‌تواند تا هر جایی که می‌خواهید اوج بگیرید و به موفقیت‌های بزرگی نیز دست پیدا کنید.

برندینگ چیست؟ بهتر است در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید تا در وهله اول بدانید که پرسنال برندینگ چیست و در کنار آن با هر آن‌چیزی که لازم است در مورد برندینگ شخصی بدانید، آشنا شوید.

پرسنال برندینگ یا برندسازی شخصی، به فرآیند تعیین شخصیت شما برای مخاطبین اشاره دارد که ارتباط دقیقی نیز با ارزش‌ها، اعتقادات، اهداف و رویکردهای شما دارد.

حال برای اینکه دقیقا با مفهوم اینکه پرسنال برندینگ چیست آشنا شوید، لحظه‌ای به برندهای بزرگ و شناخته شده همچون نایک فکر کنید.

اهدافی که نایک برای برندسازی شخصی خود در نظر گرفت حمایت از ورزشکاران، ارائه محصولاتی با کارایی بالا و همچنین حمایت از مشتریانی است که قصد دارند زندگی فعال و سالمی داشته باشند.

زمانی که به تبلیغات برند نایک در مجلات، روزنامه‌ها، برنامه‌های تلوزیونی و شبکه‌های اجتماعی نیز نگاه کنید متوجه می‌شوید که تمامی این فاکتورها را به عنوان شخصیت این برند مشاهده می‌کنید.

این موضوع دقیقا همان رویکردی است که هر فرد برای ایجاد برندسازی شخصی به آن نیاز دارد.

شاید شما قصد تبلیغات در مجلات و تلویزیون را نداشته باشید اما باید بدانید که برای به وجود آوردن یک برند شخصی باید از طریق این فاکتورها با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید و پیام خود را به آنها برسانید.

در واقع مفهوم اینکه برندسازی شخصی چیست به این موضوع اشاره دارد که شما خود را چگونه به مخاطب نشان می‌دهید و چه تصویری از خود در ذهن‌ها ایجاد می‌کنید.

مجموعه‌ای از مهارت‌ها، تجربیات و شخصیت‌ها که قرار است دنیا شما را با این مفاهیم نظاره کند و نگرش، افکار و مقاصد شما را منعکس کند.

اینکه برندینگ شخصی چیست نشان می‌دهد که شما قصد دارید چطور دیده شوید و تجارت شما چه ویژگی متمایزی نیست به سایر برندهای رقیب دارد و این شما را منحصر به فرد می‌کند.

تعریف اینکه برندینگ شخصی چیست دقیقا اشاره به نگرش و تصویری دارد که قرار است شما در ذهن مخاطب خود هک کنید تا مخاطبانتان شما و برندتان را از زاویه ای دیگر ببینند.

مسلما در تصویرسازی و تشکیل این نگرش عوامل متعددی نظیر اهداف و نگاه شما در تشکیل برند، نحوه تصویربرداری رسانه‌ها از شما و بازخوردهایی که مخاطبین شما در رسانه‌ها دست به دست خواهند کرد، دخیل خواهند بود.

شاید تا قبل از دیجیتالی شدن دنیا و پیش رفتن همه امور از راه اینترنت، اینکه پرسنال برندینگ چیست، تنها به کارت ویزیتی که هر فرد برای کسب و کارش داشت خلاصه می‌شد و یا تصویری از برند و چهره تبلیغاتی که بارها و بارها از تلویزیون پخش می‌شد و صدای و یا آوازی که هر روز از رادیو برای تبلیغ شنیده می‌شد؛ اما امروزه هر اقدام کوچکی در رسانه‌های اجتماعی به سرعت در سراسر دنیا پخش می‌شود و مورد بحث و بازخورد عموم مردم قرار می‌گیرد و در تصویر برند شما در ذهن عام تاثیر می‌گذارد.

  بیایید قبل از آنکه وارد برندینگ شخصی شویم کمی درباره حسی که از این عبارت برداشت می­‌شود توجه کنیم.

وقتی برندینگ شخصی را شنیدم کلمه­ای شبیه شهرت در ذهنم آمد، کمی مطالعه را با شما در میان می­‌گذاریم.

برندسازی شخصی اولین بار توسط ناپلئون هیل در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید مطرح شد.

شهرت واژه جدید و عجیبی نیست.

کسی که افراد زیادی او را می­شناسند مشهور است، سلبریتی­‌ها مشهور هستند، اما آیا می‌­توان گفت آنها برندینگ شخصی یا پرسونال برندینگ کرده اند؟ مسیر پرسونال برندینگ و شهرت دو مسیر برعکس است.

شهرت سرمایه فرد مشهور است در حالی­که پرسونال برندینگ به روندی معکوس فکر می­کند.

فردی که اقدام به ایجاد آن می­کند این را در سر دارد که من تخصصی یا محصولی برای ارائه دارم و با ساختن برند شخصی خودم می­توانم در این بازار پر هیاهو جایی برای نام خودم و ارائه تخصص خودم باز کنم.

  توجه داشته باشید که وب­سایت شخصی شما گویا منزل شغلی شماست، باید گرم و پذیرا باشد.

گویای گوشه­ای از تجارب حرفه­ای مثل موفقیت­ها و حتی شکست­های شما باشد.

کاربری که به سایت شخصی شما سر می­زند و به دنبال دوره­های توسعه فردی است باید بفهمد که مدرس این دوره چه میزان حرفه­ای است تا به او اعتماد کند.

از قدرت شبکه­‌های اجتماعی غافل نشوید.

حتما می­‌دانید که بالا بودن دنبال کنندگان حساب کاربری اینستاگرام ناخودآگاه در ذهن کاربران چراغی را روشن می­‌کند.

مخاطبین خود را بشناسید و مناسب نیاز آن­ها محتوا تولید کنید.

تلاش کنید به روز رسانی­های تخصص­تان را در شبکه­‌های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید.

به عنوان میهمان در سایت­های دیگران ترجیحأ هم تخصص با خودتان، اقدام به انتشار مقاله کنید.

این قدم حرفه­ای برایتان اعتبار می­‌خرد.

تا به اینجای مقاله با این موضوع که پرسنال برندینگ چیست تا حدودی آشنا شدید، اما باید بدانید که همه چیز آنقدر هم که به نظر می‌رسد پیچیده نیست و گاهی افراد بدون آنکه حتی بدانند دست به را‌ه‌اندازی برندینگ شخصی خود می‌زنند.

زمانی که شما اقدام به نشر یک پست در وبلاگ یا شبکه‌های اجتماعی‌تان می‌کنید و در آن جنبه‌هایی از شخصیت خود را برای خوانندگان مطرح می‌کنید، ناخودآگاه برندینگ شخصی خودتان را نیز با همان محتوا انتشار می‎دهید.

ایجاد برندینگ شخصی به شما اجازه می‌دهد تا بر روی صندلی راننده بنشینید و  افکار مخاطب را در مورد خودتان آنطور که دوست دارید هدایت کنید، تا شما و زندگیتان را به آن شکلی که شما دوست دارید ببینند.

قرار نسیت مثل شخصیت‌های سینمایی فیلم بازی کنید و شخصیتی دروغین از خودتان بسازید اما می‌توانید تنها جنبه‌هایی از زندگیتان را که دوست دارید به دیگران نشان دهید و دانش و اهداف خودتان را با آنها در میان بگذارید.

در پرسنال برندینگ شما این فرصت این را دارید تا نقاط قوت و احساسات خود را برجسته کنید و از این طریق ارتباط بهتر و اعتماد برانگیزتری با مخاطبین خود برقرار کنید.

دقیقا شبیه به زمانی که قرار است انتخابات صورت بگیرد.

این روال کار است و در تمام دنیا نیز به همین صورت شکل می‌گیرد که شرکت‌کنندگان با معرفی خود، علایق، اهداف، برندینگ شخصی که از خود در ذهن مخاطب ایجاد می‌کنند، بدون اینکه حتی ارتباط نزدیکی با مردم داشته باشند، نظر آنها را جلب می‌کنند و رای به دست می‌آورند.

برای اینکه بدانید اهمیت پرسنال برندینگ چیست و چرا راه‌اندازی آن برای شما بسیار موثر خواهد بود، بهتر است بدانید که برندینگ شخصی شما و محصول و خدماتتان را از همه متمایز می‌کند، شما می‌توانید از این طریق دانش، مهارت تخصصی و همچنین محصولات خود را به مخاطبین ارائه دهید و برای مدتی طولانی در ذهن‌ها ماندگار شوید.

مهم‌ترین مساله‌ای که در این میان وجود دارد این است که همه افراد برای اینکه بتوانند محصول و خدمات خود را معرفی کنند و در واقع محصول و یا خدماتی ارائه دهند، در ابتدا باید برندینگ خود را با توجه به اهداف، افکار و رویکردهایشان به معرض نمایش بگذارند و مخاطبین را جذب کنند و با آنها ارتباط و پیوند بالقوه برقرار کنند و بعد محصول و خدماتشان را ارائه دهند.

ایجاد یک برندینگ شخصی نیاز به تامل و برنامه‌ریزی گسترده دارد.

باید فکر کنید و در وهله اول خودتان را بهتر بشناسید و که شاید خیلی از افراد این مرحله از کار را نادیده می‌گیرند، برخی از افراد خود را به گونه‌ای سخت توصیف می‌کنند و برخی بیشتر خودشان را با توجه به اهدافی که در آینده دارند و چیزی که دوست دارند باشند، معرفی می‌کنند که البته معمولا روش درست و موثری نخواهد بود.

اگر هدف اصلی شما از برندسازی شخصی، ایجاد بهبود در کسب و کارتان است، قبل از هر چیزی باید اطمینان حاصل کنید که مشتریان هدفتان را به خوبی شناسایی کرده‌اید، زیرا مهم‌ترین موضوع برای ایجاد برندینگ شخصی این است که برای مخاطب از خود و اهدافتان بگویید و به افراد نشان دهید که دغدغه شما مراقبت و حل مشکلات و مسائل افراد است.

بخش مهمی از برندینگ شخصی شما ارائه راه حل مناسب برای حل مشکلات است و نمی‌خواهید با بیان چند جمله کلیشه‌ای تنها مخاطب جذب کنید.

این موضوع را همیشه به یاد داشته باشید که مردم با شرکت‌ها معامله نمی‌کنند، آنها از افراد و برندهایی خرید می‌کنند که دوست دارند و به آنها حس خوبی دارند.

روابطی مبتنی بر اعتماد و پیوند های متقابل که در برندینگ شخصی نهفته است و بازتابی که هر شرکت از برند خود در ذهن مخاطب ایجاد کرده است باعث ایجاد ارتباط و استفاده از خدمات یا محصولاتشان می‌شود.

در بسیاری از شرکت‌های بزرگ نیز افراد و شخصیت‌هایی هستند که برای پیشبرد این رسالت گماشته شده‌اند و یا برای تبلیغ خود همیشه از چهره‌ای خاص و دوست داشتنی و شناخته شده استفاده می‌کنند و او را به عنوان شخصیت اصلی برند خود معرفی می‌کنند و در مشاغل کوچک این خود شما هستید که باید آن چهره محبوب را از خودتان بسازید و اعتمادها را به سوی خود جلب کنید.

مهم‌ترین مسائلی که در برندینگ شخصی به آنها باید توجه کنید عبارتند از: بهتر است همه چیز را از خودتان شروع کنید، زیرا شما منحصر به فردترین کسی هستید که شاید هیچکس دیگری در دنیا شبیه‌تان نباشد.

نقاط قوت خود را بشناسید و صفات مثبت شخصیتی خود را همانند دقت، شجاعت، بی‌باکی، سرسختی، برونگرایی و درونگرایی و هر خصلت دیگر را یادداشت کنید و با خود فکر کنید که کدام خصلت شما می‌تواند برای مخاطبین‌تان جذاب باشد.

سعی کنید آن خصوصیات را در خودتان تقویت کنید و نشان دهید با استفاده از آن می‌توانید برندی قدرتمند برای خودتان داشته باشید.

بسیاری از متخصصان و صاحبان برند حتی به خودشان برای انتخاب نام برند زحمت نمی‌دهند و خودشان را به عنوان یک برند نمی‌بینند.

بهتر است با خودتان صادق باشید و بدانید زمانی که قرار است چیزی عرضه کنید و یا عقاید و افکارتان را با دیگران در میان بگذارید، پس شما یک برندینگ شخصی دارید و باید به این موضوع ایمان داشته باشید.

شما هم همانند هر انسان دیگری نقاط قوت و ضعفی دارید و اگر بخواهید برندی را به بازار ارائه دهید، باید قبل از هر چیز خودتان را همانگونه که هستید بپذیرید و حتی از بیان نقاط ضعف خود نترسید.

البته لازم نیست همه مسائل خصوصی زندگی خودتان را بازگو کنید اما باید بتوانید نسبت به چیزی که نمی‌دانید صادق باشید و قبول کنید همه انسان‌ها همین‌گونه هستند و ممکن است در مورد خیلی از چیزها بی‌اطلاع باشند.

داشتن یک برندینگ شخصی در کنار معرفی خوب و کاربردی به مخاطب امکانپذیر است.

بهتر است برای خود وب سایت بزنید و از این بستر شخصی برای ارائه محصولات، خدمات و ارتباطات خود با مخاطبانتان استفاده کنید.

شاید تا به حال متوجه شده باشید که برندینگ شخصی چیست، اما هیچگاه فراموش نکنید که برای اینکه در کارتان موفق شوید نیاز به برنامه‌ریزی حتی برای کوچک‌ترین کارهایتان دارید.

برای هر پستی که قرار است با مخاطبین‌تان در میان بگذارید، باید هدف داشته باشید و فراموش نکنید که اگر مخاطبین را از خودتان ناامید کنید، ممکن است آنها هیچ‌گاه دیگر به برند شما برنگردند و گمان کنند که شما هیچ مزیتی نسبت به رقبایتان ندارید و چیز مهمی برای ارائه کردن ندارید.

به یاد داشته باشید… پرسنال برندینگ یک شبه و به سرعت به وجود نمی‌آید و باید برای این هدف برنامه ریزی و هدف‌گذاری گسترده داشته باشید و اطلاعات و پیامی ارزشمند به مخاطب ارائه دهید و در کنار آن خودتان و برندتان را به گونه‌ای برای آنها معرفی کنید که خوشایند و اعتماد برانگیز باشد.

شاید علاقه مند باشید بخوانید: برندینگ چیست منابع: https://blog.

kajabi.

com/what-is-personal-branding-why-it-s-important-benefits-examples https://influencermarketinghub.

com/what-is-personal-branding/ https://influencermarketinghub.

com/personal-branding-guide/ https://www.

socialmediaexaminer.

com/personal-branding-how-to-successfully-build-brand-rory-vaden/ مطلب قبلی استارتاپ اپوایزر چگونه به شرکت‌های دانش‌بنیان خدمات مشاوره‌ای رایگان می‌دهد؟ مطلب بعدی چگونه سرمایه گذار را برای سرمایه گذاری در استارتاپمان متقاعد کنیم؟ ویدئو سخنرانی انگیزشی فرزین فردیس در شب دوم یلدای کارآفرینان سرمایه‌گذاری ۳۲۰ میلیون‌دلاری سرآوا در استارتاپ‌ها فرمان باید در دستان بنیانگذاران و کارآفرینان باشد استارتاپ‌ها در خدمت نسل نقره‌ای آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب ویدئو سخنرانی انگیزشی فرزین فردیس در شب دوم یلدای کارآفرینان سرمایه‌گذاری ۳۲۰ میلیون‌دلاری سرآوا در استارتاپ‌ها فرمان باید در دستان بنیانگذاران و کارآفرینان باشد مدل اثر بخشی بازاریابی الکترونیکی براساس محتوای سایت و… استارتاپ‌ها در خدمت نسل نقره‌ای نشانی: تهران، خیابان مطهری، خیابان علی‌اکبری، کوچه صحاف‌زاده، پلاک ۱۵، طبقه دوم شماره‌های تماس: 02186031307 02186031306 02188767281 بخش آگهی و فروش : 09902288854 09378940050 بخش اشتراک : 09195023560 خوش آمدید.

به حساب کاربری خود وارد شوید.

بازیابی رمز عبور آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map