برندینگ در لیماسول قبرس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در لیماسول قبرس در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. برندینگ در شرکت سیماگر به صورت کاملا نوین و بروز ارائه میگردد که به طور کلی متکی بر ایده های خلاقانه و نو میباشد که بر پایه ایده های خام در مجموعه ارائه میگردد و با طوفان فکری سعی در ارائه بهترین راه حل جهت جذب مشتری از طریق تبلیغات در راستای برندینگ را دارد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با تکیه بر کادری مجرب آماده ارائه خدمات در حوزه کسب و کار اینترنتی و IT به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اکنون که بسیاری از شرکتهای هواپیمایی پروازهایی با نرخ ارزان به قبرس ارائه می‌دهند، دیگر بهانه ای برای گردشگران باقی نمی‌گذارند که به آنجا نروند و از این جزیره فوق العاده دیدن ننمایند.

قبرس دارای طبیعتی گرم و دوستداشتنی و میزبانی آنچنان افسانه ای است که هر بار گردشگری به آنجا وارد می‌شود تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

گزینه داشتن تور گردشگری با راهنمای انگلیسی نیز در پیچیده ترین مکانها مهیاست.

بدون هیچ حرفی، در اینجا می‌پردازیم به لیستی از ده مکان برتر توریستی در قبرس.

پس از رانندگی کوتاهی در بین شبه جزیره آکاماس به سمت خلیج هیری سوکو (Hrysochou) از منطقه پافوس به شهر کوچک و آرام ساحلی پولیس سرازیر می‌شوید که در خط ساحلی شمال غربی قبرس قرار گرفته است.

در اینجا سواحل آفتابی را خواهید یافت، اگرچه نه از آن قبیل سواحل که با تخت‌های آفتابی بی انتها و هیاهوی اسکی روی آب پرشده باشد، بلکه خلیج‌هایی وسیع با آبهای آبی رنگ و زیبا و کوههایی پوشیده از لایه‌های نازک رنگی که چشم اندازی فوق العاده به تماشاگر می‌دهد.

پولیس برای کسانی که به دنبال داشتن یک زندگی آرام و راحت هستند مکانی فوق العاده است.

موزه‌های محلی مادیون، ارسینوئه و کالچر سنتر پافیوس بندر ماهیگیری لاتسی و غذاهای تازه دریایی اش و حمام‌های آفرودیت از نقاط گردشگری دیدنی این منطقه بشمار می‌روند.

همچنین گفته می‌شود که بهترین غذاهای جزیره در رستوران‌های شهر سرو می‌شوند.

لانیا یک روستای بازسازی شده کوچک است که بر روی دامنه‌های حرکتی بین لارناکا و کوه‌های ترودوس جای گرفته و یکی از بهترین مکان‌های گردشگری در قبرس بشمار می‌رود.

لانیا تبدیل به یک خلوتگاه هنرمند شده است؛ در ورودی لانیا یک نمایشگاه دائمی‌عکاسی خواهید یافت، خانه‌های سنتی، درخت بلوط برجسته ۸۰۰ ساله، قهوه داغ قبرسی و غذاهای سنتی محلی، موزه خانه سنتی، مغازه‌های که هم در داخل و هم بیرون از آن مملو از یادگاری‌ها و هدایای یادبود هستند همگی آنرا تبدیل به یک مقصد گردشگری برتر نموده اند.

تاورنا در انتهای غربی روستا نیز دارای قسمتی است از بهترین اغذیه‌هایی که در جزیره وجود دارند.

خلیج مرجانی قبرس درصدی از بهترین وسعت در سواحل آفتابی این جزیره را داراست.

بایک رانندگی کوتاه در شمال پافوس و عبور از مزارع موز و تاکستان‌ها از این جاذبه گردشگری قبرس دیدن می‌نمائید.

این خلیج با ماسه‌های طلایی رنگ، آبهای کم عمق و صخره‌های آهکی خود، یکی از شگفت انگیزترین سواحل قبرس بشمار می‌رود که می‌توانید در آنجا کافه‌ها و یا رستوران‌های یونانی را بیابید که اغذیه و نوشیدنی سرو می‌کنند، تخت‌های آفتابی همراه با چتر برای لذت بردن از آفتاب، و یا وسایل تفریحات آبی پر زرق و برق اجاره می‌دهند.

لفکوشا، نیکوزیا از قرن دهم میلادی پایتخت قبرس بوده است و اکنون یک مقصد گردشگری با کیفیت برای بازدید کنندگان از سراسر دنیاست.

در سال ۱۹۶۳ بخشی از تقسیمات یونان و ترکیه بود اما با مناقشه قبرس میان ترکها و یونانیها به جدا سازی آن انجامید.

امروزه در لفکوشای شمالی که پایتخت قسمت شمالی قبرس است مردمان ترک تبار و مسلمان زندگی می‌کنند و مرکز مهم تجاری با مغازه‌های بسیار، مراکز خرید مدرن، رستوران‌ها و سرگرمی‌ها و همچنین مراکز تولید کننده انواع پارچه، چرم، سفال و پلاستیک می‌باشد.

بخش یونانی نشین آن متشکل از شهری مدرن و امروزی است که در آن هر دو زبان یونانی و ترکی زبان‌های رسمی‌هستند و مردم آن یونانی و ارتدوکس می‌باشند.

بخش جنوبی قبرس جزء اتحادیه اروپاست و پایتخت آن نیکوزیای جنوبی است.

پلاترس که در شیب جنوبی کوهستان ترودوس واقع شده، دهکده ای جذاب است که می‌بایست تابستانها به آنجا سفر کنید تا از درجه حرارت بالا و ازدحام در نقاط تعطیلات دور شوید.

مسیرهایی که در زیر سایه درختان کاج جریان دارند، در کنار آب شفافی که جاری است، آنجا را به مقصد گردشگری برتری تبدیل نموده است و با کمی‌پیاده روی نیز می‌توانید به دیدن بلندترین آبشار قبرس نیز بروید.

در خارج از بزرگراه Lemessos، پلاترس تنها بر پایه دو خیابان پانو و کاتو بنا نهاده شده که در آنجا مهمانخانه‌ها، رستوران‌ها و غذاخوری‌هایی برای مهمانان و همچنین مسیرهای پیاده روی و محوطه‌های پخت و پز وجود دارند.

پروتاراس یک شهر کوچک در شرق آیا ناپا Ayia Napa در ناحیه فاماگوستا و در امتداد خط ساحلی جنوب شرقی جمهوری قبرس است.

این شهر اساسا یک محدوده پر رفت آمد با نقاط تعطیلاتی استثنایی برای رفتن به آنجاست، سواحل شنی فوق العاده، دریای آبی چشمگیر، غذاهای غنی و کلیسای تاریخی خیره کننده همگی این منطقه را از لحاظ گردشگری پرطرفدار کرده است.

اکثر استراحتگاه‌ها دارای حیاط‌های پهن و گسترده هستند که سرشان به سمت پائین به شن‌ها و ماسه‌ها و تختهای آفتابی می‌رسد.

غذاخوری‌های یونانی پروتاراس در امتداد سواحل یافت می‌شوند که مجهز به اغذیه‌های مناسب فوق العاده ای هستند که در کمال آرامش با تماس پاها و شن‌های ساحل می‌توانید از آن لذت ببرید.

بیشترین افرادی که می‌خواهند به تعطیلات بروند ابتدا از لارناکا دیدن می‌کنند چراکه فرودگاه بین المللی اصلی آن نزدیک است.

این شهر در ساحل جنوب شرقی قبرس است و سومین شهر بزرگ قبرس بعد از نیکوزیا و لیماسول بشمار می‌رود.

از ویژگیهای آن می‌توان به دریایی آرام و زیبا، سواحل شنی و آفتابی گرم، غروبهای زیبا، اهالی مهمان نواز، بازیهای آبی فرح بخش و آثار باستانی زیبا اشاره کرد که همگی آنرا از لحاظ گردشگری تبدیل به یکی از پربازدیدترین شهرهای قبرس کرده اند.

جاذبه‌های گردشگری آن شامل آرامگاه هلا سلطان Hala Sultan، موزه باستان شناسی پیریدز Pierides، صومعه استاورونی Stavrovouni، روستای لفکارا Lefkara، ساحل مکنزی Mc Kenzie، خلیج قنات کامارس Kamares، دریاچه نمک و مراکز خرید زیبای لارناکاست.

پافوس که زمانی غرب وحشی قبرس نامیده می‌شد، امروزه یکی از آراسته ترین مناطق شهری جمهوری قبرس قلمداد می‌شود.

این شهر به عنوان گنجینه طبیعی و فرهنگی در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

این شهر در زمان رومی‌ها پایتخت قبرس بوده است و در سالهای اخیر به سرعت مراحل توسعه را طی کرده و اکنون دارای مراکز خرید بزرگ و زیبا، و در کنار آن بازارهای سنتی و صنایع دستی محبوب گردشگران می‌باشد.

همچنین فرودگاه بین المللی آن دومین فرودگاه بزرگ کشور است.

از جاذبه‌های گردشگری آن می‌توان به سایت‌های باستان شناسی آکروپولیس و آدئون، حمام‌های آفرودیت و آدونیس، کلیسای آگیا سولومونی، فواره‌های پگیا، قلعه سارانتا کولونز، قلعه پافوس، آکواریوم پافوس، مقبره پادشاهان، موزائیک‌های پافوس و سواحل زیبای پافوس اشاره کرد.

لیماسول یا به زبان یونانی لمسوس دومین شهر بزرگ قبرس و بندر اصلی ترانزیت آن است که از قرن سیزدهم میلادی تا کنون مرکز اصلی فعالیت بوده است.

با یک تور همراه با راهنمای انگلیسی زبان می‌توانید از دور تا دور بندر دیدن نمائید.

مهمانان زیادی هستند که در طول اقامت خود لیماسول را به عنوان اقامتگاه اصلی خود انتخاب می‌کنند و تورهای گردشگری اطراف را بر می‌گزینند تا از دیگر جاذبه‌های دیدنی جزیره دیدن کنند.

از جاذبه‌های گردشگری آن می‌توان به مراکز خرید مدرن، فستیوال‌های توریستی تابستانی، بارها و رستوران‌های فراوان، قلعه لیماسول و قلعه کولوسی، موزه قبرس، موزه هنرهای فولک و موزه آرکولوجیکال، دریاچه نمک آکروتیری، سواحل داسودی و لدیزمایل و ساحل دولتی با شن‌های سیاه اشاره کرد که همگی این شهر را به مکانی جذاب و دیدنی تبدیل کرده است.

آیا ناپا اساسا مکانی است برای تعطیلات و زندگی شبانه، یک جایگاه مهم و حیاتی و عالی در قلب شهر با تفرجگاه‌های متعدد برای شب زنده داران و کافی شاپ‌های خوب و زیاد که باعث جذب گردشگران و رونق این منطقه شده است.

اما جدای از اینها، سواحل خیره کننده و آفتابی آن نیز از بهترین سواحل برای قدم زدن و لذت بردن از آفتاب و دریا در سرتاسر قبرس است.

آب دریا شفاف، کم عمق و تمیز است و هوا برای ورزش‌های آبی تا ماه اکتبر به اندازه کافی گرم است.

علاوه بر این آیا ناپا دارای منطقه ای تفریحی برای دوستداران فرهنگ و تاریخ نیز دارد که موزه تالاسا و صومعه تاریخی قرن چهاردهم آن نمونه‌هایی جالب برای بازدید می‌باشند.

گردشگران می‌توانند از گشت و گذار در میان غارهای دریایی، پارک جنگلی ملی و دوچرخه سواری در مسیرهای مخصوص نیز لذت ببرند.

از دیگر جاذبه‌های آیا ناپا می‌توان به دماغه گرکو Gerco، پارک مجسمه‌ها، ساحل نیسی، ساحل گرشین Grecian و ورزش‌های هیجان انگیز بانجی جامپینگ اشاره کرد.

ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب بریتانیا یک آمیزه فرمانروایی از سه ایالت مستقل با بیش از ۱۰۰ جزیره است که توسط یک دریا از اروپای مرکزی جدا شده است.

لندن پایتخت آن و همچنین بزرگترین منطقه کلان شهری در انگلستان با مراکز تجاری و بین المللی واقع در حومه آن است.

بریتانیا یک غول اقتصاد جهانی است که بویژه بخاطر صنایع هوا فضا، ساخت اسلحه و صنایع نرم افزاری شناخته شده است.

در این کشور کشاورزی نیز وسیع و در سطح بالایی مکانیزه است.

علاوه براین انگلیس یکی از بهترین مقاصد گردشگری در دنیاست.

از روستاهایی با کلبه‌های پوشیده از کاه گرفته تا اتوبوسهای دو طبقه، یا بزرگترین نمایش بناهای قدیمی‌با معماری باستانی، یا مکانهایی متعلق به اشراف زادگان خارق العاده و یا آب و هوای گرفته و غمگین، این کشور همگی این دیدنیها را باهم دارد.

ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map