برندینگ در منطقه تحت کنترل دولت قبرس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

توجه به برندینگ در منطقه تحت کنترل دولت قبرس و هر جای دیگر چه سودی دارد؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی وب سایت و وب اپلیکیشن و تبلیغات و برندینگ نوآورانه تجربه کنید. با برندینگ در منطقه تحت کنترل دولت قبرس و مداومت و پایداری سعی در ماندگار کردن نام تان در سطح اینترنت باشید. برند کردن یک نام یک اصل اساسی در جذب مشتری و افزایش مشتری میباشد که همیشه دغدغه بازاریابی و تبلیغات بوده است.

شرکت سیماگر یک شرکت نوآور در زمینه تبلیغات و بازاریابی است که با انجام امور خلاقانه سعی در ارائه بهترین راه حل برای پر رونق تر شدن کسب و کار شما دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تحصیل در قبرس - اخذ پذیرش رایگان دانشگاه های قبرس و مشاوره جهت تحصیل در قبرس فهرست مطالب در دنیای امروزی با پیشرفت امکانات تولید محتوا، معمولا اولویت همه افراد دیدن محتوای ویدئویی میباشد.

به همین منظور تصمیم گرفتیم یک فایل ویدئویی در مورد قبرس شمالی و زیبایی های این بهشت مدیترانه ای برای شما در این قسمت قرار دهم و سپس به توضیحات تکمیلی در مورد این جزیزه بپردازم.

پس با دیدن این فایل ویدئویی درباره زیبایی های قبرس شمالی با ما همراه باشید.

  اوضاع سیاسی در جزیره قبرس پیچیده است.

با وجود برخی مشکلات ، بیش از 4 میلیون گردشگر هنوز هم هر سال به دنبال قبرس شمالی می گردند و به دنبال آب و هوای گرم و آفتابی ، طول های طولانی سواحل شنی و آب های آبی مدیترانه ای هستند.

در این پست ، ما سعی کرده ایم قبرس شمالی را از تمام جوانب بررسی کنیم وامیدوارم بتوانیم کنجکاوی شما را برانگیخته کنیم و شما را متقاعد کنیم که هرگونه بازدید از قبرس شمالی سرگرم کننده ، جذاب ، ایمن و راحت خواهد بود.

قبل از شروع ، من فکر می کنم مهم است که ذهنیت شما را آماده کنیم و در مورد چگونگی به وجود آمدن قبرس شمالی صحبت کنیم.

این موضوع کمی پیچیدگی وضعیت سیاسی در جزیره را برای شما روشن خواهد کرد.

در این بخش ، من قصد دارم تا یک موقعیت سیاسی پیچیده را که چندین دهه اتفاق افتاده است برای شما ترسیم کنم و توضیحات خود را در چند پاراگراف خلاصه میکنم.

اصلا بهتر است بگویم مطالب این بخش مهمترین مطالب در مورد این جزیره شگفت انگیز است و توضیح اینکه چرا این جزیره زیبا به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شد.

برای شما یک فایل ویدئویی زیبا تهیه کرده ایم بهتر است مشاهده کنید و سپس توضیحات متنی را بخوانید.

  اگر بخواهم خیلی ساده و خلاصه وار توضیح دهم باید بگویم، همه چیز بازمیگردد به سال 1974 سالی که کودتای نظامی توسط ارتش یونان با هدف الحاق این جزیره به کنترل یونان انجام شد.

پاسخ ترکیه به این حمله پاسخ داد و سرانجام حدود یک سوم جزیره را به دست گرفت و باعث آوارگی و اخراج صدها هزار قبرس یونانی و ترکیه از خانه های آنها شد.

در پایان سال 1974 ، جنگل نظامی یونان فروپاشید و آتش بس اعلام شد.

خط آتش بس سرانجام به منطقه بافر سازمان ملل تبدیل شد ، که امروز نیز به همان صورت باقی مانده است.

جمهوری ترک قبرس شمالی اکنون به عنوان یک کشور واقع در شمال منطقه بافر سازمان ملل است (همانطور که مشخص است “خط سبز”).

ترکیه تنها کشوری است که این کشور را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت می شناسد ، در حالی که بقیه جامعه بین المللی قبرس شمالی را جزئی از جمهوری قبرس میشناسند.

تمامی تلاشها برای حل مسئله قبرس تا به این لحظه بی نتیجه بوده است اما همه ساله برای صلح بین دو قبرس جلساتی برگذار میشود.

بنابراین ، اکنون که کمی در مورد چگونگی به وجود آمدن قبرس شمالی می دانید ، اجازه دهید شما را وارد جزئیات کنم.

در اینجا خلاصه ای از همه چیزهایی که فکر می کنیم باید قبل از بازدید از قبرس شمالی بدانید را نوشته ام.

زبان اصلی در قبرس شمالی ترکی است.

اکثر مردم این کشور به زبان انگلیسی تسلط دارند و کارکنان خدماتی در فروشگاه ها ، رستوران ها و هتل ها به خوبی انگلیسی صحبت می کنند.

علائم جاده ، علائم راهنمایی و اطلاعیه ها به طور کلی به دو زبان ترکی و انگلیسی و گاه به زبان یونانی نیز نوشته می شوند.

از آنجا که قبرس دارای دو گروه قومی تأثیرگذار است ، بسیاری از شهرها در قبرس شمالی با دو نام شناخته می شوند ، یکی از مبدا یونانی و دیگری ترکی.

به عنوان مثال ، شهر توریستی محبوب کرنیا (با اصالت یونانی) نیز به عنوان Girne (ترکی) شناخته می شود ، در حالی که پایتخت نیکوزیا نیز با نام Lefkoşa شناخته می شود.

در حین بازدید ما به نظر می رسید که مطابقت زیادی با استفاده از نام ها وجود ندارد.

علائم جاده به طور کلی هر دو نام را نشان می دهند ، اما علائم قدیمی فقط نوع یونانی را نشان می دهند و علائم جدیدتر فقط ترکی را نشان می دهد.

اتوبوس های  بین شهری عموماً مقصد خود را به زبان ترکی نشان می دادند.

ارتش ترکیه در قبرس شمالی حضور قدرتمند و قابل مشاهده ای دارد.

سربازان ترکیه در تمام منطقه در حال چرخش هستند (به جز اطراف “خط سبز” در نیکوزیا / لفکوشا) ، هنگام کاوش در قلمرو ، به احتمال زیاد با پایگاههای نظامی روبرو خواهید شد.

عکاسی از این پایه ها مجاز نیست ، بنابراین مراقب علائم هشدار دهنده قرمز باشید که در نزدیکی منطقه ممنوعه قرار دارند.

مکان برجسته ای که عکاسی در آن ممنوع است ، شهر ارواح واروشا است.

قبل از حمله ترکیه به قبرس در 1974 ، واروشا یک شهر ساحلی گردشگری پر رونق بود.

از آن زمان تاکنون ، این شهر متروک و برای عموم مردم بسته شده است.

این شهر را می توان از بخش کوچکی از ساحل در نزدیکی هتل Arkin Palm Beach Beach در Famagusta / Gazimağusa دید.

واحد پول رسمی در قبرس شمالی لیر ترکیه است ، هرچند یورو ، دلار آمریکا و استرلینگ پوند انگلیس نیز به طور گسترده پذیرفته شده است.

با وجود همه گزینه ها ، ما توصیه می کنیم فقط با لیر ترکیه انجام دهید زیرا ممکن است در صورت خرید با دلار و یا یورو پول شما را با نرخ پایین تری نسبت به صرافی ها تعویض کنند.

در مناطق توریستی تر، قیمت ها فقط برای یورو برای ارائه به کسانی که از قبرس جنوبی عبور می کنند ، نمایش داده می شوند.

اگر اینگونه است ، فقط از پرسنل بپرسید که قیمت در لیر ترکیه چیست.

دستگاههای خودپرداز را می توان به راحتی در تمام مناطق یافت و بسیاری از آنها کارت های خارجی را می پذیرند.

تقریباً همه آنها گزینه های زبان انگلیسی را ارائه می دهند.

بیشتر دستگاههای خودپرداز یورو و پوند استرلینگ انگلیس را نیز توزیع می کردند.

کشور قبرس شمالی جزو امن ترین کشورهای دنیا محسوب میشود.

علی رغم تنش های سیاسی ، قبرس شمالی در حال حاضر کاملاً بی خطر است و اکثریت قریب به اتفاق بازدید کنندگان مشکلی را در طول بازدید خود تجربه نمی کنند.

اوضاع سیاسی تا حدی پرتنش است ، اما خشن نیست.

تعداد جرم و جنایات برای یک مقصد اروپایی نسبتاً کم است و از نظر آماری کم تر از تعداد در قبرس جنوبی است.

فقط همان احتیاط را که در طول سفر به هر مقصد اروپایی دیگر انجام می دهید اعمال کنید و هیچ نگرانی برایتان نخواهد داشت.

البته میتوانید برای آشنایی بیشتر با امنیت قبرس به مقاله ای در همین سایت مراجعه کنید که بطور کامل به این موضوع پرداخته ایم.

برای خواندن این مقاله روی این قسمت کلیک کنید.

گربه ها و سگ های ولگرد می توانند در همه جای قبرس شمالی یافت شوند.

گروهی از سگ ها را می توان در پارکینگ های سوپر مارکت ها و حتی در اماکن گردشگری قبرس مشاهده کرد ، گربه ها هم وضعیتی مشابه دارند بطوری که گربه ها به طور ناگهانی می توانند در هر مکانی ، حتی در داخل رستوران ها و مغازه ها ظاهر شوند.

زیرا مردم قبرس رفتار بسیار خوب و مناسبی با حیوانات دارند.

تقریباً همه حیواناتی که دیده میشوند از نظر سلامتی و وضعیت مطلوبی به سر می برند ، در حالی که برخی از آنها به طرز واضحی برچسب خورده اند تا نشان دهند که وضعیت سلامتی آنها بطور کامل کنترل میشود و دارای شناسنامه هستند.

در طول مدتی که درکشور قبرس زندگی کردم هیچکدام از حیوانات هیچگونه تجاوز به ما نشان ندادند و بالعکس کاملاً شیرین بودند.

به نظر می رسد که افراد محلی تحمل بالایی را برای گربه ها دارند ، و اغلب درها را برای آنها باز می کنند و به آنها غذا میدهند.

از همان ابتدا و زمان جدا شدن قبرس شمالی و چنوبی، شهر نیکوزیا نیز به دو قسمت تقسیم شد.

نام این شهر در قسمت قبرس شمالی لفکشا و در قسمت قبرس جنوبی نیکوزیا نام گذاری شد.

که در واقع یک شهر است که از میان آن دیوار کشی شده است.

می توانید مطالب کاملتری را در مورد پایتخت قبرس در صفحه مربوط به آن در همین سایت مطالعه کنید.

از قسمت های مختلف شهر نیکوزیا بین دو قبرس راه وجود دارد، حتی در قسمت بازار قدیمی شهر دقیقا این تقسیم مشهود است، بطوریکه نیمی از بازار در سمت شمال و ادامه آن در قبرس جنوب میباشد.

  نماینده و کارشناس رسمی تحصیل در خارج از کشور نوشته بعدی پزشکی قبرس مشترک با تهران پرچم قبرس مرز قبرس شمالی و جنوبی قبرس شمالی بهتره یا جنوبی عکس از قبرس ایرانیان قبرس شمالی نامه مختار در قبرس چیست ؟ ویزای قبرس پایتخت قبرس واحد پول قبرس فرهنگ مردم قبرس آب و هوای قبرس شمالی نقشه قبرس امنیت قبرس فرودگاه قبرس شمالی آدرس ایمیل شما بصورت محرمانه نزد ما باقی خواهد ماند.

اگر تیک بالا را بزنید، نام و مشخصات شما به منظور کامنت های بعدی در سایت ذخیره میشود.

تحصیل در قبرس دانشگاه مدیترانه شرقی دانشگاه بین المللی قبرس دانشگاه خاور نزدیک تحصیل کارشناسی در قبرس تحصیل کارشناسی ارشد در قبرس تحصیل دکترا در قبرس بورسیه تحصیلی قبرس هزینه زندگی و تحصیل در قبرس آشنایی با کشور قبرس شمالی اخذ ویزای قبرس شمالی و جنوبی تحصیل در قبرس اعزام دانشجو به قبرس شرایط ثبت نام در دانشگاه قبرس دوره زبان انگلیسی در قبرس سوالات متداول تحصیل در قبرس درباره قبرس پرچم قبرس مرز قبرس شمالی و جنوبی قبرس شمالی بهتره یا جنوبی عکس از قبرس این وبسایت متعلق به موسسه حقوقی دادمهر عدالت، نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در ایران میباشد، که به لحاظ محتوا در ایران و در خصوص امر مهاجرت به قبرس بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است .

موسسه حقوقی دادمهر عدالت دارای دفتر در کشور ایران و قبرس بوده و کلیه مراحل اخذ پذیرش توسط این نمایندگی بصورت رایگان انجام میشود.

موسسه حقوقی دادمهر عدالت قبول پرونده های وکالت مشاوره و برنامه ریزی آزمون وکالت خرید ملک در قبرس شمالی پرسش و پاسخ آنلاین دانشجویان قبرس تحصیل در ترکیه   آخرین مطالب وب سایت اعزام دانشجو به قبرس شرایط ثبت نام در دانشگاه قبرس تحصیل در قبرس | بررسی تمام شرایط تحصیل در قبرس شمالی Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map