برندینگ در پافوس قبرس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در پافوس قبرس شما میتوانید اپلیکیشن شخصی خودتان را که معرف کسب و کارتان است در سطح اینترنت خوشچهره کنید تا با آگاه سازی و اطلاع از خدمات مشتریان بیشتری را جذب نمایید. برندینگ یک امر بسیار مهم در نقش بستن حس خرید و فروش در زهن مشتری میباشد.

برند شدن یک نام تجاری برابر با تمام زحماتی است یک شرکت برای تولید محصول تا عرضه آن در بازار میکشد. برندینگ یک اصل اساسی در بازاریابی میباشد که باعث افزایش مشتری و تسهیل خرید و فروش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فرقی نمی‌کند که شما طرفدار خرید مارک‌های مد روز اروپایی باشید، یا خرید کالاهای دست‌ساز محلی، سوغات تاریخی یا کالاهای چرمی با کیفیت خوب، به هر حال در قبرس موقعیت‌های فوق‌العاده‌ای برای سلایق مختلف وجود دارد که می‌توان با تکیه بر آن‌ها خریدی خوشایند و دلچسب انجام داد.

قبرس جاهای زیادی برای خرید دارد و فارغ از این که کدام ناحیه اقامت دارید فقط باید بدانید کجا بروید.

ما در این مقاله بهترین مکان‌ها برای خرید را معرفی می‌کنیم و شما را برای خریدی رضایت‌بخش با تور قبرس راهنمایی می‌کنیم.

  پافوس یکی از دیدنی‌ترین مناطق قبرس است که به شما فرصت بازدید از جاهای مختلف و مکان‌های تاریخی را می‌دهد.

به علاوه پافوس یکی از بهترین جاها برای خرید کردن هم هست.

The Place بازاری فرهنگی و تاریخی با کلی لوازم جذاب بومی و سنتی زیباست که دوست دارید همه آن‌ها را با خودتان به خانه ببرید.

در این بازار شما می‌توانید طیفی از غذاهای عجیب و غریب، هنرهای سنتی قبرس و کالاهای دست‌ساز ساخته شده توسط استادان قدیمی را پیدا کنید و از خوردن غذاهای خانگی لذت ببرید.

اما اگر دوست دارید به جای بازار از خیابان‌های اصلی خرید در پافوس دیدن کنید باید به Posidonos، Apostolou Pavlou و Makarios بروید.

به عبارتی از هر سلیقه‌ای که باشید پافوس همان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

   بهترین رستوران‌های پافوس در کنار منظره‌ی شگفت‌انگیز دریا         اگرچه این یک بازارچه سنتی یا مرکز خرید نیست، اما اگر می‌خواهید خودتان را در فرهنگ محلی قبرس و غذاهای متنوع آن غرق کنید اینجا یکی از بهترین مکان‌هایی‌ست که حتما باید برای بازدید از آن برنام‌ریزی کنید.

انواعی از خوراکی‌های تند، غذاهای سنتی هندوستان، گیاهان معطر، روغن‌های مختلف، ادویه‌جات عجیب و غریب، نوشیدنی‌های سنتی و بسیاری دیگر در این فروشگاه وجود دارد که ماجراجویی جذابی را به شما پیشکش می‌کنند که بهتر است از آن غافل نشوید.

          آدرس: 7 Savva Geoggiou, Peristerona, Paphos 8810, Cyprus تلفن: +357 99 104622     اگر قصد خرید در نیکوزیا را دارید، مرکز خرید نیکوزیا یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در شهر است که نه تنها شما را با معماری مسحور کننده و شکوه و عظمت خود غافلگیر می‌کند، بلکه برندهای بی‌شماری از مد روز آسیایی و اروپایی و محلی را در دسترس شما قرار می‌دهد.

این مرکز خرید در طبقات مختلف انواعی از مارک‌های شناخته شده مد روز، لوازم هنری، مبلمان و سایر محصولات را عرضه می‌کند.

اگر همانطور که بین طبقات گردش می‌کنید و بین فروشگاه‌ها سرگردانید احساس گرسنگی کردید می‌توانید به فود کورت مجتمع بروید که با برخی از برندهای غذایی زنجیری و شناخته شده دنیا پر شده، و هر آنچه دوست دارید را سفارش دهید و میل کنید.

در واقع برای خانواده‌ها گردش در این مرکز خرید روزی خوش را رقم می‌زند.

اگر دوست دارید به جای گردش در محیطی محدود و بسته در خیابان آزادانه قدم بزنید از تماشای مردم و محیط بیرونی لذت ببرید و در عین حال پشت ویترین مغازه‌ها وقت تلف کنید پس به خیابان‌های Makarios، Stasikratous و خیابان Ledra بروید که برای خرید و قدم زنی بسیار معروف هستند.

  جذاب‌ترین فعالیت‌هایی که بهتر است در سفر به نیکوزیا، پایتخت قبرس انجام دهید         آدرس: 2 Madrid Street, Nicosia 2306 تلفن: +357 77 770710     بدون شک بهترین مرکز خرید لیماسول که در چندین بخش برندهای مختلف مدرن روز دنیا و محصولات متنوع را عرضه می‌کند مای مال است.

از پوشاک و مارک‌های لوکس گرفته تا لوازم خانگی، مبلمان، اسباب بازی‌های دیجیتالی، لوازم سفالی، بازی‌های ویدئویی، کتاب‌ها، مواد غذایی و بسیاری موارد دیگر در این مرکز خرید عرضه می‌شود.

در واقع شما با رفتن به این بازار بزرگ امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از محصولات و مارک‌های تجاری دنیا را زیر یک سقف خواهید داشت.

My Mall یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید قبرس است که با طراحی نمای شیشه‌ایش نظرها را به خود جلب می‌کند.

با این همه خیلی از فروشگاه‌های محبوب را می‌توانید در خیابان‌های Anexartisias، Makarios و جاده ساحلی Georgeiou A پیدا کنید.

  ۸ رستوران ویژه در لیماسول برای نوش جان کردن بهترین صبحانه‌ها در سفر         آدرس: Franklin Roosevelt 285, Limassol, Cyprus تلفن: +357 25 343777     لارناکا در حال حاضر شاهد بزرگ‌ترین مرکز خرید خود یعنی مرکز خرید متروپلیس است که هنوز در حال توسعه و پیشرفت‌ست.

این مرکز خرید جامع در مساحت 33 هزار متر مربعی طوری طراحی شده که همه لوازم و اقلام را در بگیرد.

این مرکز خرید سعی کرده به نوعی خدمات‌رسانی کند که پاسخگوی تمامی نیازهای بازدیدکگنندگان خود باشد.

Metropolis Mall با مارک‌های مهم و لاکچری مد، طراحان محلی، سینماها، سوپر مارکت‌ها، مناطق بازی کودکان، سالن‌های تفریحی و انواع رستوران‌ها و کافه‌ها، دارای فروشگاه‌های خرده فروشی گسترده‌ای است که به کل سطح خرید را در شما چند لول بالا می‌برد.

شما می‌توانید در این مرکز خرید روزی خانوادگی و همه چیز تمام را تجربه کرده و از امکانات متنوع آن بهره ببرید.

  ۹ نقطه فوق‌العاده در لارناکا برای خرید بهترین سوغاتی‌های سفر به قبرس       آدرس: Larnaca, Cyprus تلفن: +27 12 656 8957 عضویت در تلگرام عضویت در اینستاگرام در خبرنامه عضو شوید در خبرنامه مقتدر سیر عضو شوید دریافت تورهای لحظه آخری و تخفیف‌های بی‌نظیر

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map