برندینگ در مجیدیه و شمس آباد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در مجیدیه و شمس آباد در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تسهیل روابط مشتریان و افزایش فروش و کسب در آمد بیشتر همگی مجموعه عواملی هستند که در اصل وابستگی به برنامه ها و طرح های شما در تبلیغات دارد. تبلیغات و برندینگ دو اصل جدا ناپذیر از هم هستند که در اصل در کنار هم برای تسهیل بازاریابی میباشند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه وب اپلیکیشن های اینترنتی میباشد که پس از تولید به صورت تخصصی به تبلیغات و بازاریابی و برندینگ آن میپردازد و در صال شما را بعد از طراحی به سمت موفقیت هدایت میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

لطفا کمی منتظر بمانید 2 خرید زمان باقیمانده اشتراک با دوستان شمس آباد، مجیدیه شمالی،خیابان استاد حسن بنا،خیابان ابوالحسنی،پلاک 14، طبقه 3، واحد10 - شماره تماس:22534926 کلاس کنکور زیست در آموزشگاه علمی دخترانه هوش آذین مدت زمان آموزش هر پکیج: چهار جلسه ٩٠ دقيقه ای شامل درك مفاهيم و نكته و تست نام استاد: دكتر زهرا مهرآور آموزشگاه علمی دخترانه هوش آذین دارای فضای آرام و مناسب جهت آموزش فرصت استفاده از 25 مهر تا 30 مهر 1399 هر نت برگ برای یک نفر مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی ارائه پرینت الزامی نیست.

فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید هر نت برگی مجاز به استفاده از یک نت برگ است تلفن جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر: 22534926 لطفا پس از خرید حتما با آموزشگاه علمی دخترانه هوش آذین تماس گرفته و ساعت خود را ذخیره نمایید در غیر این صورت آموزشگاه علمی دخترانه هوش آذین هیچگونه م سئو لیتی در خصوص پر شدن ظرفیت کلاس نخواهد داشت  نت برگی عزیز استفاده از نت برگ خود را به روزهای پایانی موکول ننمایید وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نیست قبل از تهیه نت برگ بررسیهای لازم را به عمل آورید کسب و کار ملزم به رعایت کلیه موارد درج شده در این پیشنهاد است کسب و کار حق دریافت هیچ گونه وجه اضافی به جز هزینه های درج شده ، بابت این پیشنهاد را ندارد  آمادگی برای کنکور یکی از مهم ترین بخش هایی است که هر دانش آموز در طی مراحل تحصیلی خود با آن روبرو می شود.

کلاس های کنکور موسسه علمی دخترانه هوش آذین برای درس زیست با تخفیف مناسب برای شما ارائه شده است.

اولین جلسه عالی .

آموزش عالی ولی فقط من یک نفر بودم شادی قنبری سلام ،خسته نباشید ، چهار جلسه پونزده تومنه؟؟ نت برگ شادی قنبری عزیز، بله 4 جلسه ایی 90 دقیقه ایی 15000 هزار تومان می باشد .

با سپاس ارایه تخفیف‌های باورنکردنی و دوره‌ای در روز‌های خاص خرید نت برگ با پرداخت آنلاین در هر ساعتی از شبانه روز بررسی کیفیت خدمات و کالاها توسط کارشناسان مربوطه حفظ حریم خصوصی کاربران در بستر تجارت الکترونیک ایمن در تمامی مراحل سفارش پشتیبانی نت‌برگ کنار شماست نت‌برگ اولین و بزرگترین سایت تخفیف گروهی در ایران است که به صورت روزانه پیشنهاداتی متنوع و باورنکردنی را با ۴۰ تا ۹۹ درصد تخفیف از بهترین مکان‌های شهر شامل رستوران‌ها، مراکز ورزشی، تفریحی، رفاهی، فرهنگی، هنری، بهداشتی، آرایشی و غیره را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

«تخفیف های هیجان‌انگیز»، «خرید ارزان‌تر و بدون واسطه»، «صرفه جویی در زمان و هزینه»، «تضمین کیفیت خدمات» و «پشتیبانی کامل در تمام مراحل» برگ برنده نت‌برگ برای کاربران خود محسوب می‌شوند.

نت‌برگ با بکارگیری شیوه های نوین تبلیغاتی و تمرکز روزانه روی کالا ها و سرویس های خدماتی و رفاهی، فرآیند انتخاب را برای اعضای خود آسان کرده و همچنین با استفاده از قدرت خرید گروهی پیشنهادات مورد نظر را به قیمتی عرضه می‌کند که به سختی می‌توان از خرید آن صرف نظر کرد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب‌سایت نت‌برگ و همچنین ارائه خدمات روی انواع گوشی‌ها و تبلت‌ها با استفاده از اپلیکیشن موبایل نت‌برگ این امکان را به خانواده میلیونی نت‌برگ می‌دهد تا در اسرع وقت و به ساده‌ترین شکل ممکن بتوانند به کلیه پیشنهادهای نت‌برگ دسترسی داشته و از امکانات ارائه‌شده آن بهره‌مند شوند.

پیشنهادات نت‌برگ به طور کلی به دو دسته آنی و غیر آنی تقسیم می‌گردند که «نت‌برگ‌های آنی» بلافاصله پس از خرید تا لحظه پایان زمان استفاده آن‌ها، دارای اعتبار بوده و قابل استفاده می‌باشند.

همچنین «نت‌برگ‌های غیر آنی» نیز پیشنهاداتی هستند که پس از خرید آن‌ها، کاربران می‌بایست به منظور استفاده از نت‌برگ‌های خود، تا اتمام مهلت خرید آن پیشنهاد بر روی سایت نت‌برگ، صبر نمایند.

برای استفاده از نت‌برگ تنها کافی‌ست پیشنهاد مورد نظر خود را خریداری نمایید و با ارائه کد های اختصاصی خود به فروشنده که از طریق ایمیل، حساب کاربری‌ و یا پیامک در دسترس شما قرار می‌گیرند، از پیشنهاد و قیمت باورنکردنی نت ‌برگ لذت برده و لحظات خوش و زیبایی را تجربه کنید.

لازم به ذکر است نت‌برگ هم‌اکنون در اکثر شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه و غیره مشغول به فعالیت و ارائه خدمات روزانه می‌باشد.

برای شماره تلفن همراه وارد شده، رمز یکبار مصرف ارسال خواهد شد مدت زمان باقی مانده برای ارسال مجدد کد با کامل کردن اطلاعات حساب کاربری ، لیست سفارش ها ، تراکنش ها و .

.

.

را در حساب کاربری تان ببینید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map