برندینگ در کیونگ سانگنام کره جنوبی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در کیونگ سانگنام کره جنوبی شما میتوانید یک محصول یا یک خدمات را به نحوی ارائه دهید که مشتری با دیدن نام برند شما حس اعتماد و علاقه مندی را در خود ایجاد کند. در برند کردن یک نام مجموعه عوامل مختلفی اثر گذار است که میبایست تمامی این نکات رعایت شود تا نام یک برند تبدیل به یک نام ماندگار در قاب ذهن مشتری شود.

شرکت سیماگر دارای یک تیم قدرتمند برندینگ میباشد که در این زمینه میتواند استراتژی و برنامه ریزی قوی را به شما مشاوره و ارائه نماید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

جهان هم‌رسانی این مطلب: وزارت خارجه کره جنوبی روز سه‌شنبه اعلام کرد که سعید بادامچی، سفیر ایران در این کشور را احضار کرده تا مراتب تاسف خود را نسبت به اظهارات مقام‌های ایرانی درباره کره جنوبی ابراز دارد.

احضار سفیر ایران بعد از آن انجام می‌شود که مقام‌های وزارت خارجه ایران از احتمال پیگیری قانونی و حقوقی در مجامع بین‌المللی علیه کره جنوبی خبر دادند.

کره جنوبی بخشی از دارایی‌های ایران در این کشور را بلوکه کرده و به دلیل تحریم‌های آمریکا آن‌ را به ایران پس نمی‌دهد.

۷ میلیارد دلار از پول‌های ایران در دو بانک کره جنوبی مسدود شده و سئول به دلیل تحریم‌های آمریکا از پرداخت آن خودداری می‌کند.

بعد از دستور حسن روحانی در خصوص پیگیری‌های حقوقی در مجامع قضایی بین‌المللی، علی ربیعی سخنگوی دولت هفته گذشته اعلام کرد: «کمیته‌ای در وزارت خارجه و وزارتخانه‌های ذیربط برای پیگیری بازگرداندن اموال بلوکه شده کشور در کره تشکیل شده و امیدواریم کره جنوبی از اخلاق در تجارت تبعیت کند و بدهی‌های خود به ملت ایران را بازگرداند.

در غیر این صورت ما اقدامات مقتضی را در مجامع بین‌المللی انجام خواهیم داد.

» خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی گزارش داده است کوه کیونگ-سوک، مدیرکل امور آفریقا و خاورمیانه وزارت خارجه کره جنوبی در این دیدار از اظهارات سخنگوی وزارت خارجه ایران که اعلام کرده بود ممکن است تهران از کره جنوبی شکایت کند، ابراز تاسف کرد.

کیم این-چول، سخنگوی وزارت خارجه کره جنوبی نیز در نشستی مطبوعاتی در خصوص دیدار سفیر ایران با مقام‌های کره‌ای تاکید کرد که سعید بادامچی در آن دیدار اعلام کرده که تهران به دنبال تفاهم با کره جنوبی بر سر این موضوع است.

دارایی‌های ایران به ارزش ۷ میلیارد دلار از ماه سپتامبر سال گذشته در کره جنوبی مسدود شده و سئول می‌گوید به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه نفت ایران نمی‌تواند پول‌های ایران را آزاد کند.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید هم‌رسانی این مطلب: مطالب بیشتر درباره مطالب بیشتر درباره

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map