تبلیغات در آن نجف عراق

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در آن نجف عراق کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با پایان یافتن دوران سیاه سلطه داعش بر عراق که با کشتار، ویرانی و آسیب‌های جدی به کشور، فرهنگ و مردم عراق همراه بود، دوران جدیدی در عراق … دهوک، استانی کردنشین در شمال عراق است که مردم آن به گویش کرمانجی (از گویش‌های ربان کردی) صحبت می‌کنند.

این شهر در قدیم از مراکز تجاری … تاریخچه و اتفاقات که منجر به مهاجرت بین مردمان کشور ایران و در تاریخ شده است را در این مطلب مرور می‌کنیم.

در بخش استان‌ها‌ در مورد بناها و آثار تاریخی صحبت به میان آمده است اما در این مطلب می‌خواهیم با معروفترین بناهای تاریخی این کشور به … قهوه‌خانه‌ها در بغداد مکان‌هایی برای جمع شدن افراد هستند که در آنجا برای دیدار و گذران اوقات، یکدیگر را ملاقات می‌کنند.

بعضی اوقات … با افول پدیده شوم داعش، سمت و سوی سیاست خارجی عراق در راستای سیاستی متوازن قرار گرفته است که از جهت‌گیری‌های تازه‌ دولت عراق در محیط … در دو جدول این مطلب لیست وزارتخانه ها و نهادهای اصلی دولتی کشور عراق به همراه پایگاه‌های اینترنتی آن‌ها آورده شده است.

هیاتی از استان «حلبچه» در اقلیم کردستان عراق در دیدار با رئیس اداره گذرگاه‌های مرزی این کشور درخواست خود برای گشایش گذرگاه مرزی جدیدی با ایران را بررسی کرد.

به گزارش عراق یار به نقل از رسانه های عراقی، در بیانیه اداره گذرگاههای مرزی عراق آمده است: هیاتی رسمی از استان حلبچه در اقلیم کردستان عراق ذیربط در امور گذرگاههای مرزی عصر دوشنبه با سرلشکر «عمر عدنان الوائلی» رئیس اداره گذرگاه‌های مرزی عراق دیدار کرد.

این بیانیه افزود: در این دیدار، درخواست هیات یاد شده برای گشودن یک گذرگاه مرزی برای مبادله تجاری با جمهوری اسلامی ایران در جهت خدمت به مردم «حلبچه» مورد بحث قرار گرفت تا فرصتی واقعی برای کار مردم این استان و بهبود شرایط زندگی آنها برای از بین بردن بیکاری و به کارگیری نیروی کار فراهم شود.

سرلشکر الوائلی گفت: اداره گذرگاه‌های فدرال پس از ارائه موضوع به مراجع تصمیم گیر، گام های جدی در مورد این پیشنهاد را بر خواهد داشت و همچنین درخواست را ارزیابی و با ارائه آن در جلسه هیئت مدیره اداره گذرگاه‌های فدرال، مسیرهای رسمی را دنبال خواهد کرد تا تصمیم های لازم توسط اعضا گرفته شود.

به گفته این مقام اداره متبوع او گام های بعدی را با ارسال تیم های فنی به گذرگاه پیشنهادی و ارائه مطالعه امکان سنجی اقتصادی و اجتماعی آن برداشته و نتایج را به مراجع عالی دولتی برای تصمیم گیری مناسب ارایه خواهد کرد.

اقلیم کردستان عراق هم اکنون دارای چهار مرز رسمی با جمهوری اسلامی ایران شامل «حاج عمران»، «باشماق»، «گرمیان»، «پرویزخان» و یک گذرگاه با ترکیه با نام «ابراهیم خلیل» است.

وزیر آموزش و پژوهشهای علمی و تکنولوژی عراق در دیدار با غلامرضا اباذری، گسترش همکاری‌های علمی و دانشگاهی را در سطح بین الملل دانست و سیر همکاری های دوجانبه بین دوکشور را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش عراق یار به نقل از مهر، غلامرضا اباذری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد در محل وزارت علوم و تکنولوژی عراق با وزیر آموزش و پژوهشهای علمی و تکنولوژی، نبیل کاظم عبدالصاحب دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار نبیل کاظم عبدالصاحب ضمن خوش آمدگویی به رایزن فرهنگی کشورمان ، اراده وزارت علوم عراق را بر گسترش همکاریهای علمی و دانشگاهی در سطح بین الملل دانست و سیر همکاری های دوجانبه بین دوکشور را مثبت ارزیابی کرد.

حجت الاسلام اباذری ضمن تشکر از وزیر علوم و تکنولوژی کشور عراق از همکاری های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف علمی و دانشگاهی بین دو کشور، به تقویت روابط بیش از پیش تاکید کرد.

در ادامه اباذری از غسان حمید، حازم باقر ، علاء و موسی برای برگزاری جلسه  وبینار پیشین با م سئو لین وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران که در 11 محور انجام شد قدردانی کرد.

در این جلسه از طرف وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران، پرفسور حسین سالار املی قائم مقام وزیر در امور بین الملل وزارت علوم ، عبدالحمید علیزاده  معاون مرکزهمکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، کافی رییس دانشگاه فردوسی مشهد، خانم ملانظری رییس دانشگاه الزهرا، اقای بروجردی معاون بین الملل دانشگاه آزاد و حسن کلاته رییس اداره همکاری های دو جانبه مرکز همکاری‌های علمی بین المللی وزارت علوم حضور آنلاین داشتند.

رایزن فرهنگی کشورمان در محورهایی همچون تسریع در افتتاح شعبه دانشگاه علوم پزشکی تهران در کربلا، رسیدگی به درخواستهای تاسیس شعبه های جدید از طرف دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران که از جمله آنها می توان به دانشگاه علوم پزشکی ایران، الزهرا (س)، جامعه المصطفی و فردوسی مشهد، بررسی آخرین وضعیت تفاهمنامه سازمان سمت و وزارت آموزش عالی عراق، برداشتن تعلیق های صورت گرفته نسبت به دانشگاه های جامعه المصطفی (ص) و دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و دانشگاه کاشان  و سفر هیات وزارت آموزش عالی عراق به جمهوری اسلامی ایران به دعوت وزارت علوم و سه دانشگاه آزاد اسلامی، فردوسی مشهد و صنعتی شیراز با وزیر آموزش عالی و تکنولوژی کشور عراق گفتگو کرد.

همچنین در پایان این دیدار در خصوص سفر هیات انتخابی وزارت آموزش عالی عراق به ایران از طرف وزیر آموزش و پژوهشهای علمی و تکنولوژی، نبیل کاظم عبدالصاحب مورد موافقت قرار گرفت و وی گفت: این سفر می تواند به رفع موارد زیادی از مسائل حوزه های علمی و دانشگاهی بیانجامد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه در حال حاضر دو شرکت هواپیمایی ایرانی به نجف پرواز دارند، گفت: این پروازها زیارتی نیست.

به گزارش عراق یار به نقل از فارس، مقصود اسعدی سامانی درباره پروازهای ایران به عراق و نجف، اظهار داشت: در حال حاضر دو شرکت هواپیمایی آسمان و قشم ایر به نجف پرواز دارند اما این پروازها زیارتی و برای جابه جایی زوار نیست.

وی افزود: این پروازهای در واقع برای افرادی است که ویزای عراق و تبعیت کشور عراق را داشته باشند؛ البته مسافران این پروازها برای انجام سفر حتما باید تست منفی کرونا داشته باشند و این موضوع برای برای همه مسافران ضروری است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی تاکید کرد: این پروازها بین تهران و نجف عمدتاً برای انتقال عراقی هایی است که قصد سفر به ایران به دلایلی نظیر درمان و غیره دارند که از طرف کشور عراق برای آنها ویزا صادر می‌شود و این پروازها زیارتی نیست.

اسعدی سامانی اضافه کرد: ویزای عراقی ها برای سفر به ایران از طریق سفارت یا کنسولگری های ایران در کربلا و نجف صادر می شود.

بنابراین یکی از شرایط شرکت های هواپیمایی برای پروازهای نجف ارائه تست منفی کرونا برای مسافران بالای 12 سال است؛ همچنین ارائه ویزای معتبر کاری یا گواهی اقامت از مواردی است که برای انجام این پرواز ضروری است.

همچنین مسافران دارای گذرنامه ایرانی و کارت هویت عراقی مشروط به یکسان بودن همه مندرجات در هر دو کارت امکان سفر به کشور عراق را دارند.

در دیدار مجازی رایزن فرهنگی ایران در عراق با معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران بر لزوم توسعه همکاری‌های مشترک علمی و دانشگاهی بین دو کشور تأکید شد.

به گزارش عراق یار به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت‌الاسلام غلامرضا اباذری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد با قصی الحیدری، مشاور نخست وزیر سابق کشور عراق و عضو هیأت مدیره مجلس التنمیه المستقل و محمد حسین اسدی، مدیر اجرایی مجلس التنمیه المستقل با مقتدایی، معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران، یگانه، مشاور حوزه درمان ریاست دانشگاه و صفاییان، مشاور حوزه عراق و گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران به صورت آنلاین در بستر مجازی برنامه google meet دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار که به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران انجام شد، در راستای تقویت همکاری‌های علمی و دانشگاهی بین دو کشور بود.

در این جلسه، نسبت به همکاری در حوزه‌های آموزش پزشکی، مساله مهم درمان، تاسیس شعبه دانشگاه علوم پزشکی ایران در عراق و انتقال تجربه‌های جامعه پزشکی ایران به عراق تبادل نظر شد.

همچنین مقرر شد؛ تا هیأتی از طرف دانشگاه علوم پزشکی ایران جهت بررسی ظرفیت‌ها و برآورد نیازها به دعوت مؤسسه التنمیه المستقل به کشور عراق سفر کنند.

قبل از انجام سفر هیأت منتخب دانشگاه پیشنویس توافقنامه آماده و پس از بررسی مواد و محتوای مورد توافق توسط دو طرف، توافقنامه نهایی در زمان حضور هیأت جهت همکاری‌ها منعقد میشود.

از موارد دیگر مطرح شده در این جلسه اعزام دانشجو، شرایط پذیرش دانشجویان و تخفیفات، توجه به تخصص‌های مورد نیاز کشور عراق و اعزام پزشکان متخصص ایرانی برای تشخیص دقیق بیماری در کشور عراق بوده است.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید بازار انرژی عراق یکی از مهم‌ترین بازارهایی است که ایران می‌تواند در آن نقش آفرینی کند، هرچند محوریت دولت در آن محدودیت‌هایی به وجود آورده است.

حمیدرضا صالحی اظهار کرد: عراق از نظر زیرساخت‌های لازم برای تامین انرژی همچنان محدودیت‌های جدی دارد؛ از این رو تامین نیازهای خود از کشورهای همسایه و به طور خاص ایران، یکی از گزینه‌هایی است که دولت بغداد در سال‌های گذشته همواره آن را دنبال کرده است.

به گفته وی، این نیاز تا حدی بوده که حتی در سال‌های اخیر نیز دولت آمریکا صادرات برق ایران به عراق را از محدودیت‌های تحریمی مستثنی کرده و اخیرا نیز مجوز تداوم صادرات در این حوزه برای مدت یک و نیم ماه صادر شد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران با بیان اینکه ایران نتوانسته از این فرصت برای تامین منابع مالی لازم برای اداره کشور استفاده کند، بیان کرد: صادرات برق به عراق از سوی دولت انجام می‌شود و با توجه به تحریم‌های بانکی، عراق پول حاصل از این صادرات را پرداخت نمی‌کند و از این رو دولت مجبور شده به سراغ طراحی راه حل‌های مختلف برود تا درآمد به کشور بازگردد.

این در حالی است که اگر برق از سوی بخش خصوصی صادر می‌شد، بازگشت آن به کشور نیز آسان تر بود.

صالحی با اشاره به ظرفیت کلان حوزه انرژی در عراق، تاکید کرد: براورد ما این است که در این حوزه بازاری 10 تا 20 میلیارد دلاری برای صادرات ایران به عراق وجود دارد.

این عدد از صادرات مستقیم برق آغاز شده و تا صادرات خدمات فنی و مهندسی را شامل می‌شود.

اما به دست آوردن این بازار نیاز به طراحی یک برنامه بلندمدت و آمادگی برای رقابت با دیگر کشورها دارد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه ما بعد از این سال‌های طولانی هنوز در عراق یک دفتر تجاری که به اوضاع مسلط باشد و بتواند برای فعالان اقتصادی ایران فرصت سازی کند نداریم، نشان دهنده نادیده گرفتن ظرفیت‌های مهم کشور در این حوزه است.

این در حالی است که اگر برنامه ریزی درستی صورت گیرد، قطعا شانس حضور در این بازار با قدرت بسیار زیاد را خواهیم داشت.

با وجود تحریم‌های حداکثری آمریکا علیه ایران، کاخ سفید صادرات برق ایران به عراق را در فهرست معافیت‌های صادراتی قرار داده است.

این در حالی است که به دلیل تحریم‌های بانکی ایران در بازگشت ارز حاصل از صادرات خود با مشکلات جدی مواجه بوده و از همین رو در ماه‌های گذشته ناصر همتی – رییس کل بانک مرکزی – دو بار به بغداد سفر کرد تا در جریان دیدار با مقامات عراقی، مقدمات بازگشت این ارز به کشور را فراهم کند.

وزارت خارجه آمریکا یک معافیت 45 روزه برای عراق صادر کرد که به این کشور اجازه می دهد به واردات برق از ایران ادامه دهد.

به گزارش عراق یار به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد وزیر خارجه معافیت از تحریمهای ایران را برای عراق تمدید کرده تا مبادلات مالی مربوط به واردات برق از ایران را انجام دهد.

این معافیت تضمین می کند که عراق نیازهای انرژی کوتاه مدت خود را تامین کرده و همزمان اقداماتی برای کاهش واردات انرژی از ایران انجام دهد.

معافیت 60 روزه قبلی قرار است 22 نوامبر به پایان برسد.

عراق به دلیل قطعیهای مکرر برق و مشعل سوزی در میادین نفتی، به واردات نیاز دارد.

وزارت خارجه آمریکا تمدید معافیتها را نشانه موفقیت دیپلماتیک میان واشنگتن و بغداد توصیف کرد.

این دو کشور در جریان سفر مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق به واشنگتن در ماه اوت، توافقهای انرژی متعددی را امضا کردند.

گفتنی است در سفر الکاظمی به واشنگتن، وزارت برق عراق قراردادهایی با چندین شرکت آمریکایی به ارزش حداکثر هشت میلیارد دلار امضا کرد.

دن برویت، وزیر انرژی آمریکا در آن زمان گفته بود این توافقها برای خودکفایی انرژی عراق کلیدی خواهند بود.

ممنوعیت های صادراتی و شرایط خاص ورود برخی کالاها به عراق توسط مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت به تشکلهای مربوطه اعلام شد.

به گزارش عراق یار ، مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت در نامه ای به رئیس اناق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق و همچنین روسای اتاق بازرگانی و سازمان صنعت معدن و تجارت تمامی استانها فهرست کالاهای ممنوعه وارداتی و دارای شرایط خاص ورود به عراق را اعلام کرد.

بر اساس مصوبه دولت عراق، واردات بخش عمده‌ای از محصولات کشاورزی به این کشور ممنوع شده، مگر آنکه برخی از این محصولات با مجوز خاص وزارت زراعت عراق در فصول غیربرداشت بطور موقت رفع ممنوعیت شود و همچنین صادرات محصولات کشاورزی تحت قوانین قرنطینه وزارت کشاورزی عراق انجام می شود.

 همچنین کالاهایی مانند مواد شیمایی و گازها، کودها یا کلر به موافقت‌های خاص و ویژه نیاز دارند و دارو نیز باید برابر مصوبه های ویژه وزارت بهداشت وارد عراق شود.

علاوه براین سیمان به غیر از سیمان سفید که آن هم مصوبه شورای وزیران را لازم دارد، از دیگر کالاهایی است که ورود آن به عراق ممنوع اعلام شده است.

برابر این اطلاعیه، روغن خودرو، آهک و لباس نظامی نیز از دیگر کالاهایی است که به نظر می‌رسد در ایران ظرفیت تولید و صادرات آن وجود دارد اما وارداتش به عراق ممنوع است.

براساس آمارهای منتشر شده، حجم مبادلات تجاری ایران و عراق در سال 2018 افزایش داشته بطوری ‌که سال 97 حجم مبادلات اقتصادی ایران و عراق به 13 میلیارد دلار در سال رسید و برای سال 98 برآورد 20 میلیارد دلار شده بود.

فهرست موارد ممنوعه و یا دارای شرایط خاص صادراتی به عراق به شرح زیر است: دومین نمایشگاه بین المللی کتاب سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق با حضور سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه و تعدادی از مسئولان محلی اقلیم کردستان افتتاح شد.

به گزارش عراق یار به نقل از سیماگر، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی کتاب سلیمانیه، «هوال ابوبکر» استاندار سلیمانیه، «مهدی شوشتری» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه، نمایندگان معاون نخست وزیر و وزیر فرهنگ دولت اقلیم کردستان عراق، سرکنسولهای هند و مصر و تعدادی از مقام های استان سلیمانیه حضور داشتند.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران پس از مراسم افتتاحیه، ضمن بازدید از غرفه های ناشران ایرانی، با مسئولان غرفه  ها به گفت وگو پرداخت.

در این نمایشگاه  که به مدت ده روز ادامه خواهد یافت، حدود 200 ناشر  از عراق و 17 کشور جهان از جمله لبنان و سوریه کتاب های خود را در زمینه های مختلف عرضه کرده کرده اند.

پنج ناشر ایرانی نیز با عرضه کتابهای جدید به زبانهای فارسی و کردی در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

با عضویت در خبرنامه جدیدترین اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید! ما را دنبال کنید آدرس : تهران، میدان ولیعصر، ابتدای بلوار کریمخان، ساختمان شماره 314، طبقه دوم، واحد 4 +98 - 21 - 09121442355 +98 - 905- 09121442355 info@iraqyar.

com در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید می‌توانید ایمیل و یا شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا کد تغییر پسورد برای شما ایمیل یا پیامک شود قبلا ثبت نام نکرده‌اید؟وارد شوید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map