تبلیغات در اتلا-سوومن لعانی فنلاند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در اتلا-سوومن لعانی فنلاند کسب وکار اینترنتی خود را توسعه دهید یکی از مهمترین روش های تبلیغات ، تبلیغات در موتورهای جستجو میباشد. شرکت سیماگر یکی از شرکت های فعال در زمینه تبلیغات کلیکی در گوگل میباشد که با دارا بودن کادری حرفه ای و مسلط به Google AdWords بهترین تنظیمات را برای شما انجام میدهد. تبلیغات در گوگل را باید به صورت حرفه ای روی وب سایت تنظیم نمایید تا از هزینه های اضافی و غیر مفید توسط کارشاسان جلوگیری شود. شرکت سیما گر برای شما در موتور جستجو گوگل ، موتور جستجو یاهو، موتور جستجو بینگ با کمترین هزینه کارمزد و اجرت خدمات آنی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در دوران بحران و بسته شدن کسب‌وکارها کرونا در روابط روزمرۀ همۀ انسان‌ها تأثیرگذار بود و از همین جهت در محتوای تبلیغات بسیاری از برندها و شرکت‌های تبلیغاتی حضور داشت.

در این مقاله تبلیغاتی که از اپیدمی کرونا در تصویر و روایت تبلیغاتی آن‌ها استفاده شده است، مورد بررسی و تقسیم‌بندی قرار می‌گیرند.

    بیشتر بخوانید : کرونا، تبلیغات و آینده این‌ که چه چیزی موجب افت فروش محصولات در بحران کرونا شد می‌تواند موضوع پژوهش‌های بسیاری باشد اما مطمئناً دو فاکتور «تغییر در الگوی مصرف» و «ناامیدی اجتماعی حاصل از عدم اطمینان از آینده» در این افت تاریخی فروش محصولات مؤثر بوده‌اند.

تبلیغات هم به دنبال امیدبخشی و دلگرم کردن مردم به آینده رفتند و استراتژی خود را مورد بازنگری قرار دادند.

جاستین پیترز در مقالۀ خود تبلیغات دوران کرونا را به 13 گروه تقسیم می‌کند که در بخش بعد به آن می‌پردازیم لازم به ذکر است پیترز یادآور شده است که این دسته‌بندی ممکن است تمام تبلیغات در دوران کرونا را شامل نشود اما اغلب تبلیغات را پوشش می‌دهد.

همچنین نگاه کلی پیترز به استفاده از موضوع کرونا در تبلیغات منفی و منتقدانه است که در اینجا کمتر به آن بخش‌ها پرداخته شده است.

تبلیغاتی که با عنوان «ما اهمیت می‌دهیم» هم می‌توان از آن‌‌ها یاد کرد.

این تبلیغات که گونۀ غالب تبلیغات دوران کرونا را تشکیل می‌دهند بر این ایده استوارند که به مخاطب نشان دهند برند آن‌ها عمیقاً به مشکلات و پریشانی به وجود آمده در زندگی مصرف‌کنندگان اهمیت می‌دهند و هدف اولیه آن‌ها فروش محصولشان نیست بلکه هدف اولیه خدمت به شهروندان و ملت آن سرزمین است؛ اما این دسته از تبلیغات در بهترین حالت برای مخاطبان غیر متقاعدکننده و در بدترین حالت جامعه‌ستیزانه به نظر می‌رسد و به مخاطب این حس را القا می‌کند که تبلیغ در حال سوء استفاده از بحران و مشکلات آن‌هاست تا به آن‌ها بیمه یا غلات صبحانه بفروشد.

یکی از نمونه‌های این تبلیغات تبلیغ شرکت فورد است با این روایت «ما به دلیلی اینجاییم و آن دلیل بزرگ‌تر از فروش خودرو است … اگر شما آن بیرون در حال مبارزه (با کرونا) هستید ما 260 هزار نفر را می‌شناسیم که پشتیبان شما هستند (اشاره به کارکنان شرکت فورد)».

البته این امید توخالی فورد با توجه به بسته شدن موقتی دو کارخانۀ تازه بازشدۀ او به دلیل ابتلای چند کارگر به کوید-19 نتوانسته دلگرمی لازم را به مخاطب‌ها منتقل کند.

این دسته از تبلیغات علاوه بر بیان همدردی با مخاطبان خود به آن‌ها تخفیف‌ها و بسته‌های ویژه‌ای ارائه می‌دهند.

پیترز این تبلیغات را در درجۀ کمتری از ناخوشایندی نسبت به دستۀ اول ارزیابی می‌کند چراکه به باور او کمی صادقانه‌تر هستند مثل این تبلیغ اسپرینت که فقط 4 ثانیه را برای همدردی با مخاطب اختصاص داده و در ادامه از شرایط ویژه فروش و تخفیف‌ها صحبت کرده است.

این دسته از تبلیغات روی این ایده پافشاری می‌کنند که ما همیشه آمادۀ خدمت به شما بودیم هستیم و خواهیم بود.

تبلیغ تویوتا با شعار امروز، فردا، تویوتا نمونه‌ای از این دست تبلیغات است که در آن راوی می‌گوید «می‌تونی روی ما حساب کنی» و در ادامه از باز بودن مراکز خدمات تویوتا در زمان اپیدمی اطلاع می‌دهد.

        در این نوع تبلیغات مدیرعامل مستقیماً به دوربین نگاه می‌کند و از کمک مالی شرکت یا حمایتش از واحد‌های مقابله با این بحران صحبت می‌کند.

تبلیغ جرسی مایک که در آن مؤسسش پیتر کانکارو از کمک‌های مالی این برند صحبت کرده است مثال خوبی برای این دست از تبلیغات است.

8.

تبلیغات «طلب کمک»             منبع: اسلیت      

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map