تبلیغات در ایتا-اووسیما فنلاند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در ایتا-اووسیما فنلاند شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خبرنگار اقطاع نیوز ۷ فروردین ۱۳۹۹ شفقنا ۰ اقطاع نیوز- موارد ابتلا به ویروس کرونا در فنللاند به ۸۰۰ نفر رسید و تا کنون مرگ ۳ نفر تایید شده است آمار نشان می دهد ۸۸ مورد جدید ابتلا در فنلاند از روز سه شنبه ثبت شده است .

به گزارش سرویس ترجمه اقطاع نیوز به نقل از اوله فنلاند، با توجه به افزایش آمار مبتلایان، قرنطینه منطقه اووسیمای … خبرنگار اقطاع نیوز ۷ فروردین ۱۳۹۹ تسنیم ۰ به گزارش گروه بین الملل اقطاع نیوز، گردان‌های حزب الله عراق چهارشنبه شب با صدور بیانیه‌ای درباره سناریوی جدید ایالات متحده آمریکا برای حمله به پایگاه‎های نظامی عراق در شرایطی که دولت این کشور مشغول اتخاذ تدابیر بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا است، هشدار داد.

در این بیانیه آمده است: ما تحرکات نیروهای آمریکایی و مزدوران آنها در عراق … خبرنگار اقطاع نیوز ۷ فروردین ۱۳۹۹ فارس نیوز ۰ به گزارش گروه بین الملل اقطاع نیوز، «حامد الموسوی» عضو ائتلاف «الفتح» عراق به رهبری «هادی العامری» از فرماندهان الحشد الشعبی تاکید کرد که آمریکا با حمایت از «عدنان الزرفی» برای تشکیل کابینه می‌خواهد عراق را پایگاهی برای نظارت بر خاورمیانه قرار بدهد.

الموسوی در گفت‌‌وگو با پایگاه خبری «المعلومه» عراق با بیان اینکه نخست وزیر شدن الزرفی می‌تواند عراق … خبرنگار اقطاع نیوز ۷ فروردین ۱۳۹۹ افغانستان ۰ مجلس نمایندگان کمیته ویژه‌ی هشت نفری را برای کار روی طرح میانجیگری میان محمد اشرف غنی و داکتر عبدالله عبدالله ایجاد کرد.

خبرگزاری آوا – کابل: نمایندگان در نشست امروز چهارشنبه (۶ حمل) تاکید کردند که تنش‌های سیاسی میان غنی و عبدالله کشور را به سوی بحران سوق می‌دهد و باید به آن نقطه پایان گذاشته شود.

آنان خاطر نشان … خبرنگار اقطاع نیوز ۷ فروردین ۱۳۹۹ English ۰ Tehran 25 March_Top diplomats and officials from all around the world are increasingly urging the United States to remove its unilateral sanctions against Iran amid the country’s battle against the novel coronavirus.

TEHRAN, Young Journalists Club(YJC)_The United Nations leadership on Tuesday called for rolling back international sanctions regimes around the world, including the ones against Iran, amid an outbreak of the … خبرنگار اقطاع نیوز ۷ فروردین ۱۳۹۹ ورزشی ۰ سخنگوی فدراسیون تیراندازی گفت: اردوهای تیم ملی تیراندازی این هفته هم تعطیل است و هفته آینده باید در این مورد بررسی و تصمیم گرفته شود.

به  گزارش اقطاع نیوز، تیراندازی  ایران شش سهمیه برای المپیک دارد.

ملی پوشان المپیکی ایران اکنون و به دلیل شیوع ویروس کرونا تمرینات خود را به صورت خشک در خانه و زیر نظر مربیان انجام … خبرنگار اقطاع نیوز ۷ فروردین ۱۳۹۹ برنا ۰ به گزارش اقطاع نیوز از کرمان؛ مدیرعامل این موسسه در این خصوص گفت: « با توجه به شرایط خاص اقتصادی در کشور و همچنین در پی گسترش و شیوع ویروس کرونا این موسسه با جذب حمایت‌های مادى و معنوى مردم و خیّرین در اسفندماه ١٣٩٨ موفق به توزیع ۵۴٣ بسته ارزاق در سه مرحله در بین نیازمندان و مناطق کم‌برخوردار … خبرنگار اقطاع نیوز ۷ فروردین ۱۳۹۹ آنا ۰ به گزارش خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی اقطاع نیوز, بندر اَنزَلی (به گیلکی: أنزِلی) که تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷ ایران، بندر پهلوی نامیده می‌شد، یکی از مهم‌ترین شهرهای گردشگری، از مراکز مهم اقتصادی و یکی از قطب‌های ورزشی در ایران است،و مرکز شهرستان انزلی محسوب می‌شود.

مردم انزلی گیلک هستند و به زبان گیلکی سخن میگویند.

انزلی بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر گیلک نشین جهان، پس از رشت است.

این شهر دارای اولین … خبرنگار اقطاع نیوز ۷ فروردین ۱۳۹۹ ایکنا ۰ سیدمصطفی موسوی، دبیر اجرایی قرارگاه قرآنی جوانان فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از اجرای نخستین طرح قرآن‌نویسی دانش‌آموزی با عنوان «کاتبان وحی» در این استان خبر داد و گفت: این طرح در دو سطح دانش‌آموزان و دانشجویان و طلاب برگزار می‌شود.

وی افزود: سطح یک ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر در مقطع سنی ۱۰ تا ۱۵ سال است … خبرنگار اقطاع نیوز ۷ فروردین ۱۳۹۹ سیماگر ۰ به گزارش خبرگزاری عربستان (واس)، ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف سعودی گفت: فرماندهی مشترک ائتلاف از تصمیم دولت [مستعفی] یمن برای پذیرش آتش بسی که به درخواست آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد برای مقابله با پیامدهای شیوع کرونا انجام گرفت، حمایت می کند.

وی افزود: فرماندهی نیروهای مشترک ائتلاف از تلاش های مارتین گریفیث نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور … خبرنگار اقطاع نیوز ۷ فروردین ۱۳۹۹ ایسکانیوز ۰ هوآوی رشد قابل توجهی را در سال گذشته میلادی در بازار فروش دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی نظیر ساعت‌های هوشمند و هدست‌های بلوتوثی تجربه کرده است.

به گزارش گروه بازرگانی اقطاع نیوز، هوآوی به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تجهیزات مخابراتی، در بازار گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی نیز جایگاه خاصی پیدا کرده است.

این شرکت در بازار گوشی‌های هوشمند کشور چین، جایگاه … خبرنگار اقطاع نیوز ۷ فروردین ۱۳۹۹ حوزه ۰ به گزارش خبرگزاری حوزه، «نِنا» چنگ انداخت توی موهایت، موهای بلند تا کمرت، موهایی که از دم کردگی اتاق خیس عرق شده بودند چنگ انداخت به موها و پیچیدشان دور کف دست.

توده‌ی کلفتی شد.

موها را برد سمت دهانت، گفت:«باز کن دهنت رو!» لب‌هایت را از هم باز کردی.

جای فشار دندان‌ها روی لب‌هایت مانده بود.

موها را با … خبرنگار اقطاع نیوز ۷ فروردین ۱۳۹۹ ایسنا ۰ در اواسط مرداد، وزارت خزانه داری آمریکا محمدجواد ظریف را تحریم کرد.

در ایران به جز اقلیتی تندرو که همواره مخالف ظریف بودند، بیشتر جناح‌ها و ارکان نظام از وزیر خارجه حمایت کردند.

ظریف در واکنش به تحریم خود اعلام کرد هیچ دارایی خارج از کشور ندارد.

اروپا هم با ابراز تاسف از اقدام آمریکا، اعلام کرد که همکاری خود … خبرنگار اقطاع نیوز ۷ فروردین ۱۳۹۹ رسا ۰ به گزارش خبرنگار اقطاع نیوز در شهرکرد، مجید شیرانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار کلی بیماری کرونا در استان تا به امروز خاطرنشان کرد: از شروع خطر اپیدمی تاکنون ۴۳۶ نفر با علائم حاد تنفسی مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

وی … خبرنگار اقطاع نیوز ۷ فروردین ۱۳۹۹ ایکانا ۰ به گزارش اقطاع نیوز، محمدرضا نجفی عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به آیت‌الله روحانی رئیس جمهور نوشت: جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران با سلام احتراما”، ظواهر امر حکایت از این دارد که برداشت و رویکرد … خبرنگار اقطاع نیوز ۷ فروردین ۱۳۹۹ خبر ورزشی ۰ به گزارش اقطاع نیوز، آقای روبیالس امروز در کنفرانسی خبری اعلام کرد که تعلیق رقابت‌های لالیگا تا مدت نامعلومی ادامه خواهد داشت و راهکار‌های مختلفی در تلاش برای کمک به جامعه در نبرد با بحران پاندمی کرونا ارائه کرد.

او درمورد از سرگیری رقابت‌های لالیگا گفت: تمام رقابت‌ها به حالت تعلیق درآمده اند.

ما نمی‌توانیم تاریخ دقیقی مشخص کنیم و از … خبرنگار اقطاع نیوز ۷ فروردین ۱۳۹۹ پارس فوتبال ۰ کیانوش رحمتی پیشکسوت استقلال در مصاحبه نوروزی خود به عنوان دروغ سیزده گفت : پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می‌شود.

رحمتی همچنین درباره تلخ ترین خاطره فوتبالی اش گفت : شکست ۳ بر ۲ مقابل پرسپولیس در دربی هفتاد و چهارم پایتخت تلخی زیادی داشت که دلایل زیادی دارد و هنوز از یاد من نرفته است.

خوردن سه گل در ده دقیقه در … خبرنگار اقطاع نیوز ۷ فروردین ۱۳۹۹ آریا ۰ اقطاع نیوز- عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز ششم فروردین ماه در نشست ویدئو کنفرانس با استانداران و روسای ستادهای استانی مدیریت بیماری کرونا، آمادگی های استان ها برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی (کاهش زنجیره انتقالی بیماری کرونا) را بررسی کرد.

به گزارش اقطاع نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بنا بر این گزارش در این … خبرنگار اقطاع نیوز ۷ فروردین ۱۳۹۹ ورزش سه ۰ به گزارش “اقطاع نیوز”، فدراسیون هندبال در سال ۹۸ جزو فدراسیون‌هایی بود که تمام تلاش خود را کرد تا سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کند ولی موفق به این کار نشد.

مسابقات قهرمانی آسیا نیز یکی از تورنمنت‌های مهم این رشته در سال ۹۸ بود.

اقطاع نیوز، با علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال گفت‌وگوی مفصلی داشته که در زیر می‌خوانید: … خبرنگار اقطاع نیوز ۷ فروردین ۱۳۹۹ ایانا ۰ به گزارش خبرنگار اقطاع نیوز در استان یزد، سید جمال سجادی‌پور در گفت و گو با خبرنگار اقطاع نیوز به کشاورزان مناطق سردسیر استان توصیه کرد: حفاظت و مراقبت از گلخانه ها، سالن‌های پرورش قارچ و مرغداری‌ها را در برابر سرما و وزش باد جدی بگیرند.

وی تصریح کرد: در زمان کاهش دما برای جلوگیری از سرمازدگی نسبت به محلول … تمامی حقوق سایت محفوظ است | طراحی و اجرا : شهر الکترونیک کرمان

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map