تبلیغات در لاپی فنلاند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در لاپی فنلاند حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Jump to navigation در اولین روز کامل از مسابقات رالی مکزیک اتفاق جالبی رخ داد.

طرفداری - در پایان اولین روز کامل از رالی مکزیک، قهرمان شش دوره مسابقات WRC یعنی سباستین اوژیه پیشتاز رویداد شد اما یک اتفاق دیگر بود که تمام نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

اِساپِکا لاپی، راننده 29 ساله فنلاندی تیم ام-اسپرت صحنه زیبای روز را رقم زد.

ماشین فورد لاپی در انتهای مسیرِ استیج دوم اِل شکلاته در رالی مکزیک دچار آتش‌سوزی شد.

شدت حریق به حدی بود که نه کمک‌راننده لاپی یعنی یان فرم و نه مارشال‌های پیست قادر به خاموش کردن آن نبودند.

لاپی که تا پیش از این اتفاق چهارم بود در انتهای مسیر ایستاد، کمک‌راننده‌اش را پیاده کرد و سپس فورد فیستای خود را که در آن لحظه در بخش انتهایی کاملا شعله‌ور شده بود با سرعت راند تا از مارشال‌ها و هواداران حاضر در خط پایان فاصله بگیرد.

لحظاتی بعد خود لاپی ماشین را در مکانی امن متوقف کرد و به سلامت از آن خارج شد.

به دلیل آنکه ماشین‌های امداد و آتش‌نشانی مشغول اطفای حریف ماشین لاپی بودند، استیج بعدی مسابقه لغو شد.

خبر های رالی رو لطفا بیشتر کار کنید مارشال چیه؟ دیدم کلیپشو دیگه خیلی دور شد بابا چه خبره ۳۰ متر می‌رفت کافی بود😐 یه دقیقه رانندگی کرد😐 لباس رانند های رالی مثل فرمول زیاد پیشرفته نیست که بتونه در برابر آتش مقاوم باشه اونم برای مدت کم احتمالا آسیب بهش میرسه درود به شرفش 👌🏅🏆💙❤️https://www.

tarafdari.

09121442355 دمش گرم 👍

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map