تبلیغات در الوادی الجدید مصر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در الوادی الجدید مصر حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به گزارش روز جمعه خبرنگار شبکه العالم، ساكنان اين استان سفر نکردن نامزدهاي انتخابات ریاست جمهوری به اين استان را عامل تشديد انزواي استان الوادي الجديد دانستند .

.

استانی كه در زمان رژيم مخلوع حسني مبارك نيز ناديده گرفته شد.

استان الوادي الجديد بزرگترين استان از لحاظ مساحت و درعين حال كم جمعيت ترين استان مصر قلمداد مي شود .

يكي از ساكنان اين استان به خبرنگار العالم گفت: حضور نیافتن نامزدهاي انتخابات ریاست جمهوری در استان الوادي الجديد به منزله اقدامی عملي براي منزوي كردن  اين استان است .

اين شهروند مصري بر ضرورت سفر همه نامزدهاي رياست جمهوري به اين استان تاكيد كرد.

يكي ديگر از ساكنان استان الوادي الجديد نيز گفت: نام اين استان در نقشه مصر ذكر شده است، و نامزدهاي انتخاباتي بايد مانند دیگر استانها، به اين استان نيز سفر مي كردند.

به گفته اين شهروند مصري، ساكنان استان الوادي الجديد نامزدهاي انتخاباتي را تنها در تلويزيون دیده اند.

حتي ستادهاي تبليغات انتخاباتي نامزدها در استان الوادي الجديد هم از اين مساله ابراز انزجار كردند.

"حسام الدين مصطفي" سخنگوي حزب آزادي و عدالت به خبرنگار العالم گفت: نامزدهاي انتخابات ریاست جمهوری بيش از يكسال براي سرزدن به مناطق مختلف فرصت داشتند، اما معلوم نيست چرا هيچ يك از آنان به استان الوادي الجديد سفر نكردند.

"منتصر المصباح" هماهنگ كننده كل تبليغات انتخاباتي "سليم العوا" نامزد انتخابات رياست جمهوري مصر هم در مصاحبه با خبرنگار العالم تأکیدکرد: شرايط و برنامه هاي فشرده تبليغاتي باعث شد كه كه اين نامزد انتخابات رياست جمهوري مصر از سفر به استان الوادي الجديد باز بماند حال آنكه اين استان براي سليم العوا كه  توسعه منطقه سينا و صحرا از جمله برنامه هاي مورد نظرش است در اولويت قرار دارد.

با نزديك شدن زمان برگزاري انتخابات، ساكنان استان الوادي الجديد بيش از گذشته احساس مي كنند كه اين استان در حاشيه قرار گرفته و اهتمامي به آن نمي شود.

اين درحاليست كه مردم اين استان هم می خواستند که مشكلات خود را با نامزدهاي انتخاباتي درميان گذارند.

  MKH-18-09:48

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map