تبلیغات در as-Suways مصر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در as-Suways مصر کسب وکار اینترنتی خود را توسعه دهید یکی از مهمترین روش های تبلیغات ، تبلیغات در موتورهای جستجو میباشد. شرکت سیماگر یکی از شرکت های فعال در زمینه تبلیغات کلیکی در گوگل میباشد که با دارا بودن کادری حرفه ای و مسلط به Google AdWords بهترین تنظیمات را برای شما انجام میدهد. تبلیغات در گوگل را باید به صورت حرفه ای روی وب سایت تنظیم نمایید تا از هزینه های اضافی و غیر مفید توسط کارشاسان جلوگیری شود. شرکت سیما گر برای شما در موتور جستجو گوگل ، موتور جستجو یاهو، موتور جستجو بینگ با کمترین هزینه کارمزد و اجرت خدمات آنی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ به گزارش مشرق و به نقل از اکیپ، در آستانه ماه مبارک رمضان شبکه های تلویزیونی مصر از تصاویر کریستیانو رونالدو برای تبلیغ استفاده می‌کنند تا با این کار جالب و سرگرم کننده، نوجوانان مصری را به روزه گرفتن تشویق کنند.

این شبکه تلویزیونی تصمیم گرفته است از محبوبیت بهترین بازیکن فوتبال جهان برای تبلیغاتش استفاده کند و بر این اساس چهره کریس رونالدو را با شمایل و لباس‌های محلی اعراب حوزه خلیج فارس نشان داده است.

کریستیانو رونالدو محبوب‌ترین ورزشکار جهان است که اخیرا به 100 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام رسیده و در سراسر جهان طرفدار دارد.

منبع: مشرق درخواست حذف خبر: «خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.

mashreghnews.

ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» م سئو لیتی در قبال محتوای آن ندارد.

چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد 09121442355 را به همراه موضوع به آدرس ایمیل [KHABARBAN] ارسال فرمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

رفیقدوست: موشک‌هایی که سپاه به عین الاسد زد را آمریکا هم ندارد /یک سپاهی رئیس جمهور شود همه مشکلات کشور حل می شود مشتاقان تاخیر در لغو تحریم‌ها| واکنش اصولگرایان به طرح بررسی مجدد FATF در مجمع؛ تصویب نمی‌شود! افتخارات آسیایی تیم‌های ایرانی تشکر وزارت خارجه آمریکا از جهانگیری! جدول زمانی آموزش تلویزیونی دانش‌آموزان سه‌شنبه ۲ دی درحالی که منابع از تلاش رژیم صهیونیستی برای تبدیل به یک دولت قدرتمند در زمینه داشتن زیردریایی‌های پیشرفته با کلاهک‌های هسته‌ای خبر می‌دهند، گزارش‌ها حاکی از عبور زیردریایی این رژیم از کانال سوئز با مجوز مصر به سمت خلیج فارس است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رأی الیوم، مجله اشپیگل اخیرا گزارش مفصلی را درباره تلاش‌ها برای ارتقای سطح نیروی دریایی رژیم صهیونیستی منتشر کرد که در آن آمده است، رژیم صهیونیستی به آرامی تلاش می‌کند تا به دولت ابرقدرتی در زمینه زیردریایی‌ها تبدیل شود.

نیروی دریایی این رژیم چهارمین زیردریایی از نوع دلفین را تحویل گرفته و آن را به اسم "احی تنین" به خدمت گرفته است.

این زیردریایی ساخت آلمان است و می‌توان آن را به تجهیزاتی مجهز کرد که موشک‌های هسته‌ای حمل کند.

اشپیگل عملیات مسلح کردن رژیم صهیونیستی به این زیردریایی‌ها را عملیات در اختیار داشتن انبار هسته‌ای مخفی و متحرک توصیف کرد که در صورت وقوع جنگ هسته‌ای و ناتوانی این رژیم از پاسخ زمینی می‌تواند از این زیردریایی‌ها استفاده کند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز در گزارش مفصلی در این باره نوشت، این زیردریایی که در پایگاه دریایی در بندر حیفا مستقر است به زودی به زیردریایی عملیاتی تبدیل می‌شود.

این بدان معناست که نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در زمینه کشف ارتباطات، جنگ و توانایی ماندن زیر آب به لطف سامانه‌های غیرمرتبط با محیط خارجی پیشرفت چشمگیری می‌کند.

آلمان، رژیم صهیونیستی را به پیشرفته‌ترین زیردریایی‌ها که قادر به حمل کلاهک‌های هسته‌ای هستند، مجهز می‌کند.

دراین راستا مسؤول راه‌اندازی زیردریایی‌ها در نیروی دریایی رژیم صهیونیستی گفت، زیردریایی جدید مکانیزم بسیار پیچیده‌ای است و ما به نیروهای بامهارت نیاز داریم تا بتوانند آن را راه‌اندازی کنند.

در سال میلادی گذشته زیردریایی‌ها عملیات‌های پیچیده‌ای انجام دادند.

به ادعای منابع امنیتی اسرائیلی، این زیردریایی توانایی شلیک موشک‌هایی با کلاهک‌های هسته‌ای را دارد و در صورت جنگ هسته‌ای رژیم صهیونیستی می‌تواند با آن‌ها ضدحمله انجام دهد.

از سوی دیگر شبکه ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد، یک زیردریایی این رژیم با مجوز مصر از کانال سوئز به سمت دریای سرخ عبور کرده است.

همچنین منابع می‌گویند یک زیردریایی هجومی آمریکا و دو ناوشکن به سمت خلیج فارس حرکت کرده‌اند که نشان دهنده آمادگی واشنگتن برای انجام هرگونه عملیاتی در منطقه است.

یگان دریایی آمریکا که معمولا موقعیت مکانی زیردریایی‌هایش در جهان را مشخص نمی‌کند، در بیانیه‌ای اعلام کرد، زیردریایی "یو اس اس جورجیا" را می‌توان به ۱۵۴ موشک تاماهاوک مجهز کرد که قادر به انتقال ۶۶ نیروی ویژه هستند.

به همراه این بیانیه، تصاویری از زیردریایی در کنار ناوشکن "یو اس اس پورت رویال" و "یو اس اس فیلیپین سی" در این تنگه استراتژیک قرار دارد، منتشر کرد.

یگان دریایی آمریکا اعلام کرد، وجود این زیردریایی در منطقه نشان دهنده تعهد آمریکا به تضمین امنیت گذرگاه‌های دریایی و آمادگی برای دفاع از خود در برابر هرگونه حمله‌ای است.

تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است.

© ۱۳۹۹

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map