تبلیغات در چینا مصر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در چینا مصر شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران - سیماگر - یک مقام مصری روز دوشنبه اعلام کرد که دولت چین برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، با مصر برای خرید ۲۰۰ میلیون ماسک صورت قرارداد امضاء کرده است.

به گزارش روزنامه مصری "اِجیپ اندیپندنت"، "زکی شَلَبی" رئیس هیات مدیره صنایع تجهیزات پزشکی فدارسیون صنایع مصر با صدور بیانیه ای گفت که با امضای این قرارداد تجاری میان مصر و چین، کارخانه های تولید ماسک صورت این کشور متعهد شدند بعد از تامین بازار داخلی نیاز این فدراسیون را نیز برای صادرات تامین کنند.

وی در این خصوص افزود: با وجود اینکه سفارش دولت چین برای تامین نیازش گسترده است و کارخانه های مصری نیز روزانه می توانند ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار ماسک تولید کنند، وزارت بهداشت باید مجوز های لازم برای کارخانه بیشتر در این کشور را برای تولید این نوع تجهیزات پزشکی صادر کند، چرا که در میان این همه کارخانه مصری فقط دو کارخانه مجوز رسمی تولید ماسک صورت دارند.

شلبی در عین حال گفت که تا قبل از بروز وضعیت اضطراری برای تامین ماسک صورت ، دولت مصر پیشتر ۷۰ درصد از نیاز خود را به دلیل ارزانی ماسک های چینی از آن کشور تامین می کرد، با این وجود روند معکوس شد و قرار شد به جای واردات ماسک از آن کشور، این محصول به چین صادر شود.

"اشرف حُسنی" عضو صنایع پزشکی مصر نیز گفت که در شرایط کنونی تقاضا برای خرید ماسک صورت از حد انتظار فراتر رفته و لذا بسیاری از شرکت های تولید کننده مصری با تقاضای گسترده ای از سوی خریداران چینی مواجه هستند، چرا که محصولا داخلی مصر از استاندارد بین المللی برخوردار هستند.

پکن-سیماگر-دولت مالزی اعلام کرد : برای پیشگیری از شیوع کرونا از این پس پهلو گرفتن همه کشتی های… تهران - سیماگر - روزنامه "ایجِپت ایندیپندنت" مصر روز یکشنبه از سرمایه گذاری فوری ۱۵ میلیارد… تهران- سیماگر- مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو اعلام کرد که با هماهنگی انجام… پکن-سیماگر- چین برای پیشگیری و کنترل کامل ویروس کرونا و جلوگیری از افزایش شمار مبتلایان در خارج… نیویورک- سیماگر- نماینده اتحادیه اروپا در سازمان ملل متحد، لغو تحریم… اسلام‌آباد - سیماگر - وزیر تولیدات دفاعی پاکستان، تهران را دوست و شریک… تهران - سیماگر - آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا ( کووید ۱۹) در سراسر… تهران – سیماگر – گاردین بر اساس اسنادی که به دست آورده، نوشت: سازمان… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map