تبلیغات در اوتار پرادش هند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در اوتار پرادش هند در اینترنت که بخشی از آن همان دیجیتال مارکتینگ میباشد به چند بخش تقسیم میشود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایت های پربازدید، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند شده ، تبلیغات در موتورهای جستجو که بیشتر با تبلیغات در صفحه اول گوگل شناخته میشود و تبلیغ به صورت تبادل لینک و چند نوع دیگر هستند، یکی از روش های غیر حرفه ای که عموم مردم ما انجام میدهند این است که مستقیما وارد مذاکره میشوند و بدون هیچ برنامه ای اقدام به تبلیغات میکنند ، در صورتی که عموما نتیجه از تبلیغات نمیگیرند و این تصور برایشان ایجاد میگردد که کلا تبلیغات جواب نمیدهد و یا اینکه شرکت ها درصد زیادی را برای خودشان بر میدارند و صداقت در معامله ندارند اما شرکت سیما گر با آگاه بودن این موضوع یک طرح جدید در قرارداد خود دارد که سبب Win Win بودن کمپین تبلیغاتی اش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

منبع تصویر، Getty Images یوگی آدیتیانات، یکی از روحانیون هندو که با اظهاراتش علیه مسلمانان شناخته می‌شود و از سوی حزب حاکم بهاراتیا جاناتا (بی جی پی) به عنوان سروزیر ایالت اوتار پرادش معرفی شده بود، مراسم تحلیف خود را بجا آورده است.

اوتار پرادش بزرگترین و پرجمعیت‌ترین ایالت هند است و کنترل آن برای احزاب مختلف بسیار مهم است و به موقیعت آنها در سیاستگذاریهای محلی و دولت مرکزی کمک می‌کند.

این ایالت بیشترین تعداد کرسیهای پارلمانی را در مجلس سفلای هند (لوک سبها) دارد.

حزب حاکم بی جی پی در انتخابات ایالتی اخیر در اوتار پرادش به پیروزی چشمگیری رسید.

آقای آدیتیانات که ۴۴ سال سن دارد، گفته است که اولویت وی فراهم آوردن توسعه برای همه اقشار مردم ایالت است.

سروزیر جدید اظهارات تندی علیه مسلمانان داشته است و براساس گزارشها پیشتر و در سخنانی شاهرخ خان، هنرپیشه مشهور سینمای هند (بالیوود)، را با حافظ سعید، از رهبران ستیزه‌جوی پاکستانی، مقایسه کرده بود.

منبع تصویر، Getty Images در انتخابات اخیر آقای مودی خود در جریان تبلیغات انتخاباتی بویژه در اوتار پرادش نقش محوری ایفا کرد اوتار پرادش دارای اقلیت بزرگی از مسلمانان است و حدود یک پنجم جمعیت ۲۰۰ میلیونی این ایالت را مسلمانان تشکیل می‌دهند.

نمایندگان احزاب مخالف از معرفی آقای آدیتیانات به عنوان سروزیر این ایالت انتقاد کرده‌اند.

برخی نیز آقای آدیتیانات را چهره‌ای که می‌تواند به دودستگی دامن بزند، می‌خوانند.

انتخابات محلی اخیر در ۵ ایالت هند برگزار شد و پیروزی بی جی پی در اوتار پرادش موقعیت ناریندرا مودی، نخست‌وزیر از حزب حاکم را تقویت می‌کند.

در انتخابات اخیر آقای مودی خود در جریان تبلیغات انتخاباتی بویژه در اوتار پرادش نقش محوری ایفا کرد و وعده داد تا در صورت پیروزی، رشد اقتصادی و روند مدرنیزاسیون را تقویت و فساد را ریشه‌کن کند.

به گفته خبرنگاران انتخابات اخیر به منزله آزمونی برای آقای مودی و سیاست‌های او به خصوص سیاست ابطال اسکناس‌های درشت قلمداد شده است.

پیروزی آقای مودی در انتخابات ایالتی همچنین شانس پیروزی او در انتخابات سراسری ۲۰۱۹ را افزایش خواهد داد.

© 2020 بی بی سی.

بی بی سی م سئو ل محتوای سایت های دیگر نیست.

سیاست ما درباره لینک دادن به سایت های دیگر.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map