تبلیغات در داکا بنگلادش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در داکا بنگلادش در اینترنت که بخشی از آن همان دیجیتال مارکتینگ میباشد به چند بخش تقسیم میشود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایت های پربازدید، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند شده ، تبلیغات در موتورهای جستجو که بیشتر با تبلیغات در صفحه اول گوگل شناخته میشود و تبلیغ به صورت تبادل لینک و چند نوع دیگر هستند، یکی از روش های غیر حرفه ای که عموم مردم ما انجام میدهند این است که مستقیما وارد مذاکره میشوند و بدون هیچ برنامه ای اقدام به تبلیغات میکنند ، در صورتی که عموما نتیجه از تبلیغات نمیگیرند و این تصور برایشان ایجاد میگردد که کلا تبلیغات جواب نمیدهد و یا اینکه شرکت ها درصد زیادی را برای خودشان بر میدارند و صداقت در معامله ندارند اما شرکت سیما گر با آگاه بودن این موضوع یک طرح جدید در قرارداد خود دارد که سبب Win Win بودن کمپین تبلیغاتی اش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پنجاهمین گردهمایی سالانه و بزرگ مسلمانان علاقمند به آئین «جماعت تبلیغ» در تاریخ ۱۸ دی ماه درمنطقه تونگی واقع در ۲۵ کیلومتری شهر داکا بنگلادش، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پنجاهمین گردهمایی سالانه و بزرگ مسلمانان علاقمند به آئین «جماعت تبلیغ» در تاریخ ۱۸ دی ماه درمنطقه تونگی واقع در ۲۵ کیلومتری شهر داکا بنگلادش، گشایش یافت.

این گردهمایی معنوی و تبلیغی، که با هدف خودسازی و به نام «بیششا اجتماع» (اجتماع جهانی) نامیده می‌شود به مدت سه روز ادامه خواهد داشت و صدها هزار نفر مسلمان از بنگلادش و هزاران غیر بنگلادشی از نقاط مختلف جهان حضور دارند.

سازمان دهندگان این اجتماع عظیم، بالغ بر ۵۰ هزار مسلمان غیر بنگالی ازبیش از۱۵۰ کشور جهان نیز در این اجتماع روحانی شرکت دارند.

از اجتماع بیششا که پیش بینی می‌شود بالغ بر دو میلیون نفر شرکت کننده داشته باشد، دومین اجتماع مهم مسلمانان پس از مراسم حج نام برده می شود.

 برای سهولت جابجایی مردم و شرکت مشتاقان این آئین از نقاط مختلف کشور، سرویس های ویژه قطار، اتوبوس و کشتی، تدارک دیده شده است.

این مراسم سه روزه، پس از نماز صبح روز جمعه با قرائت بیانیه جماعتِ تبلیغ شروع و با اقامه نماز جمعه ادامه یافت .

زاهد حسن از نمایندگان پارلمان بنگلادش در خصوص این همایش سراسری گفت: شیخ مجیب الرحمن بنیان گذار فقید بنگلادش پس از استقلال این کشور، زمینی به مساحت ۶۵ هکتار را برای برگزاری اجتماع بیششا اختصاص داد و دولت شیخ حسینه از سال ۱۹۹۶ تاکنون بیش از ۲میلیارد تاکا (۲۵ میلیون دلار) برای توسعه زمین و آماده سازی محل این اجتماع جهانی هزینه نموده است.

وی افزود: در این راستا همچنین نخست وزیر دستور داده است تا م سئو لین ذیربط امنیت کامل شرکت کنندگان دراین اجتماع جهانی را تأمین نمایند.

سرپرست پلیس منطقه گفت: حفاظت و امنیت مراسم را /۵۰۰۰ نفر پلیس، بر عهده دارند" یادآورمی شود به علت استقبال روز افزونی که سال به سال از سوی علاقمندان برای شرکت در این اجتماع نشان داده شده است از ۶ سال پیش تاکنون، همه ساله این اجتماع در دو نوبت برگزار می شود.

امسال نیز مرحله اول از ۸ تا ۱۰ ژانویه  (۱۸ تا ۲۰ دیماه) و مرحله دوم یک هفته بعد، از۱۵ تا ۱۷ ژانویه (۲۵ تا۲۷ دیماه) برگزارخواهد شد.

علاوه بر آن به علت استقبال رو به افزایش شرکت کنندگان و محدودیت جا و امکانات، از امسال، شرکت کنندگان بنگلادشی را بر حسب منطقه جغرافیایی به ۴ منطقه تقسیم نموده اند.

بدین گونه که علاقمندان تعدادی از استان ها امسال و تعدادی از استان های باقیمانده در سال آینده شرکت خواهند کرد از این رو در هرنوبت یک چهارم علاقمندان از داخل کشور امکان حضور در اجتماع را خواهندیافت.

گردهمایی موسوم به جماعت تبلیغ، از بزرگترین اجتماعات مسلمانان است که با هدف دعوت به اصلاح و خودسازی، همه ساله درشبه قاره هند مشتمل بر بنگلادش، پاکستان و هند تشکیل می یابد.

این اجتماع، در پاکستان در منطقه ای موسوم به «رایوند» در نزدیکی شهر لاهور و در هند، در «نظام الدین دهلی» برگزار می شود.

گردهمایی جماعت تبلیغ در بنگلادش و پاکستان به عبارتی بزرگترین اجتماع علاقمندان به این مکتب فکری است.

نهضت فکری تبلیغ که به نام های دیگری از قبیل: «جماعت تبليغ»، «جنبش تبليغي»، «مدرسه سيار»، «نهضت آرام»، و «دعوت و تبليغ» نیز از آن یاد مي شود، خود را غیر سیاسی دانسته و در روش تبلیغی خود، به پیروی از سنت پیامبر بزرگ اسلام، با استفاده مربیان و مبلغان دینی از اجتماعِ دو  و یا چند نفره، تبلیغِ چهره به چهره را بهترین روش برای اصلاح و تربیت دینی می داند.

در گردهمایی این جماعت، طیف های متنوع طبقات اجتماعی، از مدیران دولتی و نظامیان و صاحبان سرمایه گرفته تا تهیدستان و پایین ترین طبقات اجتماعی حضور دارند.

رهبران و سازماندهندگان جماعت تبلیغی، سعی می کنند در این اجتماع عظیم از طرح مسایل سیاسی و اجتماعی و مشکلات روز و  مبتلا به جهان اسلام خود داری کنند و صرفا به دعوت به نماز، ذکر و بیان فضایل دینی، تربیت نفس و موضوعاتی از قبیل: ایمان، آخرت ، اَعمال و مناجات می پردازند.

جنبش فکری جماعت تبليغي، تشكيلاتي مذهبي و اصطلاحا غير سياسي است كه چند سال پس از خاتمه جنگ اول جهاني، در سال ۱۹۲۶ توسط «مولانا محمد الياس كاندهلوی» (۱۹۴۴- ۱۸۸۶) در هند بنياد گذارده شد.

مولانا محمد الیاس، ريشة تمام مشكلات آن روز مسلمانان را در فاصله گرفتن از دين مي دانست.

و بر اين باور بودكه بايد با تمام توان، مردم را به دين داري دعوت كرد و تا جامعه اي دين مدار پديد نيايد هرگونه اصلاح سياسي بي فايده خواهد بود.

وي عقيده داشت تا وقتي كه جامعه ديني نشود نبايد هيچ فعاليتي از جمله فعاليت سياسي صورت گيرد.

این اندیشه به تدریج به صورت نهضت فکری در آمد و به تدریج طرفداران بسیاری در شبه قاره پیداکرد.

اجتماع بیششا در بنگلادش، پنجاهمین گردهمایی است که به صورت متوالی سالانه در این سرزمین برگزارشده و سال به سال برتعداد شرکت کنندگان آن افزوده می شود.

کپی شد All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map