تبلیغات در کومیلا بنگلادش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در کومیلا بنگلادش کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران - سیماگر - به گزارش امروز (سه شنبه) خبرگزاری «رویترز»، مقامات دولت هند مراکز تبلیغات گروه‌های اسلامی این کشور را به بهانه جلوگیری از گسترش «ویروس کرونا» تعطیل و مهر و موم کرد.

براساس این گزارش، مقامات هند امروز یکی از مراکز تبلیغات اسلامی دهلی‌نو متعلق به "گروه جماعت تبلیغی" این کشور را به بهانه اشاعه ویروس کرونا بسته و مهر و موم کردند.

این مرکز که یک ساختمان ۵ طبقه است و در حالی امروز درهای آن به روی مسلمانان بسته شد که بیش از یک قرن به تبلیغ و گسترش اسلام در این کشور پرداخته است .

این موسسه اسلامی پیش از این دولت محلی را متهم کرده بود که به بهانه شیوع کرونا درحال پیشبرد اهداف نژادپرستانه خود علیه مسلمانان است، چرا که کمتر مشاهده شده که از اجتماعات مذهبی هندوها و یا دیگر آئین‌های مستقر در این کشور جلوگیری کرده باشد.

مقامات دهلی‌نو می‌گویند که این مرکز در بحبوحه اجرای قوانین قرنطینه با برگزاری مراسم مذهبی قوانین کشور را نقض کرده است به گونه ای که چندین نفر در مراکز مربوط به جماعت تبلیغی کرونا گرفته و ۷ نفر نیز جان باخته‌اند.

پیشتر دولت هند بنای تاریخی «تاج محل» متعلق به مسلمانان را نیز به تعطیلی کرده بود.

اقدامات دولت هند در حالی علیه مسلمانان این کشور جریان دارد که در پی خشونت‌های اخیر هندوها علیه مسلمانان ساکن پایتخت، خانواده تعداد زیادی از مسلمانان کشته شده در این خشونتها در جستجوی یافتن اجساد عزیزانشان هستند.

به اعتقاد تحلیلگران، احتمال می‌رود این اقدام دولت هند نیز موجب بروز ناآرامی‌های بیشتر در این کشور شود که پیشتر بر اثر آن ۵۳ نفر کشته و حدود ۵۰۰ نفر نیز مجروح شده بودند.

بر اساس گزارش کمیته اقلیت‌های دهلی‌نو، این خشونت‌ها یک جانبه و برنامه‌ریزی شده بود و دارایی‌های مسلمانان بیشترین صدمه را دیده است .

یک مقام ارشد وزارت بهداشت دولت هند چندی پیش در گفت وگو با نشریه انگلیسی «گاردین» عنوان کرده بود که از ۴۹ جسدی از تحولات خشونت بار در دهلی کشف شده بود، ۳۵ نفر مسلمان بوده‌اند.

دولت هند تا امروز هزار و ۲۵۱ مورد ابتلا به کرونا و ۳۲ مرگ مربوط به این ویروس را گزارش کرده است.

هند تا اواسط آوریل در قرنطینه کامل است.

یادآوری می‌شود که رهبران مسلمان هند نیز با توجه به گسترش ویروس کرونا در این کشور اول فروردین اعلام کرده بودند که نماز جمعه تا پایان ماه جاری برگزار نخواهد شد.

«جماعت اهل حدیث» در کشمیر نیز تصمیم گرفته تا برگزاری نماز جماعت در این منطقه را تا پایان ماه به تعویق بیاندازد.

رهبران اسلامی در شهرهای لاکنو و مومبای نیز اقدامات مشابه در این زمینه انجام داده‌اند.

مولانا کلبه جواد رهبر شیعه در شهر لاکنو گفت: نماز جمعه تا ۳۱ ماه مارس در مسجد آصفی برگزار نخواهد شد.

وی همچنین از امامان سایر شهرها درخواست کرد تا برگزاری نماز جمعه را تا پایان ماه جاری متوقف کنند.

خشونت‌ها در دهلی‌نو در ماه  گذشته  پس از آنکه معترضان به اصلاح قانون شهروندی هند اقدام به مسدود کردن خیابان در نزدیکی ایستگاه مترو جعفر آباد در شمال شرق دهلی‌نو کردند، آغاز شد.

اصلاح قانون  شهروندی هند  در تاریخ  ۲۰ آذر (۱۱ دسامبر) در این کشور به تصویب رسید.

بر اساس این قانون پناهجویان کشورهای بنگلادش، افغانستان و پاکستان در هند که بدون اوراق معتبر پیش از سال ۲۰۱۵ میلادی وارد این کشور شده‌اند می‌توانند شهروندی این کشور را دریافت کنند، اما این قانون شامل حال مسلمانان نمی‌شود.

دهلی نو-سیماگر- نزدیک به نیمی از ۴۲ قربانی خشونت‌های چند روز گذشته پایتخت هند، به دلیل شلیک… دهلی-سیماگر- منابع خبری گزارش دادند: تعطیلی دانشگاه ها، مراکز خرید، سینماها و شرکت های خصوصی،… دهلی نو-سیماگر- رهبران مسلمان هند با توجه به گسترش ویروس کرونا در این کشور اعلام کردند که نماز… دهلی نو-سیماگر- پس از ایالت های کرالا و پنجاب، دولت ماها ویکاس اگادی در ایالت ماهاراشترا اعلام… مسکو - سیماگر - ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و امانوئل مکرون رئیس… تهران - سیماگر- رییس پارلمان رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه اعلام کرد… تهران- سیماگر- سناتورهای جمهوریخواه به دنبال آن هستند تا علیه تصمیم… تهران – سیماگر – مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز سه‌شنبه با اکثریت آراء… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map