تبلیغات در راه آهن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در راه آهن شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اهمیت تبلیغاتی محیطی امروز دیگر برای صاحبان برند و خدمات پوشیده نیست.

مدیران بازاریابی و استراتژیست های تبلیغاتی با درک اهمیت و جایگاه این رکن مهم در مواجهه با مشتریان برندهای خود، همواره در حال جستجوی فضاهای محیطی جدید و در عین حال موثر تبلیغاتی برای افزایش ارتباط دو سویه با مخاطبان خود هستند یکی از این فضاهای کارآمد و مطلوب مدیران و صاحبان کالا و خدمات ایستگاه راه آهن است.

تردد بیش از هزاران نفر مسافر در شبانه روز، توقف طولانی مدت مسافران در ایستگاه راه آهن، حضور مسافران از سراسر کشور، دید مناسب تابلوهای تبلیغاتی، پایین بودن هزینه های تبلیغات نسبت به سایر مکانها و تنوع تابلوهای تبلیغاتی، ایستگاه راه آهن را به مکانی موثر و جذاب برای تصمیم گیرندگان و برنامه ریزان پلان های تبلیغات و بازاریابی نموده است.

در این میان، ایستگاه های راه آهن تهران و مشهد به عنوان دو قطب اصلی تردد های ریلی کشور با توجه به میزان بالای تردد و نیز به دلیل وجود اقشار مختلف جامعه در همه سطوح مختلف اجتماعی و اقتصادی، با جابجایی روزانه بیش از ۸۰ هزار نفر می تواند برای طراحان استراتژی تبلیغات از جذابیت و کارآمدی خاصی برخوردار باشد.

در اندازه های مختلف (۲۷ تابلو با مساحت ۲ تا ۲۵ متر و ۲۴ تابلو با مساحت ۱ متر مربعی) طراحی شده و در پنج مکان متفاوت شامل: سالن انتظار، سالن اصلی ایستگاه، گیت عبور مسافران، سالن ترانزیت و سکوهای سوار شدن به قطار و چهار سازه اطلاعات حرکت قطارها در چهار نقطه پر تردد ایستگاه با قابلیت پخش ۴k تیزرهای تبلیغاتی، آماده ارائه عرضه انواع محتواهای تبلیغاتی خدماتی، تجاری و تولیدی است شرکت ساینا به عنوان همکار شرکت نگه نما (مجری انحصاری تبلیغات در راه آهن تهران) از تمامی صاحبان برند و خدمات در سراسر کشور دعوت می نماید تا از این فضای منحصر بفرد تبلیغاتی با طیف وسیع مخاطبان و تعرفه های مناسب بهره ببرند.

برای مشاهده جایگاه های تابلو میتوانید با آژانس تبلیغاتی تماس بگیرید، شرکت ساینا آماده طراحی و اکران تبلیغات شما است.

خیابان کریمخان زند، نبش خیابان میرزای شیرازی، پلاک 111، واحد اول غربی تلفن : 09121442355-021 – 09121442355-021 – فکس : 09121442355-021 آدرس ایمیل : سیماگر.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map