تبلیغات در ریو گراند دو سول برزیل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با تبلیغات در ریو گراند دو سول برزیل شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آوریل 1، 2020 طی دو دهه گذشته ، تولید روغن زیتون در جنوب برزیل از رویای یک مرد به یک صنعت کوچک اما پررونق رفته است.

با شروع برداشت 2020 ، تولیدکنندگان در ریو گراند دو سول برای یک سال جالب توجه آماده می شوند.

مارس 6 2020 در Minas Gerais ، تولید و جهانگردی دست به دست هم می دهند در میان مزارع میوه و قهوه Minas Gerais ، درختان زیتون ریشه گرفته اند.

علی رغم آب و هوای نامتعارف منطقه ، تولید کنندگان محلی در برزیل نوع جدیدی از فرهنگ روغن زیتون را ایجاد می کنند.

سپتامبر 19، 2019 نمایندگان مجلس در اتریش توافق تجارت آزاد اتحادیه اروپا و مرکوسور را رد کردند با استناد به نگرانی های زیست محیطی ، هیچ حزب بزرگ سیاسی پارلمان اتریش از تصویب این توافق حمایت نکرد.

بسیاری می خواهند دولت این همه وتو را با هم وتو کند ، در حالی که یک نفر می خواهد دوباره مذاکره کند.

اوت 26، 2019 آتش سوزی آمازون اتحادیه اروپا را تهدید می کند - معامله تجاری مرکوسور کشورهای اروپایی با ترس از تخریب محیط زیست در آمازونیا به دلیل هزاران آتش سوزی ، کشورهای برزیل تضمین می کنند که آتش سوزی ها قبل از انعقاد پیمان با آنها برخورد خواهد شد.

اوت 9، 2019 تولید کنندگان و صادرکنندگان مشتاقانه منتظر تصویب قرارداد اتحادیه اروپا و مرکوسور هستند این توافق نامه تعرفه های صادراتی مرکوسور و اتحادیه اروپا را از بین می برد و بزرگترین بلوک مصرف کنندگان و تولید کنندگان روغن زیتون را در جهان ایجاد می کند.

ممکن است.

20، 2019 سال ثبت برای آمریکای جنوبی در NYIOOC برزیل ، شیلی و آرژانتین همگی از برد های بی سابقه ای برخوردار شدند و رکورد های قبلی را برای جوایز کلی و طلا دریافت کردند.

اروگوئه همچنین موفق به کسب یک رتبه برتر در کلاس شد.

نوامبر 9، 2018 کسب و کار واردات روغن زیتون به رکورد رسیده در برزیل اکتبر 5 2018 کسب و کار کتاب راهنمای راهنمای برزیل تولید کنندگان محلی ممکن است.

16، 2018 کسب و کار S.

تولید کنندگان آمریکایی جشن می گیرند NYIOOC برنده آوریل 25، 2017 کسب و کار برزیل به دنبال زیتون خود است آوریل 20، 2017 کسب و کار برزیل تقلب گسترده روغن زیتون را آشکار کرد ژانویه 12، 2017 Serra da Mantiqueira: منطقه پیشگام EVOO برزیل چند سال قبل از نوبت قرن ، تعداد انگشت شماری از کشاورزان برزیل مزارع را پاکسازی کرده و مناطق کوچکی از درختان زیتون را کاشتند.

نتایج چشمگیر بود و Serra da Mantiqueira عزیزم روغن زیتون جدید برزیل شد.

نوامبر 28، 2016 سیاست برزیل: 10 ، روغن زیتون: 0 تولیدکنندگان روغن زیتون مانند رافائل مارچتی خود را در رده 22 قرار می دهند.

در حالی که صنعت مواد غذایی طاقچه آنها در برزیل مورد استقبال و مورد نیاز است ، گردباد سیاسی و اقتصادی کشور را درگیر می کند که به زودی به پایان نمی رسد.

اکتبر 13 2016 کاهش تولید روغن زیتون در جهان ، واردات برزیل به شدت پایین است آخرین آمار شورای بین المللی زیتون کاهش 7 درصدی تولید و کاهش شدید واردات توسط برزیل پس از سالها رشد را پیش بینی کرده است.

مارس 17 2016 هدف این پروژه ایجاد تغییرات اجتماعی از طریق روغن زیتون در برزیل است درختان اجتماعی می خواهند هزاران درخت زیتون بکارند ، و به منظور پشتیبانی از آموزش جوانان در جوامع فقیرنشین منطقه ریو گراند دو سول ، روغن زیتون تولید می کند.

ژانویه 12، 2014 واردات روغن زیتون برزیل به رونق خود ادامه می دهد واردات روغن زیتون در برزیل هیچ نشانه ای از کندی را نشان نمی دهد و اگرچه هنوز در مراحل ابتدایی خود است ، اما تولید داخلی نیز رو به افزایش است.

اکتبر 15 2013 کمپین تبلیغاتی روغن زیتون در برزیل راه اندازی می شود شعار پشت سر یک کمپین جدید برای آموزش برزیلی ها در مورد فواید سلامتی و همه کاره بودن آشپزی روغن زیتون و روغن زیتون.

اکتبر 8 2013 روغن زیتون اسپانیایی در کاوش در جهان های دیگر شهرت جهانی آن در حال افزایش است و در سال های اخیر در بازارهای نوظهور مانند چین و برزیل بسیار قوی تر شده است.

جهان روغن زیتون سلامتی کسب و کار تولید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map