چگونه تبلیغات گوگل کروم را مسدود کنیم

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با چگونه  تبلیغات گوگل کروم را مسدود کنیم کسب وکار اینترنتی خود را توسعه دهید یکی از مهمترین روش های تبلیغات ، تبلیغات در موتورهای جستجو میباشد. شرکت سیماگر یکی از شرکت های فعال در زمینه تبلیغات کلیکی در گوگل میباشد که با دارا بودن کادری حرفه ای و مسلط به Google AdWords بهترین تنظیمات را برای شما انجام میدهد. تبلیغات در گوگل را باید به صورت حرفه ای روی وب سایت تنظیم نمایید تا از هزینه های اضافی و غیر مفید توسط کارشاسان جلوگیری شود. شرکت سیما گر برای شما در موتور جستجو گوگل ، موتور جستجو یاهو، موتور جستجو بینگ با کمترین هزینه کارمزد و اجرت خدمات آنی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دیجی رو - دنیای تکنولوژی | آخرین اخبار تکنولوژی آنر وی 40 (Honor V40) با شارژ فوق العاده سریع 66 وات در راه است الکام‌استارز امسال به صورت آنلاین برگزار می‌شود 15 اشتباه فاحش در هنگام خرید موس بی سیم گلکسی ای 02 (Galaxy A02) با رم کمتر و قیمت پایین‌تر از A02s در راه است چطور بفهمیم باتری لپ تاپ تا به حال چند بار شارژ شده است؟ معرفی 14 مورد از مهمترین و کاربردی‌ترین فلگ های مایکروسافت اج چگونه از چشمان خود در برابر گوشی‌های هوشمند محافظت کنیم؟ چگونه انیمیشن شارژ آیفون را تغییر دهیم؟ بررسی کوتاه پوکو ام 3؛ محصولی میان‌رده با کیفیت بالا و قیمت پایین بررسی کوتاه گلکسی ام 51؛ میان‌رده‌ای قدرتمند با باتری بسیار بزرگ بررسی کوتاه شیائومی می 10 تی لایت؛ میان‌رده‌ای با ارزش خرید بالا بررسی کوتاه آیفون 12 پرو مکس؛ قدرتمندترین گوشی اپل و شاید بازار چهار هسته‌ای یا هشت هسته‌ای؟ کدام یک برای شما بهتر است؟ معرفی بهترین گوشی های گیمینگ بازار معرفی قویترین لپ تاپ های بازار در سال 2020 بهترین ماوس های مخصوص بازی در سال 2020 آیا شهر گمشده آتلانتیس واقعاً وجود داشته است؟ آیا خرس‌ها واقعاً عاشق عسل هستند؟ با 10 سلاح محبوب دوران باستان آشنا شوید 12 فعالیت ساده و مفرح برای تقویت ذهن و حافظه مرورگر گوگل کروم ازماه فوریه‌ی امسال با استفاده از ابزار مسدود کننده‌ی تبلیغات درون برنامه‌ای شروع به مسدود سازی و بلاک کردن تبلیغات کرده است.

این مرورگر به صورت خودکار تبلیغات آزاردهنده‌ای را که مطابق استانداردها نباشد مسدود می‌کند.

مسدود کننده‌ی آگهی کروم، رقیب قدرتمندی برای پیشگام این صنعت یعنی AddBlock است، ولی به کاربران سهولت استفاده می‌دهد چرا که اصلا لازم نیست به صورت دستی از آن استفاده کنند.

اصلا لازم به دانلود و نصب نیست چرا که به صورت پیشفرض روشن بوده و انسداد تبلیغات بدون دخالت کاربر اتفاق می‌افتد.

با این حال ممکن است که ادبلاکر کروم هم در بارگذاری طبیعی سایت اختلال ایجاد کند، هرچند که این مشکل برای ابزارهای ادبلاکر طبیعی است.

این موضوع می‌تواند باعث کاهش تجربه‌ی کاربری شده و احتمال خطا دادن سایت نیز وجود دارد.

در چنین مواردی می‌توانید ادبلاکر درون برنامه‌ای کروم را غیر فعال کنید.

تنها نکته‌ای که در ادبلاکر کروم وجود دارد این است که نمی‌توانید کلاً آن را غیرفعال کنید.

تبلیغات ممکن است برروی سایت‌های مختلف فعال یا غیرفعال باشند.

1- سایتی را در گوگل کروم باز کنید.

2- حال در نوارآدرس برروی قفل سبز یا دکمه‌ی اطلاعات کلیک کنید.

3- سپس برروی Site Settings کلیک کنید.

4- صفحه را اسکرول کنید تا به Ads برسید.

5- در منوی پایین افتادنی برروی Allow کلیک کنید.

6- حال می‌توانید تب تنظیمات را ببندید.

بدین ترتیب می‌توانید ادبلاکر پیش فرض را غیرفعال کنید.

با دنبال کردن همین مسیر و کلیک برروی گزینه‌ی Default می‌‌توانید دوباره آن را فعال کنید.

نهال سهیلی‌فر چندین سال زبان انگلیسی خونده و در حال حاضر در رشته‌ی مترجمی فرانسه مشغول به تحصیل است.

او عاشق جان بخشی به کلمات با استفاده از ترجمه‌ست و از سال ۹۶ به تیم دیجی‌رو پیوسته.

آموزش کامل نحوه ساخت تم برای مرورگر گوگل کروم راهنمای دسترسی به پسوردهای ذخیره شده در مرورگر کروم اندروید چگونه نوار ابزار پایین صفحه را در مرورگر کروم اندروید فعال کنیم؟ چگونه اندازه متن صفحات وب را در اندروید افزایش دهیم؟ سلام خیلی ممنون خدا خیرت بده راحت شدم این کارارو انجام دادم.

.

ولی هنوزم تبلیغات واسم‌میاد آخرین‌ اخبار آنر وی 40 (Honor V40) با شارژ فوق العاده سریع 66 وات در راه است الکام‌استارز امسال به صورت آنلاین برگزار می‌شود 15 اشتباه فاحش در هنگام خرید موس بی سیم گلکسی ای 02 (Galaxy A02) با رم کمتر و قیمت پایین‌تر از A02s در راه است شیائومی ردمی 9 پاور معرفی شد؛ ردمی نوت 9 با دوربین تقویت شده 12 نکته کلیدی که هنگام خرید کیبورد فراموش می‌شود! دیجی فکت دیجی فکت: با 16 دانستنی جالب درباره‌ی ذهن آشنا شوید 10 حقیقت جالب در مورد جمعه سیاه 10 حقیقت کمتر شناخته شده و جذاب در مورد رنگ‌ها حقایقی جالب درباره ریاضیات که شما را شگفت زده خواهند کرد دیجی 10 دیجی10: با عجایب دهگانه دنیا آشنا شوید! با 10 مورد از بزرگترین حیوانات جهان آشنا شوید با بزرگ‌ترین امپراطوری‌های تاریخ آشنا شوید دیجی10: با ۱۰ تا از کشنده‌ترین سرطان‌های دنیا آشنا شوید دیگران چه می‌خوانند؟ مایکروسافت Spotlight را به صفحه دسکتاپ ویندوز 10 می‌آورد تلویزیون جدید اپل سیری، اپ ها و بازی ها را در صفحه ای بزرگ به شما تقدیم می کند تصاویر رندر شده «هواوی بند 4 پرو» طراحی ظاهری و رنگ‌بندی آن را فاش می‌کند چطور از سلامت باتری گوشی‌ های آیفون آگاه شویم؟ تکنولوژی انتقال داده Li-Fi صد برابر سریع تر از Wi-Fi پرچمدار جدید سونی با دوربین دوگانه در دست ساخت است 10 حقیقت کمتر شناخته شده و جذاب در مورد رنگ‌ها قابلیت جادویی Lens Smudge در گلکسی نوت 9 کثیف شدن لنز را اطلاع می‌دهد! ایموجو، نقد و بررسی حرفه ای بازی ها منتخب سردبیر با 10 مورد از کوچک‌ترین حیوانات جهان آشنا شوید چگونه از چشمان خود در برابر گوشی‌های هوشمند محافظت کنیم؟ هر آنچه که باید درباره توپ فوتبال بدانید بیشتر بدانید آیا می دانید مایکروسافت چگونه و توسط چه کسانی تاسیس شد؟ دیجی فکت: 19 دانستنی درباره‌ی میوه ها با حقایقی شگفت انگیز درباره بدن انسان آشنا شوید بخش‌ها و برندهای اختصاصی دیجی‌رو شامل دیجی فکت، دیجی‌10، خلاقیت‌ کده و دیجی‌ لایف می‌شود.

دیجی رو بر روی سرورهای Mizbanfa میزبانی می‌شود.

در خبرنامه عضو شوید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map