تبلیغات در سنت کاترین جامائیکا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در سنت کاترین جامائیکا شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

توسط وزیر امور خارجه آن کشور ، جامائیکا به عنوان "چیز مهم بعدی" برای گردشگران نیجریه ای مورد ستایش قرار گرفته است.

جفری اونیاما ، پس از ورود اولین پرواز بدون توقف از نیجریه به جامائیکا ، که با پرواز فرودگاه بین المللی سانگستر شب گذشته (21 دسامبر).

وزیر اونیاما ، که در میان 140 مسافر پرواز ابتدایی بود که درست بعد از 10:00 بعد از ظهر به زمین نشست و با ایجاد دو جت جریان مورد استقبال قرار گرفت ، گفت: "ما واقعاً انتظار داریم که آن (گردشگری) به طرز چشمگیری شاهد آن باشیم.

" قوس آب ، همانطور که کشتی به سمت ساختمان ترمینال گشت می زد.

وزیر امور خارجه نیجریه گفت در آن منطقه از جهان با برزیل که دارای جمعیت زیادی در نیجریه است آشنایی وجود دارد ، اما "ما معتقدیم جامائیکا از نظر گردشگری مهمترین چیز بعدی برای ما است.

" وی با اشاره به اینکه "نیجریه ها مسافران بزرگی هستند ،" گفت: "ما در جهانگردی و مسافرت بسیار بزرگ هستیم.

" وزیر اونیاما گفت: "ما فقط احساس می کنیم این یک معدن طلا است ، جواهری که در انتظار کشف اکثر مردم نیجریه است و من فکر می کنم وقتی نیجریه ها این موضوع را کشف کنند ما را دسته دسته خواهید دید.

" در میان مسافران مسافرانی از نیجریه ، غنا و آفریقای جنوبی بودند.

دو ماه دیگر پرواز مستقیم دیگری پیش بینی می شود.

وزیر گردشگری ، گرچه به طور اجتناب ناپذیری وجود ندارد.

ادموند بارتلت ورود تاریخی پرواز را ستود.

وی با تأکید بر اهمیت پرواز ، گفت: "روابط تاریخی و فرهنگی بین نیجریه و جامائیکا به دوران برده داری برمی گردد و بسیاری از جامائیکایی ها امروز ریشه اجدادی خود را در آن کشور آفریقایی دارند.

" وی افزود: "ما مدتی است که برای تحقق این امر همکاری می کنیم و خوشحالم که دروازه دیگری را نیز گشوده ایم که زمینه رشد بیشتر بخش گردشگری و ایجاد پیوندهای بیشتر بین هر دو کشور را فراهم می کند.

" یک نماینده قوی از مقامات دولت جامائیکا برای استقبال از وزیر اونیاما و سایر بازدید کنندگان نیجریه حضور داشتند.

وزیر حمل و نقل و معدن ، عزیز رابرت مونتایگ نیز آن را به عنوان یک موقعیت تاریخی قلمداد کرد.

"استقبال جامائیکا از منشور Air Piece با یک وزیر و بیش از 130 نیجریه ای از بسیاری جهات تاریخی است.

" وی اظهار داشت که "هر جامائیکایی امشب احساس خوبی دارد که ما از اولین پرواز مستقیم خود از نیجریه استقبال کرده ایم.

این شروع بسیاری از چیزهای خوب خواهد بود.

" وزیر مونتاک به همکاری وزارتخانه خود با وزارتخانه های جهانگردی ، امور خارجه و تجارت خارجی ، سازمان فرودگاه ها و کمیساریای عالی جامائیکا در لاگوس ، جناب عالی ، اسموند رید ، در تحقق آن اشاره کرد.

در این مهمانی وزیر احترام ، وزیر امور خارجه و تجارت خارجی نیز حضور داشت.

کامینا جانسون اسمیت؛ مدیر اجرایی تعطیلات جامائیکا ، خانم جوی رابرتز ؛ مدیر منطقه ای جهانگردی ، خانم اودت دایر و مدیر ارشد اجرایی شرکت MBJ Airports Ltd.

، آقای شین مونرو.

اخبار بیشتر در مورد جامائیکا هتل منگر ، یکی از برجسته ترین و شاخص ترین بناهای سن آنتونیو ، در سال 1859 توسط مهاجران آلمانی در آلامو پلازا ساخته شد .

.

.

ادامه مطلب تایلند شگفت انگیز برای سالها شعار صنعت بازدیدکنندگان پادشاهی بود که تنها در سال گذشته 56.

2 میلیارد دلار درآمد گردشگری داشت.

تایلندی .

.

.

ادامه مطلب کاترین پیکت از کانزاس از رئیس جمهور دونالد ترامپ خواستار اعلام حکومت نظامی در ایالات متحده است ، بنابراین وی می تواند در قدرت بماند.

به نظر می رسد رئیس جمهور .

.

.

ادامه مطلب راجر داو ، رئیس و مدیرعامل اتحادیه سفر ایالات متحده ، بیانیه زیر را در مورد توافق دو طرفه اعلام شده در مورد بسته امداد COVID صادر کرد: "واشنگتن تحویل .

.

.

ادامه مطلب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map