تبلیغات در سنت پیتر آنتیگوا و باربودا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در سنت پیتر آنتیگوا و باربودا حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آنتیگوا و باربودا در حال اکران تئاتر از وندی، آخرین فیلم توسط جانوران حیات وحش جنوبی مدیر برنده جایزه بن زیتلین که بخشی از آن در مقصد جزیره دوقلو فیلمبرداری شد.

وندی یک فیلم درام فانتزی آمریکایی است که قصد دارد تصوری دوباره از "پیتر پن" ساخته JM Barrie باشد که در یک فضای جدید هیجان انگیز و نفس گیر اتفاق می افتد.

برای اولین بار در ساندنس ، در این نسخه جدید ، "وندی و برادرانش از یک خانواده کارگر هستند.

بچه ها که در میان بشقاب های شام و مشتری های غذاخوری بزرگ شده اند ، خارشی برای ماجراجویان و کمی شیطنت دارند.

پس از شبهای طولانی که مشغول تماشای قطار در کنار پنجره اتاق خواب خود هستند ، پسران مرموز به نام پیتر بچه ها را دور می کند.

سفر طولانی با ایمان ، آنها را در جزیره پیتر فرود می آورد.

در آنجا آنها دنیای جدیدی وحشی را کشف می کنند ، دنیایی بدون بزرگسالان و به تعویق افتادن به موقع.

لذت در جوانی و آزادی گسترده در ابتدا بچه ها را راضی می کند ، اما دلتنگی برای زندگی آنها که پشت سر گذاشته می شود.

این هنگامی که تهدیدهای کودکی ابدی آنها رشد می کند ، وندی وظیفه دارد خود ، برادرانش و دیگر بچه های جزیره را با قدرتمندترین ها نجات دهد ابزاری که او دارد: عشق به خانواده اش.

" صحنه های وندی در جزیره دیدنی و جاذبه های طبیعی Hell's Gate و مکان های مختلف در آنتیگوا و باربودا فیلمبرداری شده است و شخصیت تیتراژ پیتر پن را یاشوا مک ، آنتیگوان جوان و بدون تجربه بازیگری قبلی بازی می کند.

بازیگران یاشوا که توسط بن زیتلین کشف شده است ، مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و نقشی اساسی در تجربه متعالی فیلم دارد.

  آنتیگوا و باربودا برای جشن اکران جهانی از بینندگان دعوت می کند تا جذابیت جزیره پیتر پن را نشان دهند وندی ، و از نزدیک ببینید که چرا این مقصد کارائیب به عنوان مکان بازی جادویی انتخاب شده است.

"آنتیگوا و باربودا و همه شگفتی های طبیعی و توپوگرافی وی در دنیای شگفت انگیز جهان به نمایش گذاشته شده است وندی.

ما خوشحالیم که آنتیگوا و باربودا در سطح وسیعی از صفحه نمایش فیلم های سراسر جهان زنده شده اند.

ما فوق العاده افتخار می کنیم به یاشوا مک و بازی او به عنوان پیتر پن و از بینندگان دعوت می کنیم تا از نزدیک به خانه پیتر پن مراجعه کنند.

" وندی قرار است در تاریخ 28 فوریه سال 2020 ، توسط Searchlight Pictures در نیویورک ، لس آنجلس ، واشنگتن دی سی منتشر شود و در ماه مارس منتشر شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنتیگوا و باربودا و اینکه چرا این خانه به عنوان خانه خارق العاده پیتر پن انتخاب شده است و پسران گمشده به آنجا می روند  www.

visitantiguabarbuda.

com امروز.

آنتیگوا (An-tee'ga تلفظ می شود) و باربودا (Bar-byew'da) در قلب دریای کارائیب واقع شده است.

به جوایز سفر جهانی رأی داد  عاشقانه ترین مقصد کارائیب، بهشت ​​جزیره دوقلو دو تجربه منحصر به فرد متمایز ، درجه حرارت ایده آل در طول سال ، یک تاریخ غنی ، فرهنگ پر جنب و جوش ، تورهای تفریحی هیجان انگیز ، استراحتگاه های برنده جایزه ، غذاهای پر از آب و 365 ساحل خیره کننده صورتی و ماسه سفید را به بازدید کنندگان ارائه می دهد - هر روز از سال.

بزرگترین جزیره لیورد ، آنتیگوا شامل 108 مایل مربع با تاریخ غنی و توپوگرافی دیدنی است که انواع مختلفی از فرصت های گشت و گذار را فراهم می کند.

بارانداز نلسون ، تنها نمونه باقی مانده از قلعه گرجی که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است ، شاید مشهورترین بنای تاریخی باشد.

تقویم رویدادهای جهانگردی آنتیگوا شامل هفته معتبر قایقرانی آنتیگوا ، قایق بادبانی کلاسیک آنتیگوا Regatta و کارناوال سالانه آنتیگوا است.

معروف به بزرگترین جشنواره تابستانی کارائیب.

باربودا ، جزیره خواهر کوچکتر آنتیگوا ، آخرین مخفیگاه مشهور است.

این جزیره در فاصله 27 مایلی شمال شرقی آنتیگوا قرار دارد و فقط 15 دقیقه با هواپیما فاصله دارد.

باربودا به دلیل مساحت 17 مایل دست نخورده ساحل شن و ماسه صورتی و به عنوان خانه بزرگترین پناهگاه پرندگان ناوچه در نیمکره غربی شناخته شده است.

اطلاعات مربوط به آنتیگوا و باربودا را در اینجا پیدا کنید: www.

visitantiguabarbuda.

com و ما را در توییتر دنبال کنید.

http://twitter.

com/antiguabarbuda  فیس بوک www.

facebook.

com/antiguabarbuda؛ اینستاگرام: www.

instagram.

com/AntiguaandBarbuda از 11 فوریه ، JetBlue Airways قرار است سرویس فصلی بدون توقف را از فرودگاه بین المللی جان اف کندی نیویورک (JFK) و فرودگاه بین المللی بوستون لوگان اضافه کند .

.

.

ادامه مطلب Rove La Mer Beach ، هتلی کاملاً جدید ، درهای خود را در ساحل آفتابی ساحل نمادین La Mer دبی ، جایی که موج سواری با ملاقات .

.

.

ادامه مطلب طبق گزارش تأثیرات اقتصادی 2020 WTTC ، در طول سال 2019 ، مسافرت و جهانگردی م سئو ل یک شغل از هر 10 شغل بود (330 میلیون نفر کل) ، 10.

3 درصد ادامه مطلب خطر پنهان ایتالیا برای ورود به مرحله سوم بیماری همه گیر COVID-19 یادآور گله گمراه شده توسط چوپان خود و .

.

.

ادامه مطلب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map