تبلیغات در سنت جورج آنتیگوا و باربودا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با تبلیغات در سنت جورج آنتیگوا و باربودا شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رئیس اتحادیه تجاری آنتیگوا و باربودا گفت: افزایش گردشگری بیش از مصرف محلی ، چیزی است که برای انرژی بخشیدن به اقتصاد مورد نیاز است پس از نظرسنجی اخیر نشان داد که بیشتر ساکنان اقتصاد را ضعیف می دانند و تمایلی به خریدهای بزرگ ندارند.

وی در مصاحبه ای مطبوعاتی با مطبوعات محلی گفت: "ما كاملاً به كشورهای جهان اول وابسته هستیم و آنها برای بهبودی ما باید واقعاً بهبود یابند.

" "علاوه بر این ، ما می توانستیم نشانه های کوچک خود را در اینجا حرکت دهیم ، اما در اینجا کار بسیار کمی است که می توانیم انجام دهیم.

" نظرسنجی ذهن ملت که در تابستان امسال انجام شد ، گفت که حدود 68 درصد از پاسخ دهندگان احساس می کنند شرایط اقتصادی در کشور یا تا حدودی ضعیف است یا بسیار ضعیف است.

XNUMX درصد اظهار داشتند که فکر می کنند اقتصاد در حال بدتر شدن است.

مدرس اقتصاد در کالج ایالتی آنتیگوا ، دواین جورج گفت که چنین دیدگاه های منفی در مورد اقتصاد می تواند اوضاع را بدتر کند.

این نظرسنجی همچنین حاکی از آن است که 64 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی فکر می کنند زمان مناسبی برای خرید یک کالای اصلی خانگی نیست.

رایان گفت که این نظرسنجی احساس عمومی مردم آنتیگوا را نشان می دهد.

جورج گفت که دولت باید انگیزه ساکنان را برای صرف پول برای رونق بخشیدن به اقتصاد ایجاد کند.

تعداد گردشگری در حال افزایش بود ، وضعیت اقتصادی وخیم کشور جزیره جای تعجب دارد.

با توجه به گزارش سه ماهه ورود بازدیدکنندگان که توسط اداره آمار در این کشور منتشر شده است وزارت گردشگری و سرمایه گذاری، سه ماهه سوم 2018 ، آنتیگوا و باربودا شاهد افزایش ورود هوایی و دریایی برای دوره زمانی که با 2017 مقایسه شده است ، شده اند.

در آن زمان ، 52,491،8.

56 بازدید کننده از طریق هوا به آنتیگوا و باربودا رسیدند که این میزان نسبت به سال 2017 ، 26,631 درصد افزایش نشان می دهد.

بین جولای و سپتامبر ، 36.

44،XNUMX بازدید کننده از طریق دریا وارد شده اند که در مقایسه با کل ورودی های دریا ، بیش از یک سوم (XNUMX درصد) افزایش یافته است برای سال قبل رشد 11.

99 درصدی ورود از ایالات متحده بازار ، بزرگترین بازار منبع مقصد ، در افزایش ورود برای سه ماهه سوم سال 2018 کمک کرده است در حالی که انگلستان بازار از سال 2.

25 تا 2017 اندکی کاهش -2018 درصدی را تجربه کرده است.

La کانادایی در حالی که بازار همچنان از افزایش حمل و نقل هوایی که با اضافه شدن شرکت هواپیمایی Sunwing از نوامبر سال گذشته به وجود آمده است ، عملکرد خوبی با رشد 111.

79 درصدی مشاهده کرد ، در حالی که جزایر کارائیب بازار همچنان خود را با ارقام نسبتاً بدون تغییر حفظ می کند.

به طور کلی ، از ژانویه تا سپتامبر 2018 ، تعداد کل بازدیدکنندگان ثبت شده برای آنتیگوا و باربودا 744,390،12.

18 است ، که در مقایسه با 2017 ، XNUMX درصد افزایش دارد.

وزارت جهانگردی و سرمایه گذاری انتظار دارد که ورود بازدیدکنندگان برای بقیه سال 2018 با افزایش قابل توجه حمل و نقل هوایی از شمال امریکا، و همچنین یک برنامه کامل سفر دریایی.

انجمن گردشگری اروپا (ETOA) و شرکای آن در حال برنامه ریزی برای آینده ای پایدار هستند و وضعیت اضطراری آب و هوا را اعلام کرده اند.

هیئت ETOA IPCC را پذیرفته است .

.

.

ادامه مطلب در اوایل امروز ، نخست وزیر انگلیس جلسه ای برای پاسخگویی به نوع جدید COVID-19 شناسایی شده در انگلستان تشکیل داد.

.

.

.

ادامه مطلب از 11 فوریه ، JetBlue Airways قرار است سرویس فصلی بدون توقف را از فرودگاه بین المللی جان اف کندی نیویورک (JFK) و فرودگاه بین المللی بوستون لوگان اضافه کند .

.

.

ادامه مطلب فرودگاه Domodedovo مسکو (DME) از ورود بوئینگ 777F Volga-Dnepr استقبال می کند.

نمایندگان گروه Volga-Dnepr ، Boeing Corporation ، GE Healthcare و Domodedovo اولین دیدار .

.

.

ادامه مطلب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map