تبلیغات در سو اورنس ایسلند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در سو اورنس ایسلند شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

جذب کاربر خارجی و ایجاد بازارخارجی برای محصولات و خدمات، اصلاً به سختی گذشته نیست.

با استفاده از یوتیوب، تبلیغات بنری شبکه نمایش گوگل، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و… تبلیغات شما دقیقاً به مخاطبان هدف نمایش داده می‌شود.

یوتیوب با روزانه بیش از 300میلیون بازدید‌کننده، دومین سایت پربازدید دنیاست.

تبلیغات در این شبکه محبوب از طریق سیستم تبلیغاتی گوگل به‌صورت بنری و نمایش تیزر در ابتدا و بین ویدئو انجام می‌شود.

براساس اهداف تجاری شما و از طریق تبلیغات در گوگل می‌توانیم مخاطبان هدف را شناسایی و تبلیغ را به مخاطبان براساس جنسیت، رده سنی، موقعیت جغرافیایی و علاقه‌مندی در یوتیوب نمایش دهیم.

نمایش یک بنر در سایت نیویورک تایمز یا آمازون و… فقط چند دقیقه طول می‌کشد.

کارشناسان ما از طریق شبکه نمایش گوگل (Display Google) براساس میزان بودجه، هدف تجاری، مخاطبان، موقعیت جغرافیایی و… کمپین تبلیغات بنری شما را تنظیم و مدیریت می‌کنند.

اگر قصد برند اورنس دارید، تبلیغات بنری در سایت‌های خارجی یکی از بهترین گزینه‌هاست.

با استفاده از قابلیت بازاریابی مجدد می‌توانید بنر تبلیغاتی خود را به کاربرانی که قبل‌تر از سایت شما بازدید کرده‌اند، نمایش دهید.

فیس‌بوک و سپس اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا هستند.

اگر قصد برند اورنس، جذب مستقیم کاربر، جذب بیمار خارجی، بازاریابی و صادرات محصول، جذب توریست و… را دارید، فیس‌بوک راهکارهای تبلیغاتی جذابی را به شما ارائه کرده است.

با تنظیم کمپین‌های تبلیغاتی می‌توانید فرم‌های تکمیل‌شده از اطلاعات کاربران دریافت کنید، ترافیک زیادی به سایت خود بیاورید، مستقیماً محصولات خود را بفروشید یا نصب فعال اپلیکیشن داشته باشید.

تسلط بر تبلیغات شبکه‌های اجتماعی ما دوره‌های مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی در فیس‌بوک و اینستاگرام را گذرانده‌ایم و رکورد بیش از 20.

000 دلار تبلیغات کالا و خدمات ایرانی در اینستاگرام و فیس‌بوک در یک سال اخیر را داریم.

شفافیت در هزینه و عملکرد ما به شما دسترسی کامل به پنل تبلیغات در گوگل را می‌دهیم تا دقیقاً از میزان پول و نحوه عملکرد تبلیغاتتان مطلع شوید.

هیچ‌گاه یک عدد مشخص برای کلیک یا ویو در شبکه‌های اجتماعی ارائه نمی‌کنیم؛ چراکه هزینه کمپین شما براساس امتیاز دریافت‌شده توسط سیستم فیس‌بوک اعلام می‌شود.

گزارش کامل و مصور عملکرد کمپین و فایل خروجی از فیس‌بوک را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

پارتنر رسمی گوگل ما پارتنر رسمی گوگل و مورد تأیید گوگل هستیم.

کارشناسان ما مدارک لازم را از گوگل اخذ کرده‌اند.

پس با اطمینان به شما می‌گوییم که می‌توانیم هزینه‌های هر کلیک را برای شما کاهش داده و بازخورد هر کلیک را برای شما افزایش دهیم.

بدون واسطه ما بدون واسطه و به‌طور مستقیم ریال شما را به دلار تبدیل می‌کنیم؛ پس خبری از 5تا10درصد اختلاف ارزش واقعی دلار با آنچه شما به ما پرداخت می‌کنید، نیست.

برای ثبت سفارش و یا درخواست مشاوره از طریق فرم‌های زیر اقدام فرمایید و یا اگر مایل هستید از طریق شماره‌های تماس مندرج با ما در ارتباط باشید.

کدامنیتی * 9  +  5  =  کدامنیتی * 8  +   =  13 بله تبلیغ خارج از ایران به‌معنی معرفی کالا و خدمات ایرانی به بازار هدف خارج از مرزهای ایران است.

تبلیغ خارج از ایران می‌تواند در سوشیال مدیاهای مختلف مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، لینکدین و در وب‌سایت‌های مختلف به‌صورت بنری و در یوتیوب به‌صورت تبلیغات سرچ گوگل نشان داده شود.

در اکثر کشورهای دنیا فیس‌بوک محبوب‌ترین سوشیال مدیا محسوب می‌شود.

در ایران به‌خاطر فیلتربودن فیس‌بوک، اینستاگرام قدرت بیشتری گرفته است.

لینکدین هم سوشیال مدیای مناسبی برای تبلیغات شرکت‌هاست.

خیر، هیچ‌کس حتی خود فیس‌بوک از میزان دقیق هزینه‌ها اطلاع ندارد.

البته در انتهای گزارش نهایی و بعد از چک‌کردن بازخورد تبلیغ، میزان و نحوه هزینه بودجه شما بابت تبلیغات در اینستاگرام اعلام می‌شود.

تبلیغات در یوتیوب، هم می‌تواند مابین پخش ویدئوهایی که به موضوع کار ما مربوط است پخش شود، هم قبل از شروع ویدئو.

شما می‌توانید انتخاب کنید که تبلیغ شما در ویدئوهای پیشنهادی یا سمت راست صفحه یوتیوب نشان داده شود.

این تبلیغ‌ها در پنل گوگل ست می‌شوند.

حتما مطالعه کنید بله، شما می‌توانید با دقت خاصی موضوع سایت‌هایی که دوست دارید تبلیغ شما در آن‌ها به نمایش گذاشته شود انتخاب کنید.

شما حتی می‌توانید انتخاب کنید چه کسی تبلیغ شما را ببیند یا افرادی که یک بار وارد سیات شما شده‌اند دنبال کرده و به‌اصطلاح ری مارکتینگ کنید.

شما می‌توانید با قراردادن یک کد در صفحات مختلف سایت، فردی که یکی از صفحات شما را بازدید کرده، هدف نمایش تبلیغات خود قرار دهید.

این تبلیغ‌ها به فرد مدنظر در یوتیوب، ایمیل، وب‌سایت‌های مختلف یا حتی سوشیال مدیا نشان داده می‌شود.

البته کدهای تبلیغات در سوشیال مدیا با کدهای نت‌ورک‌های مربوط به گوگل متفاوت هستند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map