تبلیغات در پیکاردی فرانسه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در پیکاردی فرانسه شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به صفحۀ نخست ار.

اف.

ای بیفزائید © 2020 کپی رایت ار.

اف.

ای.

- کلیۀ حقوق محفوظ است.

ار.

اف.

ای م سئو ل مطا لب سایت های دیگر نیست.

کاربری تائید شده توسط انجمن کنترل انتشارات.

: منتشر شده در 01/11/2017 - 20:27 فیگارو روزنامه راستگرای چاپ پاریس می‌نویسد: حمله تروریستی روز گذشته در نیویورک ٨ کشته و تعدادی زخمی به جای گذاشته است.

بعد از ظهر روز گذشته (سه‌شنبه ٣١ اکتبر)، مهاجم ٢٩ ساله‌ای با کامیونی با سرعت به محلی در جنوب منهتن در نیویورک راند، مکانی که معمولاً محل تفریح، پیاده‌ روی وعبور دوچرخه‌سواران است.

فیگارو می نویسد کسانی که در شب جشن "هالوُوین" در حال قدم زدن و لذت بردن از آفتاب پاییزی بودند مورد حمله قرار گرفتند در میان آنان کودکان نیز حضور داشتند.

ضارب جوان اهل ازبکستان است و به نوشته فیگارو این فرد نیز بمانند تمام اسلامیست‌های رادیکال در هنگام کشتن فریاد الله اکبر سر داده است.

در میان کشته شدگان دو کودک نیز مشاهده می شوند.

شهردار "منهتن" حمله به مردم بیگناه را بزدلانه توصیف کرد.

فیگارو می نویسد بعد از حملات تروریستی مشابهی که در شهرهای نیس، بارسلون و لندن اتفاق افتاد، بیشترین جاهایی که محل تفریح و رفت آمد مردم است معمولاً بتوُن کار گذاشته شده است و این موضوع شامل برخی خیابان‌های نیویورک و خصوصاً برادوی نیز می شود.

اما همه این تمهیدات نیز بازدارنده حملات تروریستی نیستند.

روزنامه فیگارو در گزارش دیگری سفر "کارلوس پوجدومون" به بلژیک را بازی خنده‌داری می‌داند و می نویسد رئیس منطقه خودمختار کاتالونیا روز گذشته در بروکسل در صحبت‌های خود تأکید کرد که از دموکراسی دفاع می‌کند و در انتخابات روز ٢١ دسامبر نیز شرکت خواهد کرد.

فیگارو می نویسد: کارلوس پوجدومون که به نظرمی رسید به بروکسل گریخته است در صحبت‌های روز گذشته خود تأکید کرد برای تأمین امنیت خود به این شهر آمده است و قصد درخواست پناهندگی از بروکسل را ندارد.

روزنامه چپ‌گرای لیبراسیون، در گزارشی، اشاره به تبلیغات تلویزیونی که در آن استفاده ابزاری از زنان می‌شود دارد.

این روزنامه می نویسد تعجب زده نمی‌شویم که همچنان در سال٢٠١٧ تبلیغات تلویزیونی در فرانسه نگاهی ابزاری به زنان دارد؛ هنوز شاهدیم درصد بسیاری از تبلیغات تلویزیون، از زنان استفاده ابزاری میکنند و نگاهی جنسیتی را دنبال میکند.

به نوشته لیبراسیون، مردان صرفاً تبلیغاتی را برعهده دارند که معمولاً به بانک، بیمه، ماشین و تکنولوژی مربوط میشود در حالی که زنان بیشتر در تبلیغات عطر، وسائل سرگرمی و یا لوازم آرایشی و بهداشتی شرکت میکنند که در آن از بدن و یا صورت خود استفاده می کنند و آن را به نمایش می‌گذارند.

لیبراسیون به نقل قول از "سیلویا پییر" منتقد سینما می نویسد مدامی که این کلیشه ها وجود دارد که نگاه ابزاری و مصرفی به زنان داشته باشیم، احترام به زنان را ترویج نمی کنیم.

این منتقد به لیبراسیون می گوید که پیام های تبلیغات تلویزیونی، ناخودآگاه تأثیر خود را می‌گذارد و در ذهن انسان نفوذ می‌کند.

لوموند روزنامه چپ میانه چاپ پاریس اشاره به پایان حکومت نظامی و وضعیت اضطراری در فرانسه دارد.

حکومت نظامی در زمان ریاست جمهوری فرانسوا هولاند و پس از حملات تروریستی در سال ١٣ و ١٤ نوامبر سال ٢٠١٥ در پاریس اعلام شد.

لوموند می نویسد: یک سال و یازده ماه و هجده روز در وضعیت اضطراری بودیم، در نیمه شب روز اول نوامبر ٢٠١٧ این وضعیت به پایان رسید، اما بعد از این چه خواهد شد.

این روزنامه ادامه می دهد وضعیت اضطراری آزادی‌های عمومی مردم را تحت شعاع قرار داده بود.

٧١٩ روز حکومت اضطراری به پایان رسید و حال، قانون جدید مبنی بر تأمین امنیت داخلی، جای آن را خواهد گرفت.

دریافت رایگان خبرنامهبا خبر-پیامک های ما اخبار را بصورت زنده دریافت کنید اخبار جهان را با بارگیری اَپ ار.

اف.

ای دنبال کنید ظریف : ما صدقه نمی خواهیم ترامپ بگذارد ما نفت بفروشیم و پولش را دریافت کنیم ربیعی : بنزین نوروزی ان شاء الله بعد از شکست کرونا داده می‌شود طالبان حملات خود را علیه دولت کابل از سر می‌گیرند علی خامنه‌ای: نگران انتخابات مجلس نباشید نوبخت : الان زمان نه مذاکره که صبر در مقابل آمریکا است محاکمۀ روح الله زم پشت درهای بسته آغاز شد سفیر ایران در بغداد گفت که سلیمانی حامل پیام آشتی با عربستان بود که به قتل رسید دانمارک رهبران گروه جدایی‌طلب "الاحواز" را به اتهام جاسوسی برای عربستان دستگیر کرد هشت کشور اروپایی مایلند در تأمین امنیت تنگۀ هرمز شرکت کنند یک زمین لرزه در نزدیکی نیروگاه بوشهر روی داد سفر از پیش اعلام نشده وزیر امور خارجه قطر به تهران «دولتمردان پس از خروج از قدرت، محبوبیت بیشتری می‌یابند» صفحۀ مورد توجۀ شما یافته نشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map